FANDOM

Pięć rund gry w zbijaka
Gra w zbijaka.png
Typ: wyzwanie
Organizator: Chris McLean
Wystąpienia
Serial: Wyspa Totalnej Porażki
Jedyny odcinek: Awantura przy grze w zbijaka
Liczba wystąpień: 1
Wyspa Totalnej Porażki

Pięć rund gry w zbijaka (ang. Dodgeball) – jedno z wydarzeń w serialu animowanym typu reality show Wyspa Totalnej Porażki.

Opis Edytuj

Gra w zbijaka jest jednym z wyzwań rozegranych w animowanym reality show. Jest to dyscyplina sportowa, w której zawodnicy ze swojej drużyny toczą walkę ze swoimi przeciwnikami. Każdy z nich dostanie po piłce. Zawodnik podczas gry rzuca piłką w kierunku przeciwnika i eliminuje go. W momencie gdy zostaje trafiony piłką przeciwnika w którąś część ciała, idzie siedzieć na ławce rezerwowych. Gra w zbijaka pojawia się wyłącznie w odcinku Awantura przy grze w zbijaka.

Zasady Edytuj

Zadanie składa się z pięciu rund i polega na trafieniu piłką w zawodnika z drużyny przeciwnej. Pięciu przedstawicieli każdego zespołu dostaje po piłce. Podczas gry każdy zawodnik musi uważać, aby nie zostać trafiony piłką w jakąkolwiek część ciała, bo w przeciwnym wypadku siada na ławce rezerwowych. Zwycięzcą zostanie zespół, który jako pierwszy zaliczy rundę. Drużyna wygra całość, gdy ukończy większość z rund.

Uczestnicy Edytuj

Wrzeszczące Susły Edytuj

Zabójcze Okonie Edytuj

Podsumowanie Edytuj

Wynik: 3-2
Zwycięska drużyna: Zabójcze Okonie
Nagroda: Nietykalność
Przegrana drużyna: Wrzeszczące Susły
Powód przegranej: Harold złapał piłkę "Susłów".

Ciekawostki Edytuj

  • Jedynym zawodnikiem, który nie zagrał był Noah.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki