FANDOM

Robotboy Moshimo
Robotboy i paczka.png
Informacje kontekstowe
Serial: Robotboy
Pierwszy odcinek: Pies Ra
Ostatni odcinek: Mamin synek
Jedyny odcinek:
Liczba odcinków: 104
Dubbing: Katarzyna Łaska (polski)
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: Robotboy Moshimo
Przydomek: Roboś
Rasa: robot
Płeć: Mężczyzna mężczyzna
Wiek: 6 lat
Stan cywilny:
Karnacja:
Kolor włosów:
Kolor oczu:
Rodzina: Profesor Moshimo (ojciec)
Miu-Miu (matka)
Protoboy (starszy brat)
Robotman (starszy brat)
Robotynka (siostra bliźniaczka)
Przyjaciele: Tommy Turnbull
Augustus "Gus" Bachman Turner
Lola Mbola
Wrogowie: Doktor Kamikaze
Protoboy
Robotman
Constantine
Kurt
Miejsce zamieszkania:
Pochodzenie:
Alter-ego:
Specjalność:
Robotboy

Robotboy Moshimo – postać fikcyjna występująca w serialu animowanym Robotboy, dubbingowana w polskiej wersji przez Katarzynę Łaskę. Wynalazek i jeden z trzech synów Profesora Moshimo.

Historia Edytuj

Historia Robotboya, tytułowego bohatera serii, ukazana jest w czołówce serialu. Został stworzony przez swojego ojca-twórcę jako drugi wynalazek. Niestety, według odpowiedzi na list Tommy'ego, przekroczył on wszelkie przewidywania. Jego twórca bał się, że może trafić w niepowołane ręce, i postanowił wysłać go tam, gdzie będzie bezpieczny i nauczy się, jak być prawdziwym chłopcem. W jednym z odcinków (RoboGus i G-Maszyna) zamienił się ciałem z Gusem, przez co stał się prawdziwym chłopcem.

Charakterystyka Edytuj

Robotboy jest tytułową postacią serialu pod tym samym tytułem. Jest jednym z czterech wynalazków stworzonych przez Profesora Moshimo. Ma trójkę rodzeństwa: dwóch braci Protoboya i Robotmana oraz bliźniaczą siostrę Robotynkę. Posiada trzy tryby: dezaktywowany, aktywowany i superaktywowany. W pierwszym z nich jest zwykłą zabawką, w drugim porusza się, myśli i mówi jak prawdziwy chłopiec w wieku przedszkolnym, a w trzecim strzela używając wszelkiego rodzaju broni.

Posiada również chip, który pozwala mu myśleć i posiadać uczucia. Płacze olejem, gdy mu jest smutno. Natomiast gdy się śmieje z kogoś, kręci dookoła swoją główką. Jest jak prawdziwy chłopiec. Jego największym marzeniem jest być żywym chłopcem, Opiekuje się nim Tommy Turnbull wraz ze swoimi przyjaciółmi.

Wygląd Edytuj

Robotboy jest niższy od swoich dwóch braci, ale takiego samego wzrostu co jego siostra bliźniaczka Robotynka. Jego uszy, ręce i nogi są granatowe. Jego ciało zaś ma kolor błękitny. Zazwyczaj oczy bohatera są szmaragdowe. Gdy przechodzi w tryb superaktywowany jego oczy stają się groźne i zmieniają kolor na czerwony, a jego uszy stają się większe niż w trybie "aktywowany".

Transformacja Edytuj

Transformacja jest krótkim momentem pojawiającym się w serialu. Na początku Robotboy się aktywuje, a jego oczy stają się czerwone. Łączy ze sobą ręce, co powoduje rozbłysk. Później prostuje swoje ciało i oddala się. Pojawiają się kolorowe kontury oznaczające kolejne etapy przemiany. Na koniec przybiera ostateczną pozę, a całość otacza światło.

Wystąpienia Edytuj

Sezon pierwszy Edytuj

Sezon drugi Edytuj

Sezon trzeci Edytuj

Sezon czwarty Edytuj

Gry Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki