Fandom

Cartoon Network Wiki

Ratunek robota

1755stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Ratunek robota
Ratunek robota.png
Platforma: Online
Tryb gry: Jednoosobowa
Link: Klik!
Ten artykuł dotyczy gry. Robotboy

Ratunek robota (ang. Robot Rescure) – gra akcji oparta na serialu animowanym Robotboy, sequel gry Porwanie Tommy'ego.

Wprowadzenie Edytuj

Mija kilka tygodni od wydarzeń, które miały miejsce w grze Porwanie Tommy'ego. Pewnego dnia w mieście Area Bay w stanie Chicago dzieje się coś potwornie złego – Tommy i Lola giną bez śladu. Robotboy podejrzewa, że sprawcą ich porwania jest Doktor Kamikaze, który planował na nim zemstę. Nasz bohater nie może do tego dopuścić i wyrusza na odsiecz przyjaciołom.

Zasady Edytuj

Zadaniem gracza jest pomóc Robotboyowi dostać się do wnętrza wulkanu oraz uratować Tommy'ego i Lolę ze szponów złego geniusza. Steruje nim za pomocą myszy. Lewy przycisk myszy wywołuje atak pięścią lub strzelanie. Klawisz spacji powoduje unik. Po drodze zbiera znajdujące się na planszy trzy baterie tak, aby Roboś przeszedł na tryb superaktywowany. W grze jest pięć plansz: Miasto, Rzeka, Lodowa jaskinia, Wnętrze wulkanu i Laboratorium. Gdy graczowi uda się bez utraty szansy przejść wszystkie i pokonać Doktora Kamikaze, Tommy i Lola będą wolni, a gra zakończy się sukcesem.

Sterowanie Edytuj

  • Mysz – poruszanie się
  • Lewy przycisk myszy – atak
  • Spacja – unik

Lista poziomów Edytuj

  • Miasto
  • Rzeka
  • Lodowa jaskinia
  • Wnętrze wulkanu
  • Laboratorium

Bohaterowie Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki