Fandom

Cartoon Network Wiki

Przygoda z pasożytem

1723strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Odcinek

Przygoda z pasożytem
Sezon 1, Odcinek 1a
Przygoda z pasożytem.jpg
Oryginalny tytuł: Parastic Pal
Premiera: 8 lipca 2005 FlagaUSA.png
4 listopada 2005 FlagaPL.png
Serial: Harcerz Lazlo
Produkcja
Kod produkcji: 101
Reżyseria: Brian Sheesley
Scenariusz: Joe Murray
Mark O'Hare
Chronologia
Poprzedni
"-"
Następny
"To nie piknik"
Harcerz Lazlo

Przygoda z pasożytem (ang. Parastic Pal) – pierwszy epizod pierwszego odcinka pierwszego sezonu serialu animowanego Harcerz Lazlo. Opowiada o przyjaźni harcerza imieniem Lazlo z minogiem morskim.

Scenariusz do odcinka napisali: Joe Murray, kreator serialu, oraz jego partner, Mark O'Hare. Reżyserem odcinka zaś został Brian Sheesley. W Stanach Zjednoczonych odcinek miał swoją premierę 8 lipca 2005 roku na kanale Cartoon Network. W Polsce pojawił się 4 listopada 2005 roku podczas finału konkursu międzyszkolnego Akcja Animacja, organizowanego pod patronatem Ministerstwa Edukacji Narodowej i Sportu.

Opis odcinkaEdytuj

Lazlo zaprzyjaźnia z minogiem morskim, który przyczepił się do jego głowy, i nadaje mu imię Lamar. Wkrótce potem nasz bohater przeżywa trudne rozstanie.

Streszczenie Edytuj

Pewnego dnia w Obozie Nerka, do głowy Lazlo przyczepia się różowy minóg morski. Chłopak zaprzyjaźnia się z nowo poznanym przyjacielem i nazywa go Lamar. Jednak nazajutrz jego nowy przyjaciel z minuty na minutę robi się coraz większy i coraz cięższy. Za namową jego najlepszego kolegi – Raja – nasz bohater postanawia zawieść minoga morskiego na dno Jeziora Jeży. Podczas odprowadzenia przyjaciela wózek, na którym leży, wciąga również Lazlo na powierzchnię wody. Po wynurzeniu się harcerz odkrywa, że jego kumpel zniknął i zaczyna płakać z tego powodu. Humor jednak mu się poprawia po tym, jak dzieci jego ulubieńca przyczepiły się do innych. Pod koniec odcinka chłopak zmienia imię na Lamaria, ponieważ jego zwierzątko zostało matką i jest samicą minoga morskiego.

Bohaterowie odcinka Edytuj

Główni bohaterowie Edytuj

Bohaterowie drugoplanowi Edytuj

Bohaterowie epizodyczni Edytuj

Galeria Edytuj

Kliknij tutaj, by zobaczyć galerię do artykułu {{{pagename:Przygoda z pasożytem}}}.
Kliknij tutaj, aby zobaczyć galerię dla tego artykułu.

Ciekawostki i błędy Edytuj

  • W tym odcinku w stołówce można zauważyć harcerki z obozu Wiewiórek.
  • Pierre i Bezkark mają kolor fioletowy.
  • W tym odcinku po raz pierwszy występują wszyscy harcerze oraz kadra z Obozu Nerka.

Więcej w Fandom

Losowa wiki