FANDOM

Rodzina Pcheł
Rodzina Pcheł
Informacje kontekstowe
Serial: Przygody Animków
Pierwszy odcinek: Na początku było swędzenie
Ostatni odcinek: Awantura o pchłę
Jedyny odcinek:
Liczba odcinków: 3
Dubbing: Jim Cummings, Tress MacNeille, Whitby Hertford i Cree Summer (oryginalny)
Jan Kulczycki, Mirosława Nyckowska, Jacek Wolszczak i Ewa Serwa-Galia (polski)
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: Ojciec-Pchła
Matka-Pchła
Fliorello
Swędziulka
Przydomek:
Rasa: pchły
Płeć: mieszańce
Wiek:
Stan cywilny:
Karnacja:
Kolor włosów:
Kolor oczu:
Rodzina:
Przyjaciele: Sylwek Junior
Królik Kinio
Króliczka Kinia
Kaczor Tasior
Wrogowie:
Miejsce zamieszkania: Włości Acme
Pochodzenie:
Alter-ego:
Specjalność:

Rodzina Pcheł (ang. The Flea Family) – postacie fikcyjne występujące w serialu animowanym Przygody Animków.

Historia Edytuj

Na początku było swędzenie Edytuj

Historia pcheł rozpoczyna się w odcinku Na początku było swędzenie. Pewnego dnia we Włościach Acme, pchły osiedliły się na jednym z psów Elmirki. W wyniku użycia przez rudowłosą dziewczynę środka przeciwpchelnego w sprayu, wszyscy członkowie rodziny ewakuowali się. Wskoczyli do futra pitbulla z wyjątkiem Fliorello, który przypadkowo wylądował w futrze Sylwka. Gdy ten go odkrył, zaczął się drapać. Fliorello obiecał mu, że nie spocznie dopóki nie wróci bezpiecznie do swoich rodziców i siostry.

Nazajutrz gonił go robak łóżkowy, w wyniku czego Sylwek zaczął się jeszcze bardziej drapać niż przedtem. Tymczasem rodzice i siostra Flio – Swędziulka – pytali bezskutecznie swoich krewnych, gdzie może przebywać ich syn i brat. W tym samym czasie Sylwek przybiegł do Bzikowersytetu aby powiedzieć Kiniowi i Kini o użyciu środków przeciwpchelnych na swoim nowym przyjacielu. Oboje wraz z Tasiorem zostali zmniejszeni do rozmiaru pcheł i uratowali Flio. W swoim domu Elmira odkryła, że Sylwek ma pchły, chciała go spryskać środkiem przeciwpchelnym. Gdy okazało się, że pojemnik jest pusty, postanowiła go wykąpać. Podczas kąpieli robak został zmyty na wieki. Zaś Kinio i jego przyjaciele szepnął do ucha Sylwka, że wie, gdzie jest pitbull wraz z rodziną Flio. Później nasz niebieski kot stoczył walkę z rywalem podczas gdy rodzice i siostra Flio wskoczyli do jego futra, gdzie odnaleźli go całego i zdrowego. Po pokonaniu pitbulla, Sylwek obiecał rodzinie pcheł, ze będzie dla nich miły.

Siostry Karaluszki Edytuj

W odcinku Siostry Karaluszki członkowie rodziny pcheł odegrali małą rolę epizodyczną. Pojawili się wraz z innymi owadami w domu Pucusia na wieczornym koncercie zespołu Siostry Karaluszki.

Awantura o pchłę Edytuj

W odcinku Awantura o pchłę rodzina pcheł pracowała dla ich szefa Pcheł, który sprzedawał ubrania z kocich włosów do supermarketów. Wkrótce w ich domu pojawił się pracodawca i zaoferował Swędziulce pójście na randkę, a ta się zgodziła. Potem córka państwa Pcheł współpracowała ze swoim nowym przyjacielem – Bzyczkiem – i poleciała do siedziby szefa Pcheł w futrze psa Byrona. Tam odkryła, że ten zbija fortunę. Chciała go zatrzymać, ale złoczyńca ją złapał i postanowił się z nią ożenić. W tym celu zamyka ją w Psiej Wieży.

W tym samym czasie Bzyczek słyszy plan Flick, jednej z pracownic szefa, która jest zazdrosna o Swędziulkę. Postanowił powiedzieć coś uwięzionej przyjaciółce i wysłać resztę jej rodziny na ratunek. Ale gdy się pojawił, odkrył, że Sylwek uciekł z domu i trafił do schroniska dla zwierząt. Po dotarciu na miejsce, opowiedział rodzicom i bratu Swędziulki o tym, że ich szef ją uwięził. Czekał z nimi na Elmirkę i szybko wrócił do domu. W domu Elmirki, Flint i Flick aktywują armatę wypełnioną sprayem przeciwpchelnym, działając swojemu szefowi. Zaś Bzyczek wyjął klucz z kieszeni jego kurtki, uwolnił Swędziulkę i zaprowadził ją z powrotem do domu. Chwilę później Byron, który zaczął się drapać, poszedł brać kąpiel.

Charakterystyka Edytuj

Pchły są postaciami w serialu Przygody Animków. Są rodziną pochodzącą z Włoch. W skład rodziny pcheł wchodzą: Ojciec-Pchła, Matka-Pchła, nastoletnia córka Swędziulka i syn Fliorello. Początkowo mieszkali na jednym z psów Elmirki, ale potem przenieśli się do futra Sylwka. Występują w odcinkach Na początku było swędzenie, Siostry Karaluszki i Awantura o pchłę.

Wygląd Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Włoska rodzina pcheł jest nawiązaniem do rosyjskiej rodziny Myszkowitzów z serii filmów Amerykańska opowieść.

Wystąpienia Edytuj

Sezon pierwszy Edytuj

Sezon trzeci Edytuj

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki