FANDOM

Robotboy

Robotboy Moshimo – postać fikcyjna występująca w serialu animowanym Robotboy, dubbingowana w polskiej wersji przez Katarzynę Łaskę. Wynalazek i jeden z trzech synów Profesora Moshimo.

Historia Edytuj

Historia Robotboya, tytułowego bohatera serii, ukazana jest w czołówce serialu. Został stworzony przez swojego ojca-twórcę jako drugi wynalazek. Niestety, według odpowiedzi na list Tommy'ego, przekroczył on wszelkie przewidywania. Jego twórca bał się, że może trafić w niepowołane ręce, i postanowił wysłać go tam, gdzie będzie bezpieczny i nauczy się, jak być prawdziwym chłopcem. W jednym z odcinków (RoboGus i G-Maszyna) zamienił się ciałem z Gusem, przez co stał się prawdziwym chłopcem.

Charakterystyka Edytuj

Robotboy jest tytułową postacią serialu pod tym samym tytułem. Jest jednym z czterech wynalazków stworzonych przez Profesora Moshimo. Ma trójkę rodzeństwa: dwóch braci Protoboya i Robotmana oraz bliźniaczą siostrę Robotynkę. Posiada trzy tryby: dezaktywowany, aktywowany i superaktywowany. W pierwszym z nich jest zwykłą zabawką, w drugim porusza się, myśli i mówi jak prawdziwy chłopiec w wieku przedszkolnym, a w trzecim strzela używając wszelkiego rodzaju broni.

Posiada również chip, który pozwala mu myśleć i posiadać uczucia. Płacze olejem, gdy mu jest smutno. Natomiast gdy się śmieje z kogoś, kręci dookoła swoją główką. Jest jak prawdziwy chłopiec. Jego największym marzeniem jest być żywym chłopcem, Opiekuje się nim Tommy Turnbull wraz ze swoimi przyjaciółmi.

Wygląd Edytuj

Robotboy jest niższy od swoich dwóch braci, ale takiego samego wzrostu co jego siostra bliźniaczka Robotynka. Jego uszy, ręce i nogi są granatowe. Jego ciało zaś ma kolor błękitny. Zazwyczaj oczy bohatera są szmaragdowe. Gdy przechodzi w tryb superaktywowany jego oczy stają się groźne i zmieniają kolor na czerwony, a jego uszy stają się większe niż w trybie "aktywowany".

Transformacja Edytuj

Transformacja jest krótkim momentem pojawiającym się w serialu. Na początku Robotboy się aktywuje, a jego oczy stają się czerwone. Łączy ze sobą ręce, co powoduje rozbłysk. Później prostuje swoje ciało i oddala się. Pojawiają się kolorowe kontury oznaczające kolejne etapy przemiany. Na koniec przybiera ostateczną pozę, a całość otacza światło.

Wystąpienia Edytuj

Sezon pierwszy Edytuj

Sezon drugi Edytuj

Sezon trzeci Edytuj

Sezon czwarty Edytuj

Gry Edytuj