FANDOM

Robotboy
Robotboy
Robotboy.png
Gatunek serialu: serial animowany
Kraj produkcji: FlagaFrancja.png Francja
FlagaUK.png Wielka Brytania
Oryginalny język: francuski
angielski
Liczba odcinków: 52
Liczba serii: 4
Produkcja
Produkcja: Alphanim
France 3
Cartoon Network Europe
Reżyseria: Jan Van Rijsselberge
Czas trwania odcinka: 22 minuty
Emisja
Stacja telewizyjna: France 3
Cartoon Network
Kraj oryginalnej emisji: Francja
Lata emisji: 2005-2008 Francja

2005-nadal Polska

Data premiery: FlagaFrancja.png 1 listopada 2005
FlagaUSA.png 1 listopada 2005
FlagaPL.png 17 kwietnia 2005
Status: zakończony
Disambig.png Ten artykuł dotyczy serialu animowanego. Zobacz też: Robotboy (postać).

Robotboy – francusko-brytyjski serial animowany, wyprodukowany przez studio Alphanim oraz stacje France 3 i Cartoon Network Europe. Światowa premiera serialu miała miejsce we Francji i Stanach Zjednoczonych dnia 1 listopada 2005 roku. Jego amerykańska wersja miała swoją premierę 17 kwietnia 2006 roku w polskiej wersji kanału Cartoon Network.

Opis fabuły Edytuj

Kreskówka jest opowieścią o małym biało-niebieskim robocie o imieniu Robotboy, którego twórcą jest genialny naukowiec Profesor Moshimo. Twórca obawiając się, że może on trafić w niepowołane ręce, postanawia wysłać go tam, gdzie będzie bezpieczny i gdzie nauczy się, jak być prawdziwym chłopcem, do Tommy'ego Turnbulla – młodszego syna Dwighta i Debory Turnbullów a zarazem największego fana profesora. Towarzyszą mu jego przyjaciele: Gus i Lola. O Robotboy'u nikt nie może się dowiedzieć, jednak jeśli Tommy i jego towarzysze są w niebezpieczeństwie, może on przekształcić się w potężnego robota bojowego. Ich wrogiem jest Doktor Kamikaze, który chce zawładnąć światem i w tym celu pragnie wykraść Robotboy'a.

>Czołówka< Edytuj

Czołówka jest animacją otwierającą każdy odcinek serialu animowanego o przygodach biało-niebieskiego robota imieniem Robotboy. Na początku pojawia się Tommy Turnbull, który pisze list do profesora Moshimo. Jego treść brzmi następująco: "Kochany profesorze. Jak twój najnowszy wynalazek? Naprawdę niesamowity! Twój największy fan, Tommy Turnbull".

Następnie widzimy twórcę Robotboya, który odczytuje wiadomość od chłopaka. Jego odpowiedź na list brzmi tak: "Kochany Tommy. Wynalazek przekroczył wszelkie przewidywania. Boję się, że może trafić w niepowołane ręce. Wysyłam go tam, gdzie będzie bezpieczny i gdzie nauczy się jak być prawdziwym chłopcem. To twój Robotboy".

Potem pojawia się trójwymiarowy obraz Robotboya w trzech trybach. W myśli profesora ukazuje się Doktor Kamikaze wraz ze swoją armią. Po chwili widzimy Tommy'ego i jego przyjaciół. Wszyscy trzej widzą, jak z przesyłki wychodzi biało-niebieski robot zwany Robosiem. Na koniec pojawia się tytuł kreskówki i nazwisko jej twórcy.

Bohaterowie Edytuj

Roboty Edytuj

Ludzie Edytuj

Główni ludzie Edytuj

Ludzie drugoplanowi Edytuj

Wrogowie Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki