Fandom

Cartoon Network Wiki

Przyjaźń zmienną jest

1726stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Odcinek

Przyjaźń zmienną jest
Sezon 5, Odcinek 60
Przyjaźń zmienną jest.jpg
Oryginalny tytuł: Affair Weather Friends
Premiera: 13 września 2007 FlagaUSA.png
13 maja 2008 FlagaPL.png
Produkcja
Kod produkcji: 508
Reżyseria: Craig McCracken
Scenariusz: Cindy Morrow
Lauren Faust
Chronologia
Poprzedni
"Ubiec pannę młodą"
Następny
"Koszmar na Wilson Way"
Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster

Przyjaźń zmienną jest (ang. Affair Weather Friends) – sześćdziesiąty odcinek serialu animowanego Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster, ósmy odcinek piątego sezonu.

Opis odcinkaEdytuj

Bloo, poznawszy Berry'ego Szpanera, bogatego chłopaka z wieloma zabawkami, zaczyna go co dzień odwiedzać, zasmucając przy tym Maksa.

Fabuła Edytuj

SPOILER: Zawiera szczegółowy przebieg fabuły.

Do domu pani Foster przychodzi bardzo bogaty i zamożny chłopak – Berry Szpaner. Jest on zainteresowany adopcją któregoś ze zmyślonych przyjaciół. Po oprowadzeniu go po domu przez Maksa i Bloo postanawia wziąć do domu Księżną. Jednak rezygnuje z niej, ponieważ woli Bloo. Maks mówi mu, że on nie jest do adopcji. Chłopak próbuje go kupić za pieniądze (największa stawka to 10 tysięcy dolarów). Maks i tak się nie zgadza na sprzedaż.

Nazajutrz chłopak widzi, że Bloo był w domu Szpanera bawić się z nim ekskluzywnymi zabawkami. Bloo go przeprasza i obiecuje, że to już się nigdy nie powtórzy. Okazuje się jednak, że zmyślony przyjaciel wielokrotnie odwiedza Berry'ego, a całą sytuację szpieguje Księżna. Zmyślona przyjaciółka jest zazdrosna o to, że Szpaner wolał zaadoptować Bloo niż ją.

Po kilku dniach Księżna mówi o wszystkim Maksowi. Załamany chłopak idzie do lodziarni i topi smutki w słodkim deserze – lodach o smaku czekoladowym. Jednak nie powinien tego jeść, bowiem po dawce cukru staje się nadpobudliwy.

Gdy w końcu Maks wychodzi, idzie do domu Szpanera i zastaje tam związaną rodzinę, ignoruje ją i kieruje się do następnego pokoju. W tym pokoju widzi ołtarzyk z Bloo. Widząc makaronową rzeźbę, przypomniała mu się Bajdzo, a łącząc fakty odgaduje, że Berry Szpaner to tak naprawdę Bajdzo. Maks otwiera następne drzwi i tam zostaje związany przez Szpanera.

Berry Szpaner pokazuje swą prawdziwą twarz. Wyjaśnia też, że ma zamiar się zemścić na Maksie, a Bloo mieć tylko dla siebie. Kieruje pociąg w stronę wielkiej piłki z gumek, w którą związany jest Maks. Jednak Bloo opamiętuje się i ratuje przyjaciela. Natomiast Bajdzo ponownie zostaje związana piłką z recepturki. Na końcu odcinka Bloo przeprasza swojego twórcę za te wszystkie błędy, które popełnił.

Spoiler kończy się w tym miejscu.

Bohaterowie odcinkaEdytuj

Główni bohaterowieEdytuj

Bohaterowie drugoplanowiEdytuj

Bohaterowie epizodyczni Edytuj

Ciekawostki Edytuj

BłędyEdytuj

  • Kiedy Maks przypomina sobie Bajdzo, widoczne są sceny, podczas których Maksa nie było obok, tak więc nie mógł o nich pamiętać.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki