FANDOM

Rod Tango
509-0068.jpg
Informacje kontekstowe
Pierwszy odcinek: Bilet na Roda
Ostatni odcinek: Koko na gigancie (tylko wspomniany i na ekranie telewizora)
Jedyny odcinek:
Liczba odcinków: 1
Dubbing:
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: Rod Tango
Przydomek:
Rasa: człowiek
Płeć: Ten bohater jest płci męskiej. mężczyzna
Wiek:
Stan cywilny:
Karnacja:
Kolor włosów:
Kolor oczu:
Rodzina:
Przyjaciele: Jackie Kaktus
Wrogowie: Bloo
Miejsce zamieszkania:
Pochodzenie:
Alter-ego:
Specjalność: aktor
Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster

Rod Tango – postać fikcyjna występująca w serialu Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster.

Opis Edytuj

Charakterystyka Edytuj

Rod Tango jest sławnym zawodowym aktorem. Jego fanami są między innymi Bloo i Pani Foster. Maks i Franka w przeciwieństwie do nich, uważają jego role za komediowe i lubią się jedynie śmiać z filmów z udziałem Roda, podczas gdy Bloo z panią Foster przed ekranem, czekają na dawkę akcji. Nie znaczy to, iż wciela się on w role tylko z tym tematem związane; ku rozczarowaniu Bloo, Rod zagrał raz w filmie przypominającym obyczajówkę.

Rod Tango pojawia się jedynie w odcinku Bilet na Roda. W tym odcinku przyjeżdża pod budynek kina z okazji premiery swojego najnowszego filmu. Gdy Bloo siłą wdziera się na premierę najnowszego filmu z Rodem, ten dostaje telefon od swojego przyjaciela – Jackiego Kaktusa i wyrzuca niebieskiego przyjaciela z kina.

Wygląd Edytuj

Rod Tango jest bardzo wysoki, umięśniony i łysy. Nosi też garnitur z muszką i czarne lakierki. Ma nawet specjalne kino poświęcone emisji produkcji z jego udziałem.

Ciekawostki Edytuj

  • Aktor zagrał między innymi w produkcjach: "Last summer wine", "Żonkilowe dni", "Opalony gościu", "Go-Go w Kairze", "Duo-mango z Kongo" i "Rod Tango – wyjście Ambo 2: Noce w Miami".
    • Filmy z udziałem Roda emitowane są oprócz kina, również w telewizji. Można to zauważyć w odcinku Koko na gigancie, gdzie emitowano film "Opalony gościu".
      • Filmy z jego udziałem są również wydawane na DVD, co widzimy w odcinku Bilet na Roda, kiedy Maks przynosi film "Opalony gościu", by obejrzeć go z Franką.
  • Rod jest tak popularny, że ma nawet własną restaurację nazwaną "Rod Tango Bistro" o czym wspomina Bloo w odcinku Bilet na Roda.
    • Wspomina również o specjalnej marce płatków śniadaniowych "Tango Flakes".
  • W odcinku Koko na gigancie, posądzano go o spotykanie się z Koko.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki