Fandom

Cartoon Network Wiki

Polowanie złej woli

1735stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Odcinek

Polowanie złej woli
Sezon 1, Odcinek 9
WTP S01 E09 Paintball i polowanie na jelenia.png
Oryginalny tytuł: Paintball Deer Hunter
Premiera: 26 sierpnia 2007 FlagaKanada.png
23 października 2008 FlagaPL.png
Serial: Wyspa Totalnej Porażki
Produkcja
Kod produkcji: 109
Reżyseria: Todd Kauffman
Mark Thornton
Scenariusz: Shelley Scarrow
Chronologia
Poprzedni
"W górę strumienia"
Następny
"Skoro nie możesz
znieść upału...
"
Wyspa Totalnej Porażki

Polowanie złej woli (ang. Paintball Deer Hunter) – dziewiąty odcinek serialu animowanego typu reality show Wyspa Totalnej Porażki.

Opis odcinka Edytuj

Kanadyjska policja chciała zabrać Izzy na posterunek, lecz tej udało się uciec unikając zamknięcia w więzieniu. 100 tysięcy dolarów wciąż czeka na jednego z 15 obozowiczów. Ich zadaniem będzie gry paintball połączone z polowaniem na jelenie.

Fabuła Edytuj

Początek dnia w obozie i nowe zadanie Edytuj

SPOILER: Zawiera szczegółowy przebieg fabuły.

W obozie letnim wstaje nowy dzień. Wszystkich obozowiczów budzi przelot prowadzącego śmigłowcem nad wyspą. Potem Chris daje im na śniadanie fasolę w puszce. Obozowicze chcą ją zjeść, lecz okazuje się, że przeznaczone dla nich puszki opróżnił Owen. Po śniadaniu, w łazience dla dziewczyn Heather prosi Lindsay i Beth, aby przygotowały dla niej kąpiel pod prysznicem, na co obydwie się zgadzają. Jakiś czas później wszystkie dziewczyny czekają w kolejce gdyż Heather wciąż się kąpie. Gwen nie wytrzymuje tego dłużej i decyduje iść do lasu.

Po krótkim czasie obozowicze słyszą głos Chrisa z głośników i szybko biegną na miejsce do rozpalania ogniska. Tam prowadzący wyjaśnia im zasady kolejnego zadania: W tym zadaniu, którym jest polowanie na kolegów z drużyny przeciwnej, trzech graczy ze swojej drużyny musi jako myśliwi trafić w kolegów z innej drużyny. Zwycięzcą zostanie ten zespół, który trafi w ostatniego kolegę z przeciwnego zespołu. Później przydziela wszystkim zadanie.

Przygotowanie do polowania Edytuj

Jako myśliwi z drużyny "Zabójczych Okoni": Harold, Geoff i Bridgette otrzymują zielone karabiny wypełnione błękitną farbą. Zaś u drużyny "Wrzeszczących Susłów" myśliwymi mianowani są Beth, Lindsay i Owen, ponieważ dostali oni czerwone karabiny wypełnione pomarańczową farbą. Oprócz tego otrzymują także stylowe okulary i patrolówki, które po chwili zakładają. Natomiast pozostali zakładają jelenie poroża, czerwone nosy i ogonki. Nie mogą ich także zdjąć. Jako pierwsze ruszają jelenie. Jednak okazuje się, że jeden z nich – DJ – odłączył się od reszty swojej drużyny i zaczął biec jak prawdziwy jeleń.

Na skraju lasu członkowie drużyny "Susłów" jako jelenie nie są zadowoleni z ich roli poza Cody'm. Gwen oznajmia, że to najbardziej żenująca rzecz, jaką kiedykolwiek robiła. Zaś Cody dodaje, że może być fajnie. Reszta jeleni reaguje wrogim wzrokiem na wypowiedź chłopaka. Temu udaje się w końcu zmyć. Heather zaś postanawia poczekać na Lindsay i Beth, aby ją osłaniały. Później do akcji ruszają łowcy. Bridgette niezbyt entuzjastycznie podchodzi do zdania. Harold przypomina reszcie, że wśród jeleni może być Heather.

Początek polowania Edytuj

Chris ogłasza polowanie za rozpoczęte. Owen idzie na polowanie, rozmawiając sam po swojemu. W tym samym czasie Lindsay i Beth po wyczerpującym marszu natrafiają na Heather, która prosi o coś do jedzenia. Obie dziewczyny się zgadzają. Lindsay z radością biegnie po jagody, a Beth idzie do stołówki po chipsy o smaku barbecue. W innej części lasu Owen ciągle rozmawiając sam ze sobą skrada się w poszukiwaniu zdobyczy. Nagle chłopak natrafia na DJ-a jako jelenia, który zajadał się trawą. Puszcza bąka, który zaniepokoił ofiarę.

Tymczasem Beth zakrada się do stołówki i nie zastając tam szefa kuchni, ktory poszedł popływać, wchodzi do środka. W tym samym czasie Owen zauważa w krzakach grzechotnika i zmusza nim DJ-a jako swoją ofiarę do ucieczki. Rusza za nim w pościg. W stołówce Beth zabiera ze stołu paczkę chipsów, gdy nagle na jej oczach pojawia się szef kuchni. W końcu dziewczynie udaje się uciec przed nim, lecz gubi po drodze kilka chipsów.

Pierwszy strzał Edytuj

W innej części lasu Owen kontynuuje pogoń za uciekającym na czworaka DJ-jem co chwila strzelając do niego. W tym samym czasie Beth idąc z paczką chipsów natrafia na Cody'ego i zwierza mu, że ucieka przed szefem kuchni. Gdy dziewczyna wraca, Heather odkrywa, że w paczce jest już tylko 11 chipsów i wściekła prosi ją o chipsy ogórkowe. Jednak Beth odmawia i idzie polować. Chwilę później Heather zostaje trafiona przez Geoffa i Bridgette. Owen zaś dogania swoją ofiarę w wysokim klifie. Lecz gdy chłopakowi kończy się amunicja, DJ wykorzystuje moment i wrzuca myśliwego do wody.

W międzyczasie Heather bierze ze sobą Lindsay i idzie do Beth, aby dać jej jeszcze jedną szansę. Gdy zaczyna ją wołać, płoszy Sadie, na którą zaczaiła się dziewczyna. Pomiędzy nimi wybucha kłótnia. W innym miejscu, mokry Owen nie ustaje w polowaniu. Nagle zauważa Duncana, który spaceruje po lesie, i postanawia go upolować. Natomiast LeShawna zatrzymuje się gdy słyszy odgłos kłótni pomiędzy trzema dziewczynami. Jednak przez pomyłkę trafia w Heather. Zaraz potem Beth trafia ją w uda. Obie łowczynie wybuchają śmiechem.

Tymczasem w innej części lasu, Owen wspina się na drzewo i chce stąd trafić w ofiarę. Jednak gdy chłopak znów puszcza mocno gaz, Duncan ze śmiechem szybko zwiewa ile sił w nogach. Cody tymczasem kontynuuje jedzenie chipsów o swoim ulubionym smaku. Po skończeniu ich jedzenia chłopak zauważa leżący na ziemi stos jagód. Gdy zaczyna jeść, niedźwiedź zaczyna go atakować od tyłu boleśnie łamiąc jego kości. W innym miejscu Heather zabiera Lindsay karabin i ze wściekłością strzela w LeShawnę i Beth. Obie na to odpowiadają ogniem.

Ostatnie strzały i koniec polowania Edytuj

W innej lokalizacji, Duncan po ucieczce Owenowi maluje spray'em rysunek na drzewie przedstawiający czaszkę. Gdy Courtney podchodzi do niego i jest zdziwiona tym, czym cuchnie. Chłopak oznajmia jej, że bąk, którego puścił Owen. Potem wybucha kłótnia o miejsce, w którym znajduje się obóz. Każdy z nich idzie w innym kierunku i zaczepiają się porożami. Wracają z takim stanem wywołując sensację. W tym samym czasie Harold, Bridgette i Geoff słyszą krzyki dziewczyn i ostatecznie oddają salwę w kierunku drużyny "Susłów".

Polowanie dobiega końca i wszyscy obozowicze wracają do obozu. Tam Chris ogłasza, że zwycięzcami są "Zabójcze Okonie". "Wrzeszczące Susły" przegrywają po raz kolejny, ponieważ trafiony został tylko jeden jeleń, czyli Heather, oraz myśliwi: LeShawna, Beth i Lindsay. Ostatnia z dziewczyn jest trafiona wyłącznie niebieską farbą, zaś trzy pozostałe – zarówno niebieską jak i pomarańczową farbą. Cody zaś dołącza do nich poturbowany.

Eliminacja Cody'ego Edytuj

Wieczorem odbywa się kolejna eliminacja, w której uczestniczą członkowie drużyny "Susłów". Chris ponownie wyjaśnia jej zasady. Po piance otrzymują kolejno: Trent, Lindsay, Owen, Gwen, LeShawna i Beth. Pozostaje dwóch zagrożonych obozowiczów: Heather i Cody. Ostatnią piankę otrzymuje Heather, zaś Cody musi się udać do Portu Wstydu. Pomaga mu w tym Beth. Przed pożegnaniem dziewczyna daje mu na pamiątkę totem, który zabrała z Wyspy Kości w poprzednim wyzwaniu. Gdy Beth żegna się z nim i całuje go w policzek, poturbowany chłopak jedzie na wózku inwalidzkim i nie zauważając, że nie ma Łódki Przegranych, wpada do wody.

Spoiler kończy się w tym miejscu.

Uczestnicy Edytuj

Wrzeszczące Susły Edytuj

Zabójcze Okonie Edytuj

Wyzwanie Edytuj

Zadanie do wykonania: Paintballowe polowanie na jelenie
Zwycięska drużyna: Zabójcze Okonie
Nagroda: Nietykalność
Przegrana drużyna: Wrzeszczące Susły
Powód przegranej: Geoff, Harold i Bridgette oddali strzał w kierunku przeciwników
Osoba zagrożona: Heather
Wyeliminowany uczestnik: Cody

Galeria Edytuj

Kliknij tutaj, by zobaczyć galerię do artykułu {{{pagename:Polowanie złej woli}}}.
Kliknij tutaj, aby zobaczyć galerię dla tego artykułu.

Ciekawostki Edytuj

  • Ten odcinek nawiązuje do krótkometrażówek z Trylogii Polowań w serii Zwariowane Melodie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki