Fandom

Cartoon Network Wiki

Rodzice Krowy i Kurczaka

1755stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Rodzice Krowy i Kurczaka
Rodzice Krowy i Kurczaka.png
Informacje kontekstowe
Serial: Krowa i Kurczak
Jam Łasica
Pierwszy odcinek: Nie pal
Ostatni odcinek: Ballada o Krowie i Kurczaku
Jedyny odcinek:
Liczba odcinków: 100
Dubbing: Elżbieta Jędrzejewska jako Mama (polski)
Marek Bocianiak jako Tata (polski)
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: Mama i Tata
Przydomek:
Rasa: ludzie
Płeć: mieszańce
Wiek: około 25 lat
Stan cywilny:
Karnacja:
Kolor włosów:
Kolor oczu:
Rodzina: Krowa (córka)
Kurczak (syn)
Sow (siostrzenica)
Ślimek (siostrzeniec)
Rodzice Ślimka (siostra i szwagier)

czarna owca-siostrzeniec

Przyjaciele:
Wrogowie:
Miejsce zamieszkania:
Pochodzenie:
Alter-ego:
Specjalność:
Krowa i Kurczak

Rodzice Krowy i Kurczaka (ang. Cow and Chicken's Parents) – postacie fikcyjne występujące w serialu animowanym Krowa i Kurczak, goszczący epizodycznie także w serialu Jam Łasica.

Historia Edytuj

Historia rodziców tytułowych bohaterów ukazana jest w epizodzie Major Gatek. O ich przeszłości możemy wiedzieć niewiele. Pewnego dnia Tata wstąpił do U.S. Navy i tam rozpoczął swoje szkolenie. Podczas szkolenia poznał swoją przyszłą żonę – Mamę, która również wstąpiła do wojska. Spodobały mu się bardzo jej nogi. Tata wraz z Czerwonym rywalizowali o jej "rękę". Prawili jej komplementy, a także pisali wiersze. Jednak w ostatniej chwili, kiedy ich ukochana miała właśnie dokonać wyboru, podczas sporu z Tatą, Czerwonemu spadły spodnie przez co poczuł się wolny i szczęśliwy, a także odstąpił od małżeństwa z Mamą, więc Tata pozostał jedynym kandydatem.

Charakterystyka Edytuj

Rodzice Krowy i Kurczaka są postaciami drugoplanowymi w serialu. Oboje wspólnie wychowują syna i córkę. Ich obsesją są zakupy, zabawy, wycieczki i wiele innych. Są zwyczajnie szaleni. Oboje cierpią na muchofobię. W większości odcinków można zauważyć ich nogi co jest nawiązaniem do starych kreskówek. Można również zauważyć obrazy przedstawiające ich od pasa w dół oraz ucięte poniżej pasa cienie. W odcinku pilotowym serii jest wyraźnie pokazane, że zwyczajnie nie posiadają tułowia i rąk.

Wygląd Edytuj

W żadnym odcinku serialu widzowie nie widzą ich twarzy ani reszty ciała, ale za to widzą ich nogi. Matka tytułowych bohaterów chodzi ubrana w białą sukienkę w czerowne grochy, żółty fartuch i czerwone pantofle, a ojciec nosi zielone spodnie w paski i brązowe skórzane buty.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki