Fandom

Cartoon Network Wiki

Posiłek obrzydliwości

1735stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Odcinek

Posiłek obrzydliwości
Sezon 1, Odcinek 14
WTP S01 E14 Drugie śniadanie obrzydzeniowości.png
Oryginalny tytuł: Brunch of Disgustingness
Premiera: 30 września 2007 FlagaKanada.png
27 listopada 2008 FlagaPL.png
Serial: Wyspa Totalnej Porażki
Produkcja
Kod produkcji: 114
Reżyseria: Todd Kauffman
Mark Thornton
Scenariusz: Alex Nussbaum
Chronologia
Poprzedni
"Ekstremalna tortura"
Następny
"Mów mi wujku"
Wyspa Totalnej Porażki

Posiłek obrzydliwości (ang. Brunch of Disgustiness) – czternasty odcinek serialu animowanego typu reality show Wyspa Totalnej Porażki. W tym odcinku drużyny "Wrzeszczących Susłów" i "Zabójczych Okoni" przestają istnieć, a chłopcy i dziewczyny rywalizują ze sobą na jedzenie.

Opis odcinka Edytuj

Z programem pożegnał się Harold. W grze pozostaje 10 obozowiczów, a drużyny "Wrzeszczących Susłów" i "Zabójczych Okoni" zostają rozwiązane. Tym razem czeka ich wyzwanie związane z obrzydzeniem podczas jedzenia niesmacznych potraw.

Fabuła Edytuj

SPOILER: Zawiera szczegółowy przebieg fabuły.

Scalenie drużyn Edytuj

W obozie letnim wstaje nowy dzień i dziesięciu obozowiczów udaje się do stołówki, aby zjeść śniadanie. Jednak zamiast tego, znajdują Chrisa i szefa kuchni stojących przy drzwiach. Trent próbuje wyjaśnić prowadzącemu, dlaczego teraz nie ma jedzenia, ten informuje go, że będzie później. Dodatkowo gratuluje wszystkim ukończenia pierwszej połowy gry o 100 tysięcy dolarów. Oznajmia również, że drużyny "Wrzeszczących Susłów" i "Zabójczych Okoni" zostają rozwiązane, w wyniku czego dziewczyny przeprowadzą się do wschodniego domku, a chłopaki – do zachodniego. Na końcu ogłasza, że dzisiejsze wyzwanie będzie polegać na wojnie płci i że nikt z programu nie wyleci.

Podział na płeć Edytuj

Obozowicze wracają z powrotem do swoich domków. Heather idąc próbuje porozmawiać z Bridgette o naturalnym wyglądzie włosów i namówić ją do sojuszu. Gwen nagle podchodzi do niej i mówi jej, że Heather jest kłopotliwa wobec niej. Blond włosa dziewczyna biegnie później do Geoffa, aby porozmawiać o tym, jak spędzili wspólny czas będąc w drużynie "Okoni". Gdy oboje się całują, Chris pojawia się i zabiera Bridgette do innego domku. Geoff zaś dostaje od Trenta gitarą w głowę.

Gdy Bridgette pojawia się w domku "Susłów", natychmiast staje się świadkiem kłótni pomiędzy Heather i LeShawną. Widzi również, jak czarnoskóra dziewczyna żąda wyjaśnień o tym, kto zjadł jej budyń, lecz jej koleżanka pyta ją, czy to ona zjadła ten budyń. Spór pomiędzy nimi zostaje na jakiś czas przerwany, kiedy surfer płci żeńskiej pojawia się na ich oczach i zgadza się na sojusz. Heather przedstawia ją reszcie dziewczyn. Lindsay komentuje, że rzeczy muszą być lepsze niż w domku chłopaków.

W domku "Okoni" trwa impreza, na której pojawiają się Trent i Owen. Geoffowi odbija się głośno po wypiciu napoju, przez co włosy stoją każdemu z jego kolegów na głowie, ziemia się trzęsie, a wiewiórki uciekają spod drzwi domku. Gdy nastaje cisza, Trent deklaruje koledze, że będzie kapitanem. W końcu Geoff przemawia, że dziewczyny nie mają żadnych szans. Natomiast w domku dziewczyn Heather, po kolejnej kłótni z LeShawną, bierze taśmę klejącą i dzieli nią pokój na połowę. Prosi Bridgette, aby wybrała z kim chce trzymać. Dziewczyna waha się. Wkrótce wybiera Gwen i LeShawnę, co bardzo denerwuje Heather.

Wyzwanie w stołówce Edytuj

Gdy obozowicze pojawiają się w stołówce, Chris ogłasza im, że dzisiejszym zadaniem jest jedzenie obrzydliwych dań. Wyjaśnia jego zasady: W tym zadaniu biorą udział przedstawiciele drużyn przeciwnej płci. Każdy z nich musi zjeść dziewięć obrzydliwych dań. Zwycięzcą zostanie ten zespół, który ukończy to zadanie i w nagrodę wyjedzie na dwudniowy pobyt w pięciogwiazdkowym kurorcie. Bridgette ma nadzieję, że jeśli ona i jej drużyna wygrają zadanie to spędzą dwa dni w kurorcie. Dodaje, że zjada wyłącznie dania wegetariańskie. LeShawna zaś ostrzega chłopaków, że przegrają wyzwanie.

Szef kuchni przynosi zawodnikom pierwsze danie. Owen myśli, że to są klopsiki na przystawkę. Gdy chłopak dowiaduje się od prowadzącego, że to są bycze jądra, trafia wymiocinami w DJ-a. Wszyscy członkowie drużyny chłopaków mają opór przed zjedzeniem byczych jąder. Heather i LeShawna jedzą je z mściwą satysfakcją. Wszystkie dziewczyny jedzą przystawkę oprócz Bridgette, która jest wegetarianką. Jednak gdy Geoff podnosi ją na duchu, udaje jej się zjeść wszystkie bycze jądra. Wynikiem jest 1-0 dla dziewczyn.

Kolejne dania Edytuj

Duncan i jego koledzy są źli na Geoffa za to, że pozwolił dziewczynom wygrać, lecz wkrótce godzą się, gdy pojawia się drugie danie. Tym daniem jest pizza z meduzami, konikami polnymi i sardelami. Dziewczyny mają opór przed zjedzeniem pizzy. Gwen zjada ją jako pierwsza i zmusza do tego Heather. Bridgette robiąc medytację pomaga Lindsay zapomnieć o problemie z jedzeniem pizzy. Większość chłopaków zjada pizzę, lecz Trent odmawia jedzenia. Geoff na życzenie kolegi wkłada pizzę do jego ust. Gdy LeShawna nie daje rady zjeść pizzy, chłopaki wygrywają drugą konkurencję. Pada remis 1-1.

Trzecią potrawą jest spaghetti, czyli robaki pokryte sosem ze ślimaków i kłakami kurzu. Geoff na widok dania chce uciec, lecz DJ zatrzymuje go i zabiera z powrotem do stołu. Chłopaki próbują zjeść danie z zawiązanymi oczami z zatkanymi nosami. Gdy Lindsay stwierdza, że robaki są za wielkie, drużyna chłopaków prowadzi 2-1. Czwartym daniem jest zupa z odcisków ze startym naskórkiem. Drużyna męska nie jest w stanie zjeść tej zupy. Kolejne zwycięstwo dla dziewczyn zapewnia Bridgette, która za pomocą lejka napełnia żołądek Lindsay zupą. Wynikiem jest 2-2.

Dogrywka i zwycięstwo chłopaków Edytuj

Kolejnymi potrawami są: kulki z przeżutych gum, napój z wydzieliny skunksa, sandał z namalowaną twarzą i zupa ze śmieci. Jednak walka jest wyrównana, a wynikiem w dalszym ciągu jest 2-2. Ostatnią potrawą jest hot-dog z delfina. Bridgette odmawia jedzenia tego dania i mówi, że delfiny są jej przyjaciółmi. DJ zgadza się z nią i również odmawia jedzenia delfiniego hot-doga. Rozpoczyna się dogrywka. Do walki o wycieczkę stają LeShawna i Owen. Ich zadaniem dodatkowym jest wypicie jak najwięcej szklanek napoju z karaluchów. Oboje idą na całość.

Dogrywka kończy się, gdy Owenowi udaje się wypić dziewięć szklanek napoju, a LeShawnie – tylko sześć. W ten sposób rywalizacja kończy się wynikiem 3-2 dla chłopaków. Owen i jego drużyna wygrywają wyzwanie. Heather jest wściekła na LeShawnę i oskarża ją o przegraną. Dziewczynie robi się niedobrze i ląduje na stole. Wkrótce chłopaki udają się w nagrodę do Portu Wstydu, gdzie stoi statek zabierający ich do kurortu. Zaś Gwen i LeShawna zamykają drzwi do pokoju przed Lindsay i Heather. Odcinek zamyka tęsknota Bridgette za Geoffem, który spędza wraz z kolegami dwa dni w pięciogwiazdkowym kurorcie.

Spoiler kończy się w tym miejscu.

Uczestnicy Edytuj

Chłopaki Edytuj

Dziewczyny Edytuj

Wyzwanie Edytuj

Zadanie do wykonania: Jedzenie obrzydliwych dań
Zwycięska drużyna: Chłopaki
Nagroda: Dwudniowa wycieczka do kurortu
Przegrana drużyna: Dziewczyny
Powód przegranej: Wynik 2-3 dla dziewczyn
Osoba zagrożona: brak
Wyeliminowany uczestnik: brak

Ciekawostki Edytuj

  • W tym odcinku nikt nie odpada z programu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki