Fandom

Cartoon Network Wiki

Rodzina bogaczy

1755stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Rodzina bogaczy
DDZPPF Bogacze.png
Informacje kontekstowe
Pierwszy odcinek: Nowy dom Bloo
Ostatni odcinek: Idź Ser, idź (w komplecie)
Psikusowa wojna (we dwoje)
Jedyny odcinek:
Liczba odcinków: 4
Dubbing: Wojciech Machnicki jako Milioner (polski)
Elżbieta Bednarek jako Żona milionera (polski)
Anna Wiśniewska jako Córka bogaczy (polski)
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: nieznane
Przydomek: bogacze
Rasa: ludzie
Płeć: mieszańce
Wiek: 30 lat (Milioner)
28 lat (Żona milionera)
6 lat (Córka bogaczy)
Stan cywilny:
Karnacja:
Kolor włosów: średni blond (Milioner)
jasny blond (Żona milionera)
rude (Córka bogaczy)
Kolor oczu:
Rodzina:
Przyjaciele:
Wrogowie:
Miejsce zamieszkania:
Pochodzenie:
Alter-ego:
Specjalność:
Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster

Rodzina bogaczy (ang. The Millionaire Family) – postacie fikcyjne występujące w serialu animowanym Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster. Po raz pierwszy występują w odcinku pilotowym serii.

Historia Edytuj

Film Nowy dom Bloo Edytuj

Historia bohaterów epizodycznych rozpoczyna się w otwierającej kreskówkę pełnometrażówce Nowy dom Bloo. Gdy Maks był jeszcze w szkole, mlioner z żoną przybyli do domu w poszukiwaniu idealnego, zmyślonego przyjaciela dla swojej kochanej córki. Pan Zając poinformował o tym Frankę, a wieść o tym rozchodziła się po całym domu. Wszyscy pobiegli do głównego holu na spotkanie z rodziną. Gdy się tam zjawili, prezes placówki zapowiedział przybycie wnuczki swojej twórczyni.

Po chwili w głównym holu pojawiła się Franka, przeprosiła wszystkich za spóźnienie, podała jego powód i przywitała się z milionerem i jego żoną. Klienci wyjaśnili jej, iż ich córce jest potrzebny zmyślony przyjaciel, ponieważ dostaje bólu głowy podczas wymyślania. W tym samym czasie ich córka swoim zachowaniem kazała gosposi domu dać kogoś do niej pasującego i doprowadziła ją do szału. Gdy Franka się uspokoiła, milioner zapytał ją, czy jest idealny przyjaciel dla córki. Wnuczka patronki domu odparła, że jest.

W tym samym momencie zgodnie z zapowiedzią na oczach klientów ukazała się Księżna. Franka przedstawiła ją jako Jej Książęcą Wysokość, Prawdziwy Kryształ, Jedyny w Swoim Rodzaju. Zmyślona przyjaciółka dała bogaczom swoje papiery, a ci je przeczytali. Po ich przeczytaniu milioner i jego żona (poza córką) byli nią zainteresowani i poszli do gabinetu podpisać formularz adopcyjny.

Tymczasem, gdy ich córka została sama w głównym holu, na jej oczach pojawił się nowy, ładniejszy od Księżnej, niebieski przyjaciel – Bloo. Zadowolona podeszła do niego, nazwała go "Dolares" i zasugerowała, że go lubi i będzie jej nowym przyjacielem. Postanowiła go zaadoptować. Gdy przerażony Bloo zniknął, córka bogaczy natychmiast ruszyła za nim w pościg. Szczęśliwie na ratunek koledze przybyli Chudy, Eduardo i Koko, którzy bezskutecznie próbowali ją zatrzymać po przez pościg z Bloo w ręku. Wszyscy gonili się po całym domu. Ostatecznie córka bogaczy złapała Bloo i poszła z nim do gabinetu.

W międzyczasie w gabinecie Pana Zająca milioner i jego żona podpisali formularz adopcyjny Księżnej. Gdy ich córka się tam zjawiła, rodzice przedstawili jej zmyśloną przyjaciółkę. Jednak ta uznała, że jest paskudna i nie chce jej. Pokazując im Bloo, oznajmiła, że chce jego, a ci się na to zgodzili. Chudy Eduardo i Koko próbowali ją zniechęcić do adopcji Blooregarda, ale się im nie udało. Maks jednak zjawił się w samą porę w domu Pani Foster, więc Bloo przestał należeć do córki bogaczy. Wszyscy byli szczęśliwi, a Franka ponownie namówiła córkę bogaczy do adopcji Księżnej, lecz niestety ta odmówiła. Gdy bogacze wyszli z pustymi rękami i decyzją zakupu kucyka dla swojej córki, Księżna była zażenowana tym faktem i chwilę później opuściła gabinet prezesa domu.

Sezon 5 i 6 Edytuj

W odcinku Idź Ser, idź bogacze wybrali się do kina na film science-fiction o kosmitach. Milioner wraz ze swoją żoną poszli na pchli targ, aby zrobić zakupy (odc. Dolary za towary). W odcinku Psikusowa wojna bogacze uczestniczyli również na wykładzie w hotelowej sali konferencyjnej.

Charakterystyka Edytuj

Milioner Edytuj

Milioner jest postacią epizodyczną w serialu i zarazem głową rodziny bogaczy. Jest mężczyzną w średnim wieku, żyjącym w mieście Topeka razem ze swoją żoną i sześcioletnią córką. Ma w w swoim charakterze neutralny wyraz twarzy. Czasami chodzi z zamkniętymi oczami i mówi z brytyjskim akcentem.

Żona milionera Edytuj

Żona milionera jest postacią epizodyczną w serialu i członkinią rodziny bogaczy. Jest kobietą w średnim wieku. Wraz z mężem wychowuje córkę w wieku przedszkolnym. W swoim chrarakterze sprawia wrażenie zadowolonej z życia, uśmiechniętej i szczęśliwej kobiety. Mówi z francuskim akcentem.

Córka bogaczy Edytuj

Córka bogaczy jest postacią epizodyczną w serialu i członkinią rodziny bogaczy. Jest dziewczynką w wieku przedszkolnym i oczkiem w głowie rodziców. Swoim wyglądem, a także charakterem przypomina Księżniczkę z kreskówki Atomówki. Jest rozpieszczana przez swoich rodziców wieloma prezentami – ot tak potrafią kupić jej kucyka, przez co w charakterze jest dosyć agresywna. Aczkolwiek charakter bywa zmienny, gdyż zdarza się być miłym i grzecznym. Chcąc zachłannie zaadoptować Bloo (którego nazwała "Dolares") stała się antagonistą w serialu. Gdy zaczyna samodzielnie wymyślać przyjaciela, natychmiast dokucza jej ból głowy. Uważa, że za pieniądze można kupić wszystko.

Wygląd Edytuj

Milioner Edytuj

Milioner jest wysokiego wzrostu. Ma krótkie blond włosy w średniej tonacji, ubrany jest w granatowy sweter przywiązany dookoła szyi, biały T-shirt z symbolem dolara amerykańskiego, niebieskie kraciaste szorty, białe kolanówki i brązowe skórzane buty. Strój mężczyzny uzupełniają okulary w kształcie półkuli. Milioner swoim wyglądem przypomina ojca Dextera i Dee Dee z Laboratorium Dextera oraz Profesora Atomusa z serialu Atomówki.

Żona milionera Edytuj

Żona milionera jest trochę niższa niż jej mąż. Ma długie blond włosy w jasnej tonacji, nosi biały T-shirt z symbolem dolara amerykańskiego, długie niebieskie kraciaste spodnie i niebieskie pantofle. Strój kobiety uzupełniają bransoletka na lewej ręce i naszyjnik z pereł na szyi oraz brązowa skórzana torebka i okulary przeciwsłoneczne. Swoim wyglądem przypomina matkę Dextera i Dee Dee z Laboratorium Dextera.

Córka bogaczy Edytuj

Córka bogaczy ma długie do ramion, rude włosy, które są przepasane niebieską wstążką. Nosi stylowy szkolny mundurek, składający się z białej bluzki z jasnofioletowymi mankietami, czarnej kamizelki i niebieskiej, kraciastej spódnicy. Jej strój uzupełniają białe skarpetki i czarne pantofelki.

Cytaty Edytuj

Grupowe Edytuj

  • Milioner: Moja córka potrzebuje zmyślonego przyjaciela.
    Żona milionera: Tak. A gdy zaczyna sama wymyślać, natychmiast boli ją głowa
    Córka bogaczy: Ach, tak?! Cicho, mamo. Po prostu nie chce mi się marnować czasu na wymyślanie, skoro chcecie mi kupić przyjaciela.
    • Opis: Monolog.
  • Milioner: Hmm, "rodowodowy" zmyślony przyjaciel...
    Żona milionera: Wyjątkowo cenny.
    • Opis: Po przeczytaniu papierów Księżnej.

Córka bogaczy Edytuj

  • Cicho! Lubię cię. Jesteś ładny. Chcę cię mieć. Będziesz moim przyjacielem. Nazwię cię Dolares! Dotarło? Dolares!!!
    • Opis: Do Bloo, którego chciała zaadoptować zamiast Księżnej.
  • A, paskudna! Nie chcę jej.
    • Opis: O Księżnej, którą uznała za paskudną.
  • Dolares pachnie ładnie.
    • Opis: Po powąchaniu Bloo.

O rodzinie bogaczy Edytuj

"Panno Franko, panno Franko. Pani obecność jest niezbędna w głównym holu. Przyszła rodzinka zdecydowana na adopcję."
― Pan Zając do Franki o przybyciu rodziny bogaczy.
"Oni prawie cię wzięli..."
― Franka do Księżnej o bogaczach, którzy prawie ją zaadoptowali.

O córce bogaczy Edytuj

"Grzeczna dziewczynka, grzeczna... Nie podchodź do mnie! Uciekaj! Sio, sio!"
― Bloo, który próbuje ją odpędzić.
"Ale ta cudownie obrzydliwa dziewucha wolała jakiegoś niebieskiego przybłędę zamiast mnie!"
― Księżna, która jest zażenowana tym faktem.

Ciekawostki Edytuj

  • Milioner z rodziną czasami pojawiają się w bumperach oprawy graficznej Cartoon Network z lat 2006-2009.
  • Córka bogaczy wystąpiła najmniej razy z rodziny bogaczy, gdyż tylko dwa, podczas gdy jej rodzice – cztery.

Wystąpienia Edytuj

Sezon pierwszy Edytuj

Sezon piąty Edytuj

Sezon szósty Edytuj

Gry Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki