Fandom

Cartoon Network Wiki

Panna Jane Doe

1755stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Panna Jane Doe
Panna Jane Doe.png
Informacje kontekstowe
Serial: Harcerz Lazlo
Pierwszy odcinek: To nie piknik
Ostatni odcinek: Gwiezdny ser
Jedyny odcinek:
Liczba odcinków: 21
Dubbing: Jodi Benson (oryginalny)
Agnieszka Kunikowska (polski)
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: Jane Doe
Przydomek:
Rasa: jeleń
Płeć: Ten bohater jest płci żeńskiej. kobieta
Wiek: ok. 30 lat
Stan cywilny:
Karnacja:
Kolor włosów: blond
Kolor oczu:
Rodzina:
Przyjaciele: Drużynowy Lumpus
Rhubella Śluz
Wrogowie:
Miejsce zamieszkania:
Pochodzenie: francuskie
Alter-ego:
Specjalność: drużynowa z obozu Wiewiórek
Harcerz Lazlo

Panna Jane Doe (ang. Ms Jane Doe) – fikcyjna postać występująca w serialu animowanym Harcerz Lazlo, grana w polskiej wersji przez Agnieszkę Kunikowską. Drużynowa z Hufca Wiewiórek oraz żona drużynowego z Obozu Nerka.[1]

Historia Edytuj

Sezon 1 Edytuj

Historia panny Doe rozpoczyna się w odcinku To nie piknik. W tym odcinku prowadziła z dziewczynami zajęcia, kiedy do obozu przypłynął zakochany w niej Drużynowy Lumpus wraz ze swoim asystentem Skradaczem. Przypadkowo kilkukrotnie nazwała go "Lampasem", czego ten nie mógł znieść. Organizowała również piknik, podczas którego przedstawiciele obu zastępów walczyli o bajoro.

W odcinku Na ryby spotkała się z Lumpusem podczas łowienia ryb wraz ze swoją asystentką i harcerkami. Była obecna podczas PotańcoHuli Bahuli (odc. Niebezpieczne związki). Siedziała wraz z innymi na gałęzi drzewa z powodu węża harcującego po obozie (odc. Oczy węża).

Sezon 2 Edytuj

W odcinku Miss Fru Fru próbowała przekonać harcerki do bycia Fru Fru, jednak bez skutecznie. Gdy szykowała się do powrotu do swojego rodzinnego kraju, zauważyła tiarę i pobiegła za nią do stołówki. Tam czekała na nią niespodzianka – konkurs na Miss Fru Fru przygotowany przez Zastęp Wiewiórek.

Była także obecna na zawodach przeciągania liny (odc. Zakochanie), sprzedaży ciastek (odc. Krzywa wieża Groszków), wycieczce autobusowej (odc. Groszki na stoku), meczu maskotek obozowych (odc. Mecz maskotek), teście sprawności fizycznej (odc. Test sprawności) i sztuce teatralnej (odc. Siedem Złych Kanapek).

Sezony 3-5 Edytuj

W odcinku Początek lata, koniec obozu przyjęła tymczasowo harcerzy z Zastępu Groszków do swojego obozu. Odkryła również obecność Chipa i Skipa w jej obozie (odc. Dobra panna Doe). Pod koniec serialu wzięła ślub z drużynowym Lumpusem (odc. Bicie weselnych dzwonów). Była również obecna podczas Festynu Serowego (odc. Gwiezdny ser)

Charakterystyka Edytuj

Jane Doe jest postacią w serialu. Jest pochodzącą z francuskiej rodziny drużynową w obozie Wiewiórek oraz samicą jelenia. W przeciwieństwie do drużynowego Lumpusa, który jest w niej zakochany, jest miłą i sympatyczną osobą. Nazywa go "Lampasem", czego ten bardzo nie lubi.

Prowadzi zajęcia z harcerkami. Organizuje przeróżne imprezy, w tym również konkurs Miss Fru Fru. Pomaga reszcie zarabiać pieniące ze sprzedaży ciastek. Uczestniczy również na wycieczkach autobusowych. Jest również fanką gwiazdy filmowej zwanej Rock Buckskin. Po raz pierwszy debiutuje w odcinku To nie piknik.

Wygląd Edytuj

Jane doe-01.png

Drużynowa Jane Doe jest wysokiego wzrostu. Jej sierść jest gęsta i ma kolor beżowo-brązowy. Ma długie do szyi i skręcone blond włosy. Podczas konkursu Miss Fru Fru i ślubu jej usta są malowane szminką.

Zwykle chodzi ubrana ciemnoniebieski kubrak, czerwoną apaszkę z pisaną żółtą literą "S", turkusowo-niebieski beret i brązowe buty. Na konkurs Miss Fru Fru zakłada złotą tiarę, jasnopurpurową suknię i ciemnoróżową wstęgę. Natomiast na ostatni etap konkursu zakłada strój kąpielowy w różowe i fioletowe paski oraz pomarańczowy kapok. Na ślub z Lumpusem zaś ubiera się białą sukienkę z różowymi falbankami, biały welon i białe pantofle.

Ciekawostki Edytuj

  • W odcinku Miss Fru Fru dowiadujemy się, że Jane Doe urodziła się we Francji, w Paryżu.

Wystąpienia Edytuj

Sezon pierwszy Edytuj

Sezon drugi Edytuj

Sezon trzeci Edytuj

Sezon czwarty Edytuj

Sezon piąty Edytuj

Gry Edytuj

Przypisy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki