Fandom

Cartoon Network Wiki

Pewnej nocy zaatakowała grypa

1755stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Odcinek

Pewnej nocy zaatakowała grypa
Sezon 2, Odcinek 8
PTP S02 E08 Pewnej nocy, zaatakowała grypa.png
Oryginalny tytuł: One Flu Over the Cuckoos
Premiera: 12 kwietnia 2009 FlagaKanada.png
29 października 2009 FlagaPL.png
Serial: Plan Totalnej Porażki
Produkcja
Kod produkcji: 208
Reżyseria: Jennifer Pertsch
Tom McGillis
Scenariusz: Alex Ganetakos
Chronologia
Poprzedni
"Wypożyczona
kuchnia szefa
"
Następny
"Projekt
piaskowa czarownica
"
Plan Totalnej Porażki

Pewnej nocy zaatakowała grypa (ang. One Flu Over the Cuckoos) – ósmy odcinek serialu animowanego typu reality show Plan Totalnej Porażki.

Opis odcinka Edytuj

Z rywalizacji odpadła Gwen. Grę o milion kontynuuje 10 uczestników. Tym razem czeka ich zadanie związane z filmem o lekarzach i klinice lekarskiej.

FabułaEdytuj

SPOILER: Zawiera szczegółowy przebieg fabuły.

Na planie filmowym jest noc. Drużyny "Trzeszczących Żarów" oraz "Zabójczych Makiet" wracają do swoich przyczep. Duncan'owi nie mieści się w to głowie, że Gwen zawarła układ z Makietami, ale nie sądzi, że ją na to stać. Izzy tymczasem patrzy się na wszystko aby sprawdzić czy to pamięta, aż w końcu upada na kamień, ale mówi, że go pamięta. Heather jest niezadowolona z faktu, że świrnięta dziewczyna wróciła. Sądzi, że przez nią stracili przewagę. Następnie szepta do Duncana, że to była jedyna przewaga. Wkurza to LeShawnę, która każe swojej koleżance zostawić w spokoju Izzy.

Lindsay jest zmęczona. Mówi innym "dobranoc", ale gdy chce otworzyć drzwi od jednej z przyczep, nie chcę się otworzyć, a następnie upada. Duncan sprawdza również drzwi innej przyczepy, która również nie chce się otworzyć. Izzy mówi, że ona spróbuje i wbiega w drzwi, ale ich nie otwiera tylko wali w nie głową. Następnie słychać sygnał karetki pogotowia, ale rudowłosa dziewczyna myśli, że to Policja i chowa się. Z kareki pogotowia wypadają noszę, które są przykryte. Heather sądzi, że przywieźli im jakieś złoki, a Duncan zastanawia się po co przywieźli im trupa. Z noszy wstaje Chris, czym zaskakuje innych. Następnie mówi "Buu", a przerażony Harold wskakuje w ręce LeShawny.

Prowadzący oznajmia, że nikt nie umarł, i że wpadł tu, aby ich przygotować do kolejnego wyzwania, a następnie każdemu daje książkę ze Studiów Medycznych, aby mogli się przygotować do zadania związanego z filmem o lekarzach. Mówi również, że jeśli chcą wygrać muszą się uczyć całą noc, ale Heather oznajmia że jest już starsznie późno. Chrisa najwidoczniej to nie rusza, ale powiedział, że przy nauce będą mieli pizzę. Wtedy pojawia się szef kuchni i wręcza kilka opakowań Owenowi. Chłopak jest zadowolony z zapachu pizzy. LeShawna sądzi, że to podstęp, ale Chris mówi, że po protu dbają o realizm.

Duncan sprawdza, czy ta pizza na pewno jest prawdziwa więc sprawdza jej wygląd, zapach, a następnie smak, z czego jest zadowolony. Dziwi to jednak Heather. Następnie następuje scena, gdzie DJ wraz Chefem przygotowuje pizzę. Chłopak jednak się martwi, ponieważ jego przyjaciele mogą się zastanawiać gdzie był, ale szef kuchni jednak nie jest tym zainteresowany i mówi do niego aby dalej robił pizzę. 

Tymczasem przedstawiciele drużyny "Zabójczych Makiet", w tym Izzy, mają naukę na dworze. Justin pyta Beth, czy mruży oczy podczas czytania. Dziewczyna jest zakłopotana i mówi, że nie ma pojęcia oraz że jego koszulka ją rozprasza. Chłopak ściąga koszulkę, a Beth mówi, żeby oszczędzał swoje oczy, a ona mu poczyta. Następnie pyta innych, czy im też jest tak gorąco. Owen tymczasem opowiada Izzy o tym jak raz z braćmi jadł pizzę bez rąk. Dziewczyna oznajmia, że też spróbuje. Chłopak mówi, że jest niesamowita. Izzy jednak przez przypadek brudzi włosy Lindsay czym ta jest przerażona, brudzi również klatkę mięśniową Justin, a Owen jest przerażony tym co ruda wyprawia z jego pizzą. 

Przedstawiciele drużyny "Trzeszczących Żarów" uczą się w stołówce. Duncan chwali pizzę, a Harold pyta się LeShawny czy nie ma ochoty na pizzę. Ona jednak nic nie odpowiada, ale okazuję się że pizza jest serem, a ona nie może ich jeść. Duncan jest jednak zadowolony z tego powodu i mówi, że więcej dla Nas. Harold jednak mówi, że powinni zostawić trochę dla DJ'a. Heather jednak jest zdziwiona, tym że DJ'a jeszcze nie ma. Po chwili chłopak się pojawia i mówi, że był tu cały czas, ale tego nie zauważyli. Duncan podaje kawałek pizzy DJ'owi, a on jest zadowolony z jej smaku. LeShawna jednak nie chcę się patrzeć jak jej drużyna je pizzę, ale również mówi że nie muszą się uczyć skoro nikt nie wyleci. Jej słowa popiera Duncan. W drodzę powrotnej dziewczyna proponuje Duncan'owi, żeby założyli sojusz wraz z Haroldem, co rozśmiesza chłopaka. Dziewczyna jest niezadowolona, ale również mówi, ze to na poważnie. Duncan dalej rozśmieszony odchodzi od niej.

Nadstaje ranek. Wszyscy uczestnicy są zmęczeni oprócz LeShawny i Duncan'a. Chłopak wyśmiewa się ze zmęczonych. Pojawia się Chris, który się z nim wita oraz strzela do niech ubraniami dla lekarzy. Następnie pyta się czy są gotowi na wyzwanie. Heather odpowiada, że niektórzy tak, ale inni niekoniecznie. Uraża to LeShawnę i mówi żeby się od niej odczepiła. 

Chris zaprasza wszystkich do środka, a następnie tłumaczy dzisiejsze wyzwanie oraz o nagrdzie. Duncan nie jest zadowolony z tego powodu, że jedna osoba z wygranej drużyny dostanie nagrodę, a Harold pyta się jaka to będzie nagroda. Chris jednak mówi, że czas rozpocząć wyzwanie, które będzie związane ze składaniem części ciała, następnie tłumaczy pierwszą część zadania.

W pierwszą część wygrywają Żarówy. Izzy zauważana ramieniu Owen'a jakąś ranę oraz, że ma temperaturę. Justin wtedy diagnozuje chorobę u Owen'a. Heather również przypomina, że choroba Owen'a jest nietylko śmiertelna, ale i zarażliwa. Chris oznajmia, że następuje kwarantanna, zamykając uczestników w pomieszczeniu.

Duncan jednak zastanawia się, w jaki sposób Owen zaraził się śmiertelną chorobą. Chłopak oznajmia, że na pewno zaraz mu przejdzie, a Izzy jest zrozpaczona i mówi, że go wyleczy. Harold mówi, że trzeba go odseparować. LeShawna, Duncan oraz Justin wstadzają Owen'a do wielkiej "bańki", nadmuchanej przez Beth. Po chwili słychać krzyki Heather, okazuje się, że zauważa u DJ'a podobną ranę taką jak ma Owen. DJ jest przerażony i mówi, że to jakaś pomyłka. Owen pyta się innych gdzie tu jest klamka. Beth, która pompuje kolejną "bańkę" dla DJ'a odpowiada, że nie ma żadnej klamki. Okazuje się, że Owen cierpi na klaustrofobię i zaczyna wariować.

Heather narzeka, że Owen, który jest w "bańce" nie dość, że roznosi chorobę to jeszcze niszczy wszystko na swojej drodze. Harold postanawia, żeby inni zobaczyli czy są zdrowi oraz przypomina objawy "Zmarszczkozy" jakimi są biegunka, swędzenie ust, nagłe uderzenia gorąca, mdłości, zaburzenia mowy i przejściowa ślepota. Okazuje się, że Lindsay ma biegunkę, Justina swędzą usta, Beth dotknęły nagłe uderzenia gorąca, Heather ma mdłości, Izzy zaburzenia mowy, a sam Harold przejściową ślepozę. Jedynymi zdrowymi pozostali LeShawna oraz Duncan. 

Wszyscy chorzy zostali umieszczeni na noszach. Harold skarży się na gorączkę, a Duncan oznajmia, że chętnie zmierzy mu temperaturę. Okazuje się, że chcę mu zmierzyć temperaturę termometrem do odbytnicy. Z pomocą Haroldowi przychodzi LeShawna, która odpycha Duncan'a. Dziewczyna pomaga Haroldowi napić się wody, ale ten ją wypluwa. Uważa, że powinni coś z tym zrobić. Duncan zauważa, że on i LeShawna nie uczyli się całą noc i tylko oni nie zachorowali. LeShawna podejrzewa, że ta epidamia to jakaś ściema.

Następnie oznajmia, że muszą znaleźć jeden tych podręczników i sprawdzić czy chorzy czegoś nie przegapili. Chłopak się z nią zgadza, ale mówi, że jest problem, ponieważ Chris ich zamknął. LeShawna wpada na inny pomysł w jaki sposób mogą stąd wyjść. Duncan oznajmia, że jednak nie za bardzo lubi się wspinać, ale dziewczyna przekonuję go tym, ponieważ przecież oboje nie chcę umierać.

Udaje im się uciec, a następnie rozdzielają się. Tymaczasem Owen się trochę uspokaja, a DJ biega w kółko, ponieważ musi do toalety, ale nie może wyjść z "bańki". Justin rozpacza z powodu swoich ust, a Beth sądzi, że polepszy się im jeśli przyciśnie swoje usta do jego, ale tylko raz. Heather piszę testament gdzie zapisuje, że jej mama odtrzymuje wszystkie jej nagrody i trofea, a rodzeństwu nic nie zostawia. Do środka wchodzą LeShawna i Duncan wraz z podręcznikiem. Harold ma najprawdopodobnie przywidzenia. Duncan mówi, że jednak te choroby to zmyłka, a podręcznik jest zrobiony z pudełka po płatkach śniadaniowych.

Po chwili jednak on sam dostaje biegunki. LeShawna pokazuje innym co znalazła w kuchni. DJ jednak udaje, że nic najprawdopodnie nie wie. Okazuje się, że to proszek na świerzb. DJ jest przerażony, ponieważ nie sądził, że Chef może się posunać do czegoś takiego. LeShawna się nie pochorowała dzięki temu, że nie mogła jeść pizzy. Okazuje się również, że DJ i Owen nie są chorzy, a mają tylko przyklejone do ramion plasterki pepperoni. 

Członkowie drużyny "Trzeszczących Żarów" wygrywają dzisiejsze. LeShawna rozpłakuje się ze szczęścia, dzięki czemu bierze wszystkich na litość i jedzie do SPA wraz ze swoją kuzynką, co było nagrodą. Natomiast prowadzący zapowiada kolejny odcinek programu.

Spoiler kończy się w tym miejscu.

Uczestnicy Edytuj

Trzeszczące Żarówy Edytuj

Zabójcze Makiety Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Tytuł odcinka oraz wyzwanie nawiązują do filmu z 1975 roku Lot nad kukułczym gniazdem.
  • Jedno z zadań jest aluzją do filmu grozy Frankenstein.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki