FANDOM

Płyniemy tam (ang. Rowin' Time) – piosenka pojawiająca się w trzecim sezonie animowanego reality show "Totalna porażka". Jest śpiewana przez wszystkich uczestników trzeciego sezonu programu. W polskiej wersji piosenkę wykonują m.in. Jan Aleksandrowicz-Krasko, Klementyna Umer, Marcin Przybylski, Beata Deskur, Joanna Górniak i Joanna Pach.

Opis ogólny Edytuj

Piosenka jest śpiewana przez wszystkich uczestników trzeciego sezonu "Totalnej porażki w trasie" podczas przeprawy własnoręcznie wykonanymi ze słomy łodziami przez Nil. Jest repryzą i zarazem drugą wersją piosenki Na miłość czas. Zawodnicy wykonują ją, aby unikać spotkania z krokodylami. Piosenka pojawia się w drugiej części odcinka Przechadzka po Egipcie.

Opis fabularny Edytuj

Gdy zaczyna grać muzyka krokodyle wyłaniają się z odmętów Nilu. Wszyscy zawodnicy śpiewają drugą wersję piosenki Na miłość czas, aby unikać tragicznej śmierci w paszczach wygłodniałych stworzeń. Harold prosi Ezekiela, aby rozprawił się z gadami. Chłopak usiłuje przegonić żarłoczne krokodyle, lecz niestety karmi jednego z nich patykiem. Zawodnicy kontynuują wykonanie piosenki i wiosłowanie. Pod koniec piosenki drużyna "Amazonek" przekracza linię mety jako pierwsza i wygrywa pierwsze wyzwanie.

Osoby, które zaśpiewały Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to ostatnia piosenka, którą wykonuje Ezekiel przed eliminacją.