FANDOM

Młodzi Tytani Młodzi Tytani: Akcja!
Robin

Robin.jpg

Robinttg.jpg

Informacje kontekstowe
Serial: Młodzi Tytani
Młodzi Tytani: Akcja!
Pierwszy odcinek: Dziel i rządź
Ostatni odcinek:
Jedyny odcinek:
Liczba odcinków:
Dubbing: Młodzi Tytani:
Scott Menville (oryginalny)
Grzegorz Drojewski (polski)
Inspiracja: Robin
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: Richard John "Dick" Grayson
Przydomek:
Rasa: człowiek
Płeć: Ten bohater jest płci męskiej. mężczyzna
Wiek:
Stan cywilny:
Karnacja:
Kolor włosów: czarne
Kolor oczu:
Rodzina:
Przyjaciele: Gwiazdka, Bestia, Cyborg, Raven
Wrogowie:
Miejsce zamieszkania:
Pochodzenie:
Alter-ego:
Specjalność:
Robin – fikcyjna postać występująca w serialach Młodzi Tytani oraz Młodzi Tytani: Akcja!

Charakterystyka Edytuj

Młodzi TytaniEdytuj

W serialu animowanym Młodzi Tytani, Robin został przedstawiony jako przywódca drużyny Tytanów. W kreskówce w ogóle nie pada jego prawdziwe nazwisko, mimo to wykazuje on wiele podobieństw do Dicka Graysona m.in. znany z komiksów motyw miłości Robina i Starfire, co szczególnie widać w filmie pełnometrażowym Młodzi Tytani: Problem w Tokio, w odcinku Nawiedzony sezonu trzeciego, kiedy Raven wchodzi do jego umysłu widać we wspomnieniach Robina scenę śmierci jego rodziców, oraz jak składa on przysięgę Batmanowi; w odcinku Ile trwa wieczność? sezonu drugiego w alternatywnej przyszłości występuje jako Nightwing (w polskiej wersji językowej serialu – Skrzydło); w odcinku Kontuzja pojawia przypominająca Robina, złośliwa postać o imieniu Larry (luźno bazująca na komiksowej postaci Bat-Mite'a), a jego prawdziwe nazwisko to Nosyarg Kcid (Dick Grayson czytane od tyłu). W oryginalnej wersji językowej głosu Robinowi użyczył aktor Scott Menville, natomiast w polskiej wersji językowej aktor Grzegorz Drojewski.

Młodzi Tytani: Akcja!Edytuj

Jest herosem, ale nietypowym, w odwrotności do pierwszego serialu. Podkochuje się w Gwiazdce. Lubi bawić się marionetkami (odc. Marionetki). Marzy o tym, żeby pocałować Gwiazdkę (marzył, ale w śnie (odc. Sny). Innym z jego marzeń jest rozkazywanie innym (odc. Marionetki).

WyglądEdytuj

Młodzi Tytani: Akcja!Edytuj

Ma czarne włosy, białoczarną maskę, zielono czerwoną koszulę z literą R i pomarańczową pelerynę. 

Galeria Edytuj

Młodzi TytaniEdytuj

Młodzi Tytani: Akcja!Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki