Fandom

Cartoon Network Wiki

Protoboy

1739stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Protoboy Moshimo
Protoboy.png
Informacje kontekstowe
Serial: Robotboy
Pierwszy odcinek: Brat
Ostatni odcinek: Powrót Robotki
Jedyny odcinek:
Liczba odcinków: 4
Dubbing: Janusz Wituch (polski)
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: Protoboy Moshimo
Przydomek:
Rasa: robot
Płeć: Ten bohater jest płci męskiej. mężczyzna
Wiek: 15 lat
Stan cywilny:
Karnacja:
Kolor włosów:
Kolor oczu:
Rodzina: Profesor Moshimo (ojciec)
Miu-Miu (matka)
Robotboy (młodszy brat)
Robotman (starszy brat)
Robotynka (siostra)
Przyjaciele:
Wrogowie: Robotboy
Miejsce zamieszkania:
Pochodzenie:
Alter-ego:
Specjalność:

Protoboy Moshimo – postać fikcyjna występująca w serialu animowanym Robotboy, wynalazek i jeden z trzech synów Profesora Moshimo.

Historia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Historia Protoboya ukazana jest w odcinku Brat. Został przez swojego ojca-twórcę jako pierwszy z jego wynalazków. Pewnej nocy został porwany przez Doktora Kamikaze, który wziął go do swojego laboratorium wewnątrz wulkanu. Tam był więziony na stole. Gdy próbował się stąd wydostać, zły geniusz wraz ze swoim niezdarnym asystentem – Constantine'em – strzelał do niego promieniem przeprogramowując go na złego.

Obecne życie Edytuj

Wiele lat później Protoboy został uwolniony przez Robotboya, drugi wynalazek i młodszego syna profesora Moshimo, który przyleciał do siedziby wroga. Okazało się, że uratowany brat został w przeszłości przeprogramowany na złego. Pomiędzy braćmi-robotami dochodziło do sprzeczki. Protoboy został unicestwiony na trzy sezony kreskówki. W odcinkach Powrót Protoboya i Zemsta Protoboya planował się zemścić na swoim bracie. W tym pierwszym zamienił się z nim chipem i cechami charakteru, aby porwać jego opiekuna – Tommy'ego. W odcinku Powrót Robotki został ostatecznie pokonany.

Charakterystyka Edytuj

Protoboy jest postacią występującą w kreskówce. Jest jednym z czterech wynalazków profesora Moshimo i zarazem epizodycznym antagonistą serialu. Tak samo jak jego rodzeństwo posiada trzy tryby: dezaktywowany (jest zwykłą zabawką), aktywowany (porusza się jak prawdziwy chłopak) i tryb superaktywowany (walczy i strzela używając wszelkiego rodzaju broni). Nie posiada żadnych uczuć. Z charakteru jest dość agresywnym robotem. Lubi szybko niszczyć różne rzeczy. Podczas walki bardzo szybko przechodzi na tryb superkatywowany. Jego celem jest zniszczenie swojego ojca, który lubił Robotboya bardziej niż jego. Swój pierwszy występ ma w odcinku Brat.

Wygląd Edytuj

Protoboy jest troszeczkę większy od Robotboya i Robotynki, ale niższy od Robotmana. Jego uszy, spodnie, ręce i nogi są brązowe, a ciało żółto-beżowe. Ma również czerwone, wyglądające groźnie oczy. W trybie "superaktywowany" jego uszy są mniejsze niż w trybie "aktywowany".

Ciekawostki Edytuj

  • Jest jednym z robotów, który pojawia się mniej razy niż Robotboy, tzn. czterokrotnie, ale więcej razy niż Robotynka (dwukrotnie) i Robotman (tylko raz).

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki