Fandom

Cartoon Network Wiki

Rachel

1755stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Rachel
Informacje kontekstowe
Serial: Harcerz Lazlo
Pierwszy odcinek: To nie piknik
Ostatni odcinek: Gwiezdny ser
Jedyny odcinek:
Liczba odcinków: 20
Dubbing: Tara Strong i Jill Talley (oryginalny)
Jolanta Wilk (polski)
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: Rachel
Przydomek:
Rasa: świszcz
Płeć: Ten bohater jest płci żeńskiej. kobieta
Wiek:
Stan cywilny:
Karnacja:
Kolor włosów: brązowe
Kolor oczu:
Rodzina:
Przyjaciele: Therrifield
Toodie
Wrogowie:
Miejsce zamieszkania:
Pochodzenie:
Alter-ego:
Specjalność: harcerka z Zastępu Wiewiórek
Harcerz Lazlo

Rachel – postać fikcyjna występująca w serialu animowanym Harcerz Lazlo. Jest jedną z harcerek z Zastępu Wiewiórek.

Historia Edytuj

Sezon 1 i 2 Edytuj

Historia Rachel rozpoczyna się w odcinku To nie piknik. W tym odcinku razem z Therry i Toodie pomogła pani Śluz wystrzelić arbuzy w kierunku wrogów. Wybrała się do stołówki obozu Nerka na PotańcoHulę Bahulę (odc. Niebezpieczne związki). W odcinku Miss Fru Fru wzięła udział w wyborach Miss Fru Fru. Gdy usłyszała alarm zakochaniowy, wraz z koleżankami ukrywała się w swojej chatce obozowej (odc. Zakochanie). Uczestniczyła w teście sprawności (odc. Test sprawności).

Sezony 3-5 Edytuj

W odcinku Polowanie na Samsona wraz z koleżankami szła za Samsonem jak cień. Uczestniczyła także w wycieczkach autobusowych (odc. Siedzący z babami), na dodatkowych zajęciach (odc. Tajemne tipi) i w przygotowaniach do parady (odc. Z miłości do parady). W odcinku Wiewiórkowy Skradacz zrobiła Skradaczowi makijaż. Obserwowała dziwne zachowanie Grety (odc. Kto się zajmie Gretą?). Świętowała Walentynki (odc. Walentynki) i Boże Narodzenie (odc. Na ratunek Świętom). Uczestniczyła na Festynie Serowym (odc. Gwiezdny ser).

Charakterystyka Edytuj

Rachel jest postacią epizodyczną w serialu. Jest świszczem w Obozie Wiewiórek, w którym spędza letnie wakacje. Swój czas poświęca na oglądaniu zawodów siatkarskich i tenisowych. Czasami pomaga pani Śluz w wystrzeleniu arbuzów w kierunku zbliżających się na teren wrogich osób. Uwielbia wycieczki autobusowe, smażenie pianek, zawody przeciągania liny czy też sprzedaż pysznych ciastek. Swój pierwszy występ ma w odcinku To nie piknik. W większości odcinków odgrywa swoją krótką rolę.

Wygląd Edytuj

Rachel Genson-pic.png
Rachel podobnie jak mangusta Patsy, aligatorzyca Greta, labradorka Honey, króliczka Amber, tapirzyca Therry, sowa Almondine i suczka rasy pudel francuski Suzie jest średniego wzrostu. Jej ciało ma kolor jasnoróżowy. Ma brązowe przypominające owoce kasztanowce i skręcone włosy oraz dwa wystające na zewnątrz siekacze.

Zawsze nosi niebieski mundur harcerski z różową kamizelką, granatowy kapelusz, granatową apaszkę z pisaną żółtą literą S i brązowo-fioletowe buty. Na pierwszy etap konkursu Miss Fru Fru zakłada różową sukienkę z białymi falbankami, natomiast na finałowy etap kostiumów – kostium kąpielowy w fioletowo-różowe paski.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki