FANDOM

Odcinek

Poszukiwany Chudy
Poszukiwany Chudy
Odcinek serialu
Poszukiwany Chudy
Sezon 4, Odcinek 51-52 (specjalny)
Poszukiwany chudy.png
Oryginalny tytuł: Good Wilt Hunting
Premiera: 23 listopada 2006 FlagaUSA.png
21 maja 2007 FlagaPL.png
Serial:
Produkcja
Kod produkcji: 411, 412
Reżyseria: Craig McCracken
Scenariusz: Lauren Faust
Chronologia
Poprzedni
"Udawaj albo nie"
Następny
"Idź Ser, idź"
Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster
Poszukiwany Chudy (ang. Good Wilt Hunting) – dwuczęściowy (około 42-minutowy) odcinek serialu Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster, dwa ostatnie odcinki czwartego sezonu.

Opis odcinkaEdytuj

Trwa Zjazd Twórców Zmyślonych Przyjaciół, na który, jak się okazuje, nie przyjeżdża twórca Chudego. Co więcej, w nocy Chudy znika z domu pani Foster. 

StreszczenieEdytuj

SPOILER: Zawiera szczegółowy przebieg fabuły.

Część pierwszaEdytuj

Pani Foster co pięć lat organizuje Zjazd Twórców Zmyślonych Przyjaciół. Zjawia się twórca każdego przyjaciela z wyjątkiem Chudego, którego twórca nie mógł przyjść. W nocy Bloo widzi, jak Chudy wychodzi z domu i wyrusza na poszukiwania swojego ukochanego twórcy.

Rano okazuje się, że go nie ma. Maks, Bloo, Franka, Eduardo, jego twórczyni – policjantka Nina Valerosa, Koko i dwójka chłopaków, którzy ją znaleźli – Adam i Douglas, wyruszają na poszukiwania przyjaciela. Tymczasem Chudy przeżywa po drodze wiele przygód. Zaś Brygada Poszukiwawcza wciąż rusza jego śladem. Razem z innymi jeżdżą autokarem Franki i go ciągle szukają.

Część drugaEdytuj

Chudy przez jedną ze swoich akcji zostaje wrobiony, przez co trafia do więzienia (pomaga złodziejom). Potem się wydostaje, z powodu dowiedzenia się sędziego o jego kolejnej akcji – o koszeniu trawników, które były wysokie, że aż niebezpieczne.

Przyjaciele ciągle go szukają, musieli nawet zatrzymać się w motelu. W końcu, chcąc się poddać, przyjaciele odkrywają, że Chudy chce się zobaczyć ze swym twórcą. Ale nie wiedzą kto jest jego twórcą, w końcu Maks odkrywa jego tożsamość i wyruszają do jego domu w Japonii – to Jordan Michaels (parodia Michaela Jordana).

Chudy również już dotarł do Japonii – chce zmierzyć w meczu koszykówki z największym wrogiem z przeszłości, Larrym, również zmyślonym przyjacielem. Robi to, gdyż według niego, że przez jego poprzednią przegraną mogli się rozstać. Jednak znowu przegrywa, nagle zjawiają się jego przyjaciele i twórca – ten mówi o tym, co się stało po tym, gdy zgubił Chudego, Chudy mu uciekł, a Michaels nie mógł go znaleźć, a sam jednak był zły na Chudego, lecz jednak zmyślony przyjaciel – sędzia inforumuje go o tym, że Chudy mógł złapać piłkę, ale przeciwnik chcąc również ją złapać zmierzał się ku zderzeniu z Michael'sem, Chudy więc zamiast łapać piłkę ciągnie ze sobą przyjaciela i sam został walnięty przez piłkę w oko i rękę.

Po przegranej odszedł, wiedział, że zawiódł swojego twórcę. Jordan przeprasza Chudego za to wszystko. Gdy oboje wracają do USA prywatnym samolotem, podczas podróży pada propozycja do Chudego, czy nie chciałby wrócić do Michaels'a, lecz Chudy uważa, że teraz musi się przydać innemu dziecku, jak każdy zmyślony przyjaciel.

Spoiler kończy się w tym miejscu.

Bohaterowie odcinkaEdytuj

Główni bohaterowieEdytuj

Bohaterowie drugoplanowiEdytuj

Bohaterowie epizodyczniEdytuj

CytatyEdytuj

  • Bloo, Eduardo, Koko, Nina Valerosa, Adam i Douglas (reszta): Bloo, Bloo, bo-mu, Bloo-mi-ma-mi-maj-mo-mu, mi-maj-bo-mu, Bloo!
    Bloo: No, a teraz Koko!
    Reszta: Koko-Koko-roko-ko-ra-fana-fana-Koko-ro-mi-maj-mo-Koko, Koko!
    Franka: A teraz... CISZA!
    Reszta: Cisza-Cisza-bo-psza-misza-blanan-flanan-hop-sa-sa-mi-maj-bo-mu, cisza!

GaleriaEdytuj

Kliknij tutaj, by zobaczyć galerię do artykułu {{{PAGENAME:Poszukiwany Chudy}}}.
Kliknij tutaj, aby zobaczyć galerię dla tego artykułu.

CiekawostkiEdytuj

Gwh-0061.jpg

Chudy mijający plakat z serialu Co gryzie Jimmy'ego?

  • Kiedy Chudy idzie przez stację, na jednym z plakatów wiszących na ścianie widnieje postać Golly'ego Gophera, jednego z animowanych postaci w serialu fabularnym wyprodukowanym również przez Cartoon Network o tytule Co gryzie Jimmy'ego?.

BłędyEdytuj

  • Nina Valerosa dała France mandat za to, że zwróciła się do niej po imieniu, chociaż czyn Franki wcale nie jest niezgodny z prawem.
  • W domu pani Foster jest powiedziane, że Chudy wziął swoją szczoteczkę. Jednak nie widać jej w torbie Chudego, a nie ma on kieszeni.
  • Niemożliwe jest, aby Chudy mógł prowadzić kosiarkę tak długo bez konieczności zatankowania jej.
  • Franka mówi pani Foster, że zatrzymała się na noc w motelu, chociaż znak przy budynku głosi: "HOTEL".

Wyróżnienia Edytuj

  • Za odcinek Poszukiwany Chudy Dave Dunnet wygrał Nagrodę Emmy w kategorii Wybitne osiągnięcia indywidualne w animacji.
  • Za odcinek Poszukiwany Chudy serial został nominowany do Nagrody Emmy w kategorii Najlepszy program animowany trwający krócej niż godzinę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki