Fandom

Cartoon Network Wiki

Przedszkole "Pod Dębami"

1755stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Przedszkole "Pod Dębami"
Pokey Oaks Kindergarten.jpg
Adres: Pokey Oaks Północ, Townsville
Liczba kondygnacji: 1
Typ: szkoła
Właściciel: Panna Keane
Pracownicy: Panna Keane, Pan Zielny
Wystąpienia
Serial: Atomówki
Pierwszy odcinek: Wygląd zewnętrzny
Ostatni odcinek: Atomówki rządzą!
Liczba wystąpień: 30
Atomówki

Przedszkole "Pod Dębami" (ang. Pokey Oaks Kindergarten) – jedno z miejsc w mieście Townsville, w którym rozgrywa się akcja serialu animowanego Atomówki.

Opis Edytuj

Przedszkole "Pod Dębami" jest największą placówką oświatową w mieście. Uczęszczają do niej Bójka, Bajka, Brawurka, Mitch Michelson, Elmer Sglue i wielu innych uczniów. Budynek przedszkola jest cały różowy, posiada płaski dach w kolorze popielatym i kilka okien. Na obu zewnętrznych ścianach w wewnątrz szkoły znajduje się dzwonek sygnalizujący początek i koniec zajęć oraz przerwę między nimi. Przed budynkiem placówki znajduje się tablica z jej nazwą.

Wewnątrz szkoły znajduje się klasa, w której się uczą Atomówki. Jej ściany są całe żółte. Na nich wiszą obrazki, tablica ze zdjęciami i rysunkami, wzory na obliczenia, tablica do pisania oraz znajdujący się nad tablicą alfabet i zegar. Pod ścianami stoją szafy z przyborami szkolnymi, zabawkami, klasówkami i dokumentami oraz regały z książkami i kwiatami. Na jednej z szafek stoi klatka z chomiczką Twiggy. Podłoga jest pokryta różowym, puchatym dywanem. Po środku klasy można zauważyć biuro dla nauczycielki oraz ławki dla uczniów szkoły.

Placówka posiada otoczone płotem boisko połączone z placem zabaw. Na boisku szkolnym można zauważyć zjeżdżalnie, piaskownice, huśtawki, równoważnie, karuzele oraz boisko do gry w klasy, piłkę nożną czy koszykówkę. Oprócz tego znajduje się również maszt z przyczepioną do niego flagą Stanów Zjednoczonych.

Lista uczniów Edytuj

Główni uczniowie Edytuj

Pozostali uczniowie Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Uczniami, którzy pojawili się tylko raz w placówce, jest Gang Gangreniaków.
  • W czterech pierwszych seriach kreskówki szkoła ma pierwotny wygląd, jednak w dwóch ostatnich jej wygląd przechodzi zmiany.
  • W odcinku Zmarszczówki z powodu złego stanu technicznego przedszkole zostało zamknięte, a Panna Keane i jej uczniowie przenieśli się do Szkoły Powszechnej "Midway".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki