FANDOM

Pan Rivers
Rivers.jpg
Informacje kontekstowe
Serial:
Pierwszy odcinek: Sąsiedzkie spory
Ostatni odcinek: Bloo żegna się z Maksem
Jedyny odcinek:
Liczba odcinków: 3
Dubbing: Tom Kenny (oryginalny)
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: Pan Rivers
Przydomek:
Rasa: człowiek
Płeć: Ten bohater jest płci męskiej. mężczyzna
Wiek:
Stan cywilny:
Karnacja:
Kolor włosów: siwe
Kolor oczu:
Rodzina: Ojciec Juniora (syn; imię nieznane), Junior (prawnuk)
Przyjaciele: Junior
Wrogowie: Pani Foster, Maks, Bloo, Chudy, Eduardo, Franka
Miejsce zamieszkania:
Pochodzenie:
Alter-ego:
Specjalność:
Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster

Pan Rivers (ang. Old Man Rivers) – postać fikcyjna występująca w serialu Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster.

Opis Edytuj

Pan Rivers jest nie tylko zrzędliwym starszym panem, ale i również hałaśliwym sąsiadem pani Foster. Ma około 75 lat. Jego włosy są siwe. Chodzi ubrany w białą koszulę, brązowe spodnie na szelkach i czarne buty. Nigdy nie rozstaje się ze swoją laską. Mieszka ze swoim pięcioletnim prawnukiem Juniorem. Jego wnuk jest dorosły i nigdy nie pojawia się w serialu. Z pozoru nienawidzi swej sąsiadki, jednak okazuje się, że tak naprawdę kocha Panią Foster, dla której pielęgnuje swój trawnik koło domu.

Historia Edytuj

Podczas Adopcyjnej Soboty prawnuk pana Riversa zaczął dokuczać lokatorom domu Pani Foster. Bloo był zły na niego i ruszył za nim. Franka go jednak zatrzymała. Później okazało się, że to pan Rivers. Staruszek bardzo nienawidził pani Foster i jej placówki dla zmyślonych przyjaciół. Informacja nie była przestrogą. Bloo postanowił działać i rzucał kulkami papieru w jego i jego prawnuka, którzy właśnie wyszli na dwór. W końcu były to formularze adopcyjne, bez których żaden zmyślony przyjaciel nie trafiłby do adopcji. To wydarzenie miało miejsce w odcinku Sąsiedzkie spory. Pan Rivers Junior pojawia się również w odcinkach Straszny dzień wyzwań i Bloo żegna się z Maksem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki