FANDOM

Piaskowy Dziadek
Piaskowy dziadek.jpg
Informacje kontekstowe
Serial: Chojrak – tchórzliwy pies
Pierwszy odcinek:
Ostatni odcinek:
Jedyny odcinek: Sen Piaskowego Dziadka
Liczba odcinków: 1
Dubbing: Marek Frąckowiak (polski)
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: Piaskowy Dziadek
Przydomek:
Rasa: duch
Płeć: Ten bohater jest płci męskiej. mężczyzna
Wiek:
Stan cywilny:
Karnacja:
Kolor włosów:
Kolor oczu:
Rodzina:
Przyjaciele:
Wrogowie:
Miejsce zamieszkania: Piaskowy zamek Piaskowego Dziadka
Pochodzenie:
Alter-ego:
Specjalność: dawanie ludziom snu
Chojrak – tchórzliwy pies

Piaskowy Dziadek (ang. Sandman) – postać fikcyjna występująca w serialu animowanym Chojrak – tchórzliwy pies.

Historia Edytuj

Historia Piaskowego Dziadka ukazana jest w odcinku Sen Piaskowego Dziadka. Pewnej nocy Piaskowy Dziadek miał problemy z zasypianiem. Postanowił w związku z tym znaleźć rozwiązanie. Tym rozwiązaniem był sen Muriel. Piaskowy Dziadek zakradł się więc do jej domu i ukradł z jej ciała sen. Udało mu się w końcu usnąć. Jednak trzy dni później w jego pałacu pojawił się Chojrak, który przybył w poszukiwaniu snu swojej właścicielki. Duch ignorował go i postanowił wrócić do łóżka, lecz po chwili pies znalazł przyczynę problemu – pluszowy miś był pod materacem. Piaskowy Dziadek był zadowolony, że jego pluszak się odnalazł. Na koniec oddał Chojrakowi sen należący do Miuriel.

Charakterystyka Edytuj

Piaskowy Dziadek jest postacią epizodyczną w serialu. Jest pół-człowiekiem i pół-duchem, który daje za pomocą swojego piasku sen wszystkim mieszkańcom Nikąd. Jednak sam nie może zasnąć. Chcąc ukraść sen Muriel staje się czarnym charakterem w serialu. Mieszka w pałacu z piasku w lesie różowych drzew. Jego sługami są owce. Pojawia się jedynie w odcinku Sen Piaskowego Dziadka nim poświęconym.

Wygląd Edytuj

Piaskowy Dziadek jest bardzo wysokim duchem. Jego skóra jest jasnoniebieska. Jest łysy. Nosi zielony kapelusz z czerwonym piórem, zieloną pelerynę, fioletową bieliznę i czarną maskę, której nigdy nie zdejmuje.

Ciekawostki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki