FANDOM

TDWT

Ocalcie tę Totalną Porażkę (ang. Save This Show) – piosenka pojawiająca się w trzecim sezonie animowanego reality show. Jest śpiewana przez Bridgette i Geoffa. W polskiej wersji piosenkę wykonują Karolina Dryzner i Robert Kudelski.

Opis ogólny Edytuj

Piosenka jest śpiewana przez dwójkę prowadzących podsumowania ostatnich odcinków "Totalnej porażki w trasie". Zachęca wszystkich fanów trzeciego sezonu programu na całym świecie do dzwonienia do studia i uratowania go przed usunięciem z emisji w trybie natychmiastowym. Piosenka pojawia się w odcinku TPwT Podsumowanie II: Ratunek przez telefon.

Opis fabularny Edytuj

Gdy członkowie zespołu "Porażkowi Bracia" – Trent, Justin i Harold zaczynają grać, Bridgette i Geoff podśpiewując proszą wszystkich widzów o pomoc w zebraniu kwoty 500 tysięcy dolarów, która będzie przeznaczona na uzupełnienie paliwa do zbiornika samolotu, który z powodu jego nagłego braku utknął w mieście Montego Bay na Jamajce. Na dole ekranu ukazuje się numer telefonu do studia podsumowań. Na tle pary prowadzących ukazane są sceny z poprzednich odcinków trzeciego sezonu programu. Piosenka kończy się prośbą Geoffa o pomoc.

Osoby, które zaśpiewały Edytuj

Ciekawostki Edytuj