FANDOM

250px-The Powerpuff Girls ThePowerpuffGirls2016logo
Panna Keane (ang. Ms. Keane) – fikcyjna postać występująca w serialach z serii Atomówki, dubbingowana w polskiej wersji przez Katarzynę Tatarak w latach 1998-2004 i Klementynę Umer od 2016 roku. Wychowawczyni Bajki, Bójki i Brawurki w townsvillskim przedszkolu "Pod Dębami" w oryginalnej serii oraz w towsvillskiej szkole podstawowej "Midway" w remake'u.

Charakterystyka Edytuj

Panna Keane jest postacią drugoplanową w serialu. Jest wychowawczynią nie tylko trzech dziewczynek, ale i również całej klasy. Prowadzi codzienne zajęcia z wychowania przedszkolnego i nauczania początkowego. Jest bardzo cierpliwą kobietą. Potrafi poprawiać klasówki, wydawać polecenia, a nawet karać uczniów m.in. za niewłaściwe zachowanie. Jej kotem jest Valentino.

Wygląd Edytuj

Panna Keane jest wysoka. Jej włosy są czarne i długie do szyi. Ma turkusowo-niebieskie oczy i wargi pomalowane szminką na kolor czerwony. Nosi pomarańczowy sweterek, czerwoną kamizelkę, brązowe leginsy i czerwone balerinki.

Cytaty Edytuj

"Brawurko! Bardzo mnie rozczarowałaś, nie spodziewałam się tego po tobie! Masz go natychmiast przeprosić!"
― Do Brawurki po tym, jak trafiła klejem w Elmera, odc. Lepka sprawa

Wystąpienia Edytuj

Odcinek pilotowy Edytuj

Sezon pierwszy Edytuj

Sezon drugi Edytuj

Sezon trzeci Edytuj

Sezon czwarty Edytuj

Sezon piąty Edytuj

Sezon szósty Edytuj

Odcinki specjalne Edytuj