FANDOM

Obóz Wawanakwa
Wawanakwa
Typ: obóz letni
Wystąpienia
Serial: Wyspa Totalnej Porażki
Totalna Porażka: Zemsta Wyspy
Totalna Porażka: Plejada gwiazd
Pierwszy odcinek: Miejsce takie sobie
Ostatni odcinek: Zrujnowany finał
Liczba wystąpień: 54
Total Drama Island TDRIlogo Total Drama All-Stars Logo

Obóz Wawanakwa (ang. Camp Wawanakwa) – miejsce akcji w serialach animowanych typu reality show: Wyspa Totalnej Porażki, Totalna Porażka: Zemsta Wyspy i Totalna Porażka: Plejada gwiazd. Tutaj rozgrywają się przeróżne wyzwania, które muszą ukończyć zawodnicy.

Opis Edytuj

Wyspa-widok

Wyspa w trakcie dnia

Obóz Wawanakwa jest starym, opuszczonym obozem harcerskim położonym na wyspie Muskoka w Ontario. Pierwszy raz pojawia się w odcinku Miejsce takie sobie. Na jego terenie można znaleźć m.in. domki harcerskie, toaletę (zamontowana jest kamera), stołówkę, plażę i wysoki klif. Jest porośnięty różnymi drzewami. Żyją tam leśne zwierzęta jak jelenie, niedźwiedzie, skunksy i wiewiórki. Na obozie odbywa się wieczorna ceremonia z piankami. Oprócz tego jest też Port Wstydu, gdzie udaje się uczestnik opuszczający program. Pojazdem zabierającym uczestnika programu do domu w pierwszym sezonie jest Łódka Przegranych. W czwartym sezonie pojawia się Miotacz Wstydu, który wyrzuca wyeliminowanego zawodnika w powietrze. Natomiast w piątym sezonie na jednym z końców portu znajduje się olbrzymia Spłuczka Wstydu wypłukująca uczestnika z dalszej gry. W finałowym odcinku pierwszej połowy piątego sezonu Zrujnowany finał obóz letni zostaje zatopiony.

Miejsca Edytuj

Teren obozu Edytuj

Poza terenem Edytuj

Obiekty Edytuj

Pojazdy Edytuj

Główne Edytuj

Okazyjne Edytuj

Galeria Edytuj

Obóz Wawanakwa
Kliknij tutaj, aby zobaczyć galerię dla tego artykułu.

Wystąpienia Edytuj

Wyspa Totalnej Porażki Edytuj

Totalna Porażka: Zemsta Wyspy Edytuj

Totalna Porażka: Plejada gwiazd Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki