Fandom

Cartoon Network Wiki

Profesor Moshimo

1755stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Profesor Moshimo
Profesor Moshimo.jpg
Informacje kontekstowe
Serial: Robotboy
Pierwszy odcinek: Walka na części
Ostatni odcinek: Powrót Robotki
Jedyny odcinek:
Liczba odcinków: 85
Dubbing: Marcin Troński (polski)
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: Profesor Moshimo
Przydomek:
Rasa: człowiek
Płeć: Ten bohater jest płci męskiej. mężczyzna
Wiek:
Stan cywilny:
Karnacja:
Kolor włosów: białe
Kolor oczu:
Rodzina: Miu-Miu (żona)
Robotman (starszy syn)
Protoboy (średni syn)
Robotboy (młodszy syn)
Robotynka (córka)
Przyjaciele: Tommy Turnbull
Augustus "Gus" Bachman Turner
Lola Mbola
Wrogowie: Doktor Kamikaze
Miejsce zamieszkania: Pracownia Profesora Moshimo
Pochodzenie:
Alter-ego:
Specjalność: naukowiec i wynalazca
Robotboy

Profesor Moshimo (ang. Professor Moshimo) – postać fikcyjna występująca w serialu animowanym Robotboy, wynalazca oraz ojciec Robotmana, Protoboya, Robotboya i Robotynki.

Historia Edytuj

Historia Profesora Moshimo ukazana jest nie tylko w serialu, ale w również w jego czołówce. W odcinku Brat stworzył Protoboya jako pierwszy ze swoich wynalazków, który okazał się być agresywny i wszystko psuł. W czołówce serialu stworzył drugi z nich i nadał mu imię Robotboy. W odpowiedzi na list od Tommy'ego oznajmił, że jego dzieło przekroczyło przewidywania, i bał się, że może trafić w czyjeś niepowołane ręce. Postanowił wysłać Robosia tam, gdzie będzie bezpieczny i nauczy się, jak być prawdziwym chłopcem.

W odcinku Robotman kolejnym jego dziełem był Robotman, który bardzo nienawidził swojego młodszego brata i kazał mu odejść. Ostatnim jego dziełem była Robotynka, która jest podobna do Robosia, lecz to był płci żeńskiej (odc. Robotynka). W odcinku Legenda Briana Jaka opiekował się swoim zwierzakiem, Brianem Jakiem, który zdradzał go wraz z Doktorem Kamikaze.

Charakterystyka Edytuj

Profesor Moshimo jest postacią drugoplanową pojawiającą się w kreskówce. Jest wynalazcą i naukowcem. Jest ojcem czterech robotów: trzech synów – straszego Robotmana, średniego Protoboya i młodszego Robotboya oraz córki Robotynki. Ma swoją pracownię na Biegunie Północnym. Za pomocą komputera komunikuje się z Tommy'm i jego przyjaciółmi. W eksperymentach pomaga mu jego małżonka Miu-Miu. Jego rywalem i zarazem przeciwnikiem jest Doktor Kamikaze i jego niezdarny asystent Constantine.

Wygląd Edytuj

Profesor Moshimo jest wysokim mężczyzną. Ma szczupłą budowę ciała i średnie białe włosy, które przypominają fryzurę Alberta Einsteina – twórcę teorii E=mc2. Wcześniej miał strój nawiązujący do ubioru w Nepalu. W serialu chodzi ubrany w biały fartuch, niebieskie rękawice gumowe, czarne sztruksowe spodnie i czarne lakierki. Strój uzupełniają okulary.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki