FANDOM

TDWT Tdrr showlogo

Paryż (ang. Paris) – jedno z miejsc w serialach animowanych typu reality show: Totalna porażka w trasie oraz Totalna porażka: Wariacki wyścig.

Opis Edytuj

Paryż jest miejscem w animowanym reality show. Jest miastem, które leży we Francji i słynie m. in. z Wieży Eiffla, Luwru oraz Katedry Notre Dame. W stolicy kraju wylądowało 12 uczestników trzeciego sezonu programu. Tutaj rozegrane są dwa wyzwania. Pierwsze z nich jest wyzwaniem głównym. W tym zadaniu zawodnicy muszą złożyć w całość trzy najsłynniejsze rzeźby w Luwrze. Drugim wyzwaniem jest wyzwanie luzerów. Przedstawiciele przegranej drużyny muszą zaprojektować ubrania dla modeli.

Paryż pojawia się również w jednym z odcinków serii Totalna porażka: Wariacki wyścig. 17 par dociera na miejsce samolotem z Maroka. Następnie wzywają taksówkę i jadą pod Wieżę Eiffla, gdzie dostają wyzwanie typu "Działaj lub Patrz" - osoba, która nie jadła gulaszu, tworzy karykaturę swojego partnera z drużyny. Kolejnym zadaniem par jest znalezienie w katakumbach wielkich bloków sera i przenoszenie ich pod Luwr. Zadanie wygrywają Kadetki - Sanders i MacArthur. Ostatni na metę przybiegają Tenisowi Rywale - Gerry i Pete, a dodatkowo odpadają z wyścigu.

Rozegrane wyzwania Edytuj

Totalna porażka w trasie Edytuj

Totalna porażka: Wariacki wyścig Edytuj

Uczestnicy, którzy odwiedzili miejsce Edytuj

Totalna porażka w trasie Edytuj

Amazonki Edytuj

Zwycięzcy Edytuj

Chris jest naprawdę bardzo bardzo bardzo bardzo słodki Edytuj

Totalna porażka: Wariacki wyścig Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jedno z wyzwań rozegranych w tym miejscu nawiązuje do reality show Project Runway.