FANDOM

Robotynka Moshimo
Robotynka
Informacje kontekstowe
Serial: Robotboy
Pierwszy odcinek: Robotynka
Ostatni odcinek: Powrót Robotki
Jedyny odcinek:
Liczba odcinków: 2
Dubbing: Monika Pikuła (polski)
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: Robotynka Moshimo
Przydomek: Robotka
Rasa: robot
Płeć: Kobieta kobieta
Wiek: 6 lat
Stan cywilny:
Karnacja:
Kolor włosów:
Kolor oczu:
Rodzina: Profesor Moshimo (ojciec)
Miu-Miu (matka)

Robotboy (brat bliźniak)
Protoboy (starszy brat)
Robotman (starszy brat)

Przyjaciele: Tommy Turnbull
Lola Mbola
Wrogowie: Doktor Kamikaze
Miejsce zamieszkania:
Pochodzenie:
Alter-ego:
Specjalność:
Robotboy

Robotynka Moshimo (ang. Robotgirl) – postać fikcyjna występująca w serialu animowanym Robotboy, dubbingowana w polskiej wersji przez Monikę Pikułę. Wynalazek i córka Profesora Moshimo.

Historia Edytuj

Historia Robotynki pojawia się w odcinku Robotynka. Została stworzona przez swojego ojca-twórcę jako czwarty jego wynalazek. Dzieliła się ze swoim bratem bliźniakiem m.in. lodami truskawkowymi. Pomogła mu w walce z armią Doktora Kamikaze. W odcinku Powrót Robotki razem z Robotboyem pokonała Protoboya, który po raz trzeci planował zemstę.

Charakterystyka Edytuj

Robotynka jest postacią w serialu. Jest jednym z czterech wynalazków Profesora Moshimo i zarazem bliźniaczą siostrą Robotboya. Tak samo jak jej bracia: Robotboy, Protoboy i Robotman, posiada trzy tryby: dezaktywowany (jest zwykłą zabawką), aktywowany (porusza się i mówi jak prawdziwa dziewczynka) i superaktywowany (walczy i strzela za pomocą wszelkiego rodzaju broni). Tak samo jak jej brat, pokonuje wrogów.

Wygląd Edytuj

Robotynka jest tego samego wzrostu co Robotboy. Jej uszy, ręce, oczy i nogi są różowe, a jej ciało ma kolor biały. Oprócz tego nosi różową spódniczkę i kokardkę na głowie. Potrafi latać. W trybie "superaktywowany" jej uszy są mniejsze niż w trybie "aktywowany".

Ciekawostki Edytuj

  • Robotynka jest jednym z robotów występuje mniej razy niż Robotboy i Protoboy, tzn. dwukrotnie, a więcej razy niż Robotman (tylko raz).

Wystąpienia Edytuj