FANDOM

Ddzppf logo

Palco Włochacz (ang. Pokey Toehair) – postać fikcyjna występująca w serialu animowanym Dom dla Zmyślonych Przyjaciół pani Foster. Jego pierwszy występ ma miejsce w odcinku pilotowym Nowy dom Bloo.

Historia Edytuj

Historia Palco Włochacza rozpoczyna się w pilocie serii. W tym pilocie serii usłyszał przypadkowo o przybyciu rodziny bogaczy do domu pani Foster i razem z innymi przyjaciółmi pobiegł na główny hol, aby się z nimi spotykać. Razem z nimi zasiadł do kolacji (odc. Podano do stołu). Uczestniczył w Adopcyjnej Sobocie. W drugim epizodzie dziesiątego odcinka pierwszego sezonu serialu Telefon do domu był zadowolony z Chudego, który od czasu do czasu stawał się Przyjacielem Miesiąca. Obserwował próbę pobicia przez Bloo rekordu świata w budowie piłki z gumek-recepturek.

Był zdziwiony wypowiedzią Bendy'ego przez megafon (odc. Wszyscy wiedzą, że to Bendy). Uczestniczył w organizowanej przez Bloo podczas nieobecności władz domu pani Foster balandze (odc. Żadnych szalonych prywatek). Pomagał innym lokatorom domu pani Foster w obronie placówki przed powrotem Księżnej do niej (odc. Księżna lamentów). Został przez Pana Zająca niesłusznie ukarany zakazem jedzenia kolacji za zły uczynek, którego nie popełnił (odc. Od zbrodni do zbrodni). Brał udział w wyborach na prezesa domu (odc. Wielkie wybory).

W odcinku Wspólne zdjęcie stanął twarzą do Aparatu. Nie mógł razem z innymi mieszkańcami placówki wejść do środka z powodu niepoprawnego kodu dostępu (odc. Ser – wielka szycha i Mały Groszek). Uczestniczył z nimi w wycieczce na plażę (odc. Wykorzystaj dzień) i do lunaparku (odc. Dosyć tego szycia). Oglądał występy zespołów Pizza Party i Taco Fiesta (odc. Gwiazda tandety). Został przeniesiony na jedną noc do hotelu z powodu dezynsekcji związanej z oczyszczeniem placówki z termitów (odc. Psikusowa wojna). Przeglądał filmiki na ViewTube'ie z przyjaciółmi (odc. BlooTube). Uczestniczył również w innych wydarzeniach jak Wielki Turniej Wyzwań (odc. Straszny dzień wyzwań) czy pożegnanie twórcy Bloo (odc. Bloo żegna się z Maksem).

Charakterystyka Edytuj

Palco Włochacz jest postacią epizodyczną w kreskówce. Jest przedstawicielem futrzanych zmyślonych przyjaciół i jednym z mieszkańców domu pani Foster dla bezdomnych zmyślonych przyjaciół. Uwielbia swoje kolorowe futro, lecz podczas upałów jest mu strasznie w nim gorąco. Sprawia radość i śmiech u każdego. W swoim wolnym czasie gra na saksofonie słynne utwory jazzowe i utwory typu smooth jazz.

Wygląd Edytuj

Palco Włochacz jest zmyślonym przyjacielem o średnim wzroście i należy do grypu "futrzanych". Jego futro jest trójkolorowe i ma kolory czerwony, pomarańczowy i fioletowy. Nosi też fioletowy podkoszulek. Jego nogi są niewidoczne. Ma okrągłe oczy i uśmiech na twarzy.