FANDOM

KiK logo

Rodzice Krowy i Kurczaka (ang. Cow and Chicken's Parents) – postacie fikcyjne występujące w serialu animowanym Krowa i Kurczak, goszczący epizodycznie także w serialu Jam Łasica.

Historia Edytuj

Historia rodziców tytułowych bohaterów ukazana jest w epizodzie Major Gatek. O ich przeszłości możemy wiedzieć niewiele. Pewnego dnia Tata wstąpił do U.S. Navy i tam rozpoczął swoje szkolenie. Podczas szkolenia poznał swoją przyszłą żonę – Mamę, która również wstąpiła do wojska. Spodobały mu się bardzo jej nogi. Tata wraz z Czerwonym rywalizowali o jej "rękę". Prawili jej komplementy, a także pisali wiersze. Jednak w ostatniej chwili, kiedy ich ukochana miała właśnie dokonać wyboru, podczas sporu z Tatą, Czerwonemu spadły spodnie przez co poczuł się wolny i szczęśliwy, a także odstąpił od małżeństwa z Mamą, więc Tata pozostał jedynym kandydatem.

Charakterystyka Edytuj

Rodzice Krowy i Kurczaka są postaciami drugoplanowymi w serialu. Oboje wspólnie wychowują syna i córkę. Ich obsesją są zakupy, zabawy, wycieczki i wiele innych. Są zwyczajnie szaleni. Oboje cierpią na muchofobię. W większości odcinków można zauważyć ich nogi co jest nawiązaniem do starych kreskówek. Można również zauważyć obrazy przedstawiające ich od pasa w dół oraz ucięte poniżej pasa cienie. W odcinku pilotowym serii jest wyraźnie pokazane, że zwyczajnie nie posiadają tułowia i rąk.

Wygląd Edytuj

W żadnym odcinku serialu widzowie nie widzą ich twarzy ani reszty ciała, ale za to widzą ich nogi. Matka tytułowych bohaterów chodzi ubrana w białą sukienkę w czerowne grochy, żółty fartuch i czerwone pantofle, a ojciec nosi zielone spodnie w paski i brązowe skórzane buty.