Fandom

Cartoon Network Wiki

Robin Snyder

1739stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Robin Snyder
Robin Snyder.png
Informacje kontekstowe
Serial: Atomówki
Pierwszy odcinek:
Ostatni odcinek:
Jedyny odcinek: Super koleżanki
Liczba odcinków: 1
Dubbing: Julie Nathanson (oryginalny)
Anna Apostolakis-Gluzińska (polski)
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: Robin Snyder
Przydomek:
Rasa: człowiek
Płeć: Ten bohater jest płci żeńskiej. kobieta
Wiek: 5 lat
Stan cywilny:
Karnacja:
Kolor włosów: brązowe
Kolor oczu:
Rodzina: Pan Snyder (ojciec)
Pani Snyder (matka)
Ginger (kot)
Przyjaciele: Bójka
Bajka
Brawurka
Wrogowie: Księżniczka Forsiasta
Miejsce zamieszkania: Pokey Oaks Południe, Townsville
Pochodzenie:
Alter-ego:
Specjalność:
Atomówki Atomówki

Robin Snyder – postać fikcyjna występująca w serialu animowanym Atomówki.

Historia Edytuj

Historia Robin ukazana jest w odcinku Super koleżanki. Pewnego poranka w mieście Townsville Robin wraz z rodzicami (nie byli pokazani) i kotką Ginger wprowadziła się do byłego domu Państwa Smithów i od razu spotkała Atomówki. Bójka, Bajka i Brawurka zaprzyjaźniły się z nią, lecz musiały się z nią chwilowo rozstać z powodu każdorazowego zgłoszenia od Burmistrza o popełnionym przestępstwie.

Któregoś dnia, gdy Robin wraz z przyjaciółkami poszła do nowej szkoły, zaczepiła ją Księżniczka Forsiasta, lecz ta ją zignorowała i poszła dalej. Gdy Robin i Atomówki dotarły pod teren szkoły, wychowawczyni poinformowała Bójkę, Bajkę i Brawurkę, że pan Burmistrz zgłosił kolejną zbrodnię. Dziewczynki znów musiały opuścić sąsiadkę. Po ich odlocie Robin została ponownie zaczepiona przez Księżniczkę i zaproszona do swojego domu.

Robin, po spędzeniu dłuższego czasu z Księżniczką, zdenerwowała się, iż nie może go spędzić z Atomówkami. Księżniczka zaproponowała jej, aby ukradła cukierek ze sklepu, wówczas Atomówki miałyby się z nią spotkać. Jednak był to jeden z chytrych planów Forsiastej, dzięki któremu ta miałaby stać jedną z Atomówek. Bójka, Bajka i Brawurka odpowiedziały na zgłoszenie i przybyły na miejsce kradzieży. Plan Księżniczki spadł na manowce, a Robin i Atomówki na nowo się zaprzyjaźniły.

Charakterystyka Edytuj

Robin jest postacią epizodyczną w serialu. Jest pięcioletnią córką państwa Snyderów oraz sąsiadką Bajki, Bójki i Brawurki. Mieszka obok ich domu w dawnej rezydencji państwa Smithów. Opiekuje się swoją kotką Ginger. Spędza czas z przyjaciółkami, m.in. bawiąc się lalkami, robiąc przedstawienie w teatrzyku kukiełkowym czy kąpiąc się w basenie. Występuje jedynie w odcinku Super koleżanki.

Wygląd Edytuj

Robin jest niskiego wzrostu. Tak samo jak Bajka jej oczy są błękitne, lecz włosy mają kolor brązowy przypominający owoce kasztanowca. Nosi białą koszulkę z zielonym jabłkiem, czerwone sztruksowe spodnie i białe tenisówki.

Ciekawostki Edytuj

  • Została urodzona w wyniku nieplanowanej ciąży.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki