FANDOM

Porwanie Tommy'ego
Porwanie Tommy'ego.png
Platforma: Online
Tryb gry: Jednoosobowa
Link: Klik!
Ten artykuł dotyczy gry. Robotboy

Porwanie Tommy'ego (ang. Tommy Takeaway) – gra typu strzelanka oparta na serialu animowanym Robotboy.

Wprowadzenie Edytuj

Stworzony przez Profesora Moshimo Robotboy z przerażeniem odkrywa, że jego opiekun Tommy Turnbull zniknął bez śladu. Nasz bohater podejrzewa, że to Doktor Kamikaze porwał i uwięził chłopaka wewnątrz wulkanu. Musi tam polecieć i uwolnić towarzysza nim będzie za późno.

Zasady gry Edytuj

Zadaniem gracza jest pomóc Robotboyowi uwolnić swojego opiekuna – Tommy'ego – ze szponów Doktora Kamikaze. Gracz steruje nim, omija pociski i strzela za pomocą myszki. Podczas lotu musi też zebrać zapasowe baterie, które znajdzie po drodze. W dalszej części gry gracz unika kontaktu z pociskami. Jeden niewłaściwy ruch i gracz straci część mocy. Należy to zrobić dopóki pasek przejścia na tryb superaktywowany się nie zapełni. Następnie po zmianie Robotboya w robota bojowego gracz strzela do podwładnych Doktora Kamikaze. Jeżeli podczas pomijania pocisków lub walki bateria się wyczerpie, gra będzie skończona. Gdy gracz bezbłędnie ukończy lot do środka wulkanu i uwolni Tommy'ego, gra zakończy się sukcesem.

Sterowanie Edytuj

  • Mysz – zbieranie/omijanie
  • Lewy przycisk myszy – strzelanie

Bohaterowie Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Choć gra na stronie cartoonnetwork.pl jest wydana w polskiej wersji językowej, w menu głównym można zauważyć jej tytuł angielski.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki