FANDOM

Patsy Smiles
Patsy.png
Informacje kontekstowe
Serial: Harcerz Lazlo
Pierwszy odcinek: To nie piknik
Ostatni odcinek: Gwiezdny ser
Jedyny odcinek:
Liczba odcinków: 30
Dubbing: Jodi Benson (oryginalny)
Beata Wyrąbkiewicz (polski)
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: Patsy Smiles
Patsy Śmiech
Przydomek: Ptysia[1]
Rasa: mangusta
Płeć: Ten bohater jest płci żeńskiej. kobieta
Wiek:
Stan cywilny:
Karnacja:
Kolor włosów: różowe
Kolor oczu:
Rodzina: Naczelnik Hoo-Ha (ojciec)
Młodsza siostra Patsy (siostra)
Młodszy brat Patsy (brat)
Przyjaciele: Lazlo
Raj
Zgrzyt
Nina Neckerly
Greta
Almondine
Amber
Wrogowie:
Miejsce zamieszkania: Hufiec Wiewiórek
Pochodzenie:
Alter-ego:
Specjalność: harcerka z Zastępu Wiewiórek
Harcerz Lazlo

Patsy Smiles lub Patsy Śmiech – postać fikcyjna występująca w serialu animowanym Harcerz Lazlo, grana w polskiej wersji przez Beatę Wyrąbkiewicz. Mangusta oraz starsza córka Naczelnika Hoo-Ha – przełożonego drużynowego Lumpusa. Jest jedną z harcerek z Zastępu Wiewiórek.

Historia Edytuj

Sezon 1 Edytuj

Historia Patsy rozpoczyna się w drugim epizodzie pierwszego odcinka serialu To nie piknik. W tym odcinku razem z Niną i Gretą kłóciła się z harcerzami z chatki "Galaretka" o bajoro. Podczas rywalizacji wysiadywania szyszek nie odczuwała bólu. Ostatecznie wygrała bitwę o bajoro dla swojej drużyny.

W epizodzie Piankowy Johnny opowiedziała Almondine, Amber, Ninie i Grecie histrorię z dreszczykiem przy ognisku. Śledziła dziwne zachowanie Lazlo, Raja i Zgrzyta (odc. Groszki są z Marsa). W odcinku Niebezpieczne związki wzięła udział w imprezie zwanej PotańcoHulą Bahulą. Jechała konno z koleżankami oraz wzięła ulubieńca Lazlo do obozu myśląc, że to jednorożec. Uratowała cały Obóz Nerka przed ich pupilem – Wężusiem.

Sezon 2 Edytuj

W odcinku Miss Fru Fru razem z koleżankami zremisowała w konkursie Miss Fru Fru. Pomogła im wygrać zawody przeciągania liny (odc. Zakochani) i zarabiać pieniądze ze sprzedaży ciastek (odc. Krzywa wieża Groszków). Uczestniczyła w wycieczce na stok narciarski (odc. Groszki na stoku). Oglądała zawody maskotek (odc. Mecz maskotek).

Sezon 3 Edytuj

W odcinku Początek lata, koniec obozu pomogła Lazlo i jego kolegom uratować Obóz Nerka poprzez znalezienie miejsca wskazanego przez Dżina Grocha. Uczestniczyła również na wielkim polowaniu na Samsona (odc. Polowanie na Samsona), wycieczce autobusowej (odc. Siedzący z babami) czy w teście sprawności (odc. Test sprawności). Razem z koleżankami zrobiła Skradaczowi makijaż (odc. Wiewiórkowy Skradacz) i wróżyła z tablicy gwiazd (odc. Wybrańcy).

Sezon 4 Edytuj

W odcinku Walentynki otrzymała od Lazlo kartkę walentynkową. W tym samym odcinku odkryła, że jej ojcem jest Naczelnik Hoo-Ha, przełożony drużynowego z Obozu Nerka. W epizodzie Pielęgniowa jechała hulajnogą dla osób starszych. W odcinku Dobra panna Doe obserwowała relacje między Lumpusem a Panną Doe.

Sezon 5 Edytuj

W odcinku Zaręczyny brała udział na ślubie Drużynowego Lumpusa i Panny Doe. Próbowała również uspokoić nieśmiałą Almondine (odc. Na imię mam Almondine i Braciszek). Uratowała obóz przed najazdem kosmitów (odc. Gwiezdny ser)

Charakterystyka Edytuj

Patsy Smiles jest postacią drugoplanową w serialu. Jest z charakteru miłą i sympatyczną mangustą z obozu Wiewiórek. Oczko w głowie ojca. Zaprzyjaźnia się z Lazlo, harcerzem z Zastępu Groszków. Jest w nim zakochana po uszy. Jej najlepszymi przyjaciółkami są: bardzo mądra i inteligentna żyrafa Nina oraz głodna i agresywna aligatorzyca Greta, z którymi prawie zawsze trzyma się razem.

Uwielbia wycieczki, zawody ślimaków, tarzanie się w błocie, czytanie oraz sprzedaż ciastek[2] i opowiadanie historii przy ognisku[3]. Uczestniczy także w uroczystościach takich jak zawody przeciągania liny[4] czy wybory Miss Fru Fru[5]. Wróży także w tablicy gwiazd[6]. Jest uczulona na ser, przez który na twarzy ma kropki[7].

Wygląd Edytuj

Patsy Smiles-pic.png

Patsy podobnie jak aligatorzyca Greta, niedżwiedzica Honey, króliczka Amber, tapirzyca Therry, sowa Almondine, suczka rasy francuski pudel Suzie i świszcz Rachel jest harcerką średniego wzrostu. Ma jasnobeżową sierść. Jej włosy są różowe w średniej tonacji.

Zwykle nosi średnioturkusowy mundur harcerski z pomarańczowo-czerwoną kamizelką, ciemnoturkusowy kapelusz, ciemnoturkusową apaszkę z pisaną żółtą literą S z tyłu i brązowe buty. Na konkurs Miss Fru Fru (etap pierwszy) i konkurs piękności zakłada fioletową sukienkę ozdobioną białymi falbankami, a na etap kostiumów – kostium kąpielowy w różowo-fioletowe paski. Gdy idzie spać, zakłada pomarańczową koszulę nocną z falbankami i kapcie.

Cytaty Edytuj

"Cześć, Lazlo! Czy zmieniłeś kiedyś fryzurę?"
― Do Lazlo, odc. To nie piknik
"Nie ruszaj małpki. Jest moja."
― Do Grety, odc. To nie piknik

Galeria Edytuj

Kliknij tutaj, by zobaczyć galerię do artykułu {{{pagename:Patsy Smiles}}}.
Kliknij tutaj, aby zobaczyć galerię dla tego artykułu.

Ciekawostki Edytuj

  • Nazwisko Patsy w języku angielskim oznacza "uśmiech".

Wystąpienia Edytuj

Sezon pierwszy Edytuj

Sezon drugi Edytuj

Sezon trzeci Edytuj

Sezon czwarty Edytuj

Sezon piąty Edytuj

Gry Edytuj

Przypisy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki