FANDOM

Pysia Cola
Pysia Cola.png
Informacje kontekstowe
Pierwszy odcinek: Nowy dom Bloo
Ostatni odcinek: Bloo żegna się z Maksem
Jedyny odcinek:
Liczba odcinków: 13
Dubbing:
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: Pysia Cola
Przydomek:
Rasa: zmyślony przyjaciel
Płeć: Ten bohater jest płci żeńskiej. kobieta
Wiek:
Stan cywilny:
Karnacja:
Kolor włosów:
Kolor oczu:
Rodzina:
Przyjaciele:
Wrogowie:
Miejsce zamieszkania:
Pochodzenie:
Alter-ego:
Specjalność:
Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster

Pysia Cola (ang. Pinecone Cola) – postać fikcyjna występująca w serialu Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster.

Opis Edytuj

CharakterystykaEdytuj

Pysia Cola jest postacią epizodyczną w serialu. Pojawia się po raz pierwszy w odcinku Nowy dom Bloo. W odcinku Czas adoptokalipsy jest uczestniczką Adopcyjnej Soboty.. W odcinku Od zbrodni do zbrodni dostaje od Pana Zająca szlaban. W odcinku Wspólne zdjęcie bierze udział w rodzinnej fotografii. W filmie średniometrażowym Poszukiwany Chudy spotyka się ze swoją twórczynią o ognistorudych włosach. W odcinku Psikusowa wojna przenocuje z innymi przyjaciółmi noc w hotelu. W filmie pełnometrażowym Więźniowie wyobraźni jest zaniedbywana z powodu nagłego zniknięcia Franki. W odcinku Straszny dzień wyzwań zostaje wyeliminowana przez Bloo w Wielkim Turnieju Wyzwań. W odcinku Bloo żegna się z Maksem bierze udział w przyjęciu pożegnalnym dla Maksa.

Wygląd Edytuj

Pysia Cola jest zmyśloną smoczycą i mieszkanką domu pani Foster. Jej ciało ma kolor czerwony, skrzydła są czarne, a szyja jest bardzo długa. Nosi czarne spodnie.

Ciekawostki Edytuj

  • Pomimo występu w trzynastu odcinkach, tylko w jednym miała wypowiadaną kwestię.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki