Fandom

Cartoon Network Wiki

Noah

1735stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Noah
Noahaudition.png
Informacje kontekstowe
Serial: Wyspa Totalnej Porażki
Plan Totalnej Porażki
Totalna Porażka w trasie
Totalna Porażka: Zemsta Wyspy
Totalna Porażka: Wariacki wyścig
Pierwszy odcinek: Miejsce takie sobie
Ostatni odcinek: Większe, gorsze, brutalniejsze!
Jedyny odcinek:
Liczba odcinków: 31
Dubbing: Carter Hayden (oryginalny)
Jan Aleksandrowicz-Krasko (polski)
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: Noah
Przydomek: Chudy
Rasa: człowiek
Płeć: Ten bohater jest płci męskiej. mężczyzna
Wiek: 16 lat (WTP, PTP)
17 lat (TPwT)
18 lat (TP:ZW)
Stan cywilny:
Karnacja:
Kolor włosów: brązowe
Kolor oczu:
Rodzina: Ojciec
Matka
Rodzeństwo
Kuzyn
Ciocia
Przyjaciele: Cody
Eva
Katie i Sadie
Izzy
Owen
Tyler
Trent
Wrogowie: Alejandro
Duncan
Heather
Justin
Miejsce zamieszkania: Toronto, Kanada
Pochodzenie:
Alter-ego:
Specjalność: książki
gry komputerowe
Wyspa Totalnej Porażki Plan Totalnej Porażki Totalna Porażka w Trasie Totalna Porażka: Zemsta Wyspy

Noah – fikcyjna postać występująca w serialach animowanych typu reality show Wyspa Totalnej Porażki, Plan Totalnej Porażki, Totalna Porażka w trasie, Totalna Porażka: Zemsta Wyspy i Totalna Porażka: Wariacki wyścig, dubbingowana w polskiej wersji przez Jana Aleksandrowicza-Kraskę. Jeden z dwudziestu czterech zawodników "Totalnej Porażki" pierwszej generacji.

Historia Edytuj

Wyspa Totalnej Porażki Edytuj

Miejsce takie sobie Edytuj

Historia Noah rozpoczyna się w pierwszej części odcinka Miejsce takie sobie. Wraz z 21 innymi osobami przybył na teren opuszczonego obozu letniego położonego na wyspie. Pojawił się tam jako dwunasty. Zapytał prowadzącego, czy dostał listę jego alergii. Ten zaś odparł, że tak. Potem wdał się w zatarg z Duncanem. Wraz z Izzy (początkowo Katie), Heather, LeShawną, Gwen, Beth, Lindsay, Justinem, Trentem, Owenem i Cody'm, został przydzielony do drużyny "Wrzeszczących Susłów".

W drugiej części odcinka podczas pierwszej części wyzwania wskoczył wraz z Trentem do bezpiecznej strefy, jednak nie zostało pokazane. Wraz z innymi ciągnął wózek i wziął udział w budowie basenu. Pod koniec zadania pomagał reszcie go napełnić wodą. Dzięki sprytowi jemu i jego drużynie udało się wygrać wyzwanie.

Wielkie spanie Edytuj

W odcinku Wielkie spanie był jedynym zawodnikiem, który nie dotarł do stołówki o własnych siłach. Jednak wniósł go Owen do stołówki i zrobił mu sztuczne oddychanie. Okazało się, że dość szybko zasnął. Podczas snu całował Cody'ego w ucho. Po przebudzeniu zauważył, co robi jego kolega, i uciekł z krzykiem. Ostatecznie Gwen zapewniła nietykalność jemu i jego drużynie.

Awantura przy grze w zbijaka Edytuj

W odcinku Awantura przy grze w zbijaka zgłosił się na ochotnika do siedzenia na ławce. Uważał, że sport nie jest jego hobby. Zamiast pomagać drużynie, był zajęty czytaniem książki. W ogóle nie chciał wejść na parkiet i grać. Udawał tylko zainteresowanie, czym wkurzał kolegów. Przez niego jego drużyna uległa rywalom. Wieczorem podczas ceremonii eliminacji był pewny, że dostanie ostatnią piankę. Był bardzo zdziwiony, że to Lindsay dostała piankę. Ostatecznie opuścił program zajmując dwudzieste pierwsze miejsce. Dodatkowo został obrzucony piankami przez kolegów. LeShawna zaś powiedziała, żeby zaczął okazywać ludziom szacunek. Powrócił w odcinku finałowym To już ostatni raz, naprawdę! na ogłoszenie wyników. W odcinku specjalnym szukał walizki z milionem dolarów w środku.

Plan Totalnej Porażki Edytuj

Chłopakowi nie udało się dostać do drugiego sezonu programu, ale za to uczestniczył w podsumowaniach ostatnich pięciu jego odcinków. Pojawił się również w dwóch ostatnich odcinkach drugiego sezonu reality show: Bunt w studiu i PTP Podsumowanie IV: Kto będzie milionerem?. W tym drugim był obecny na ogłoszeniu ostatecznych wyników. W odcinku specjalnym uczestniczył również w wielkim wyścigu celebrytów, który wygrał.

Totalna Porażka w trasie Edytuj

Wraz z 17 innymi osobami zakwalifikował się do trzeciego sezonu programu. W pierwszej części odcinka Przechadzka po Egipcie leciał z resztą do Egiptu. Razem z Alejandro, Owenem, Tylerem i Sierrą, został przydzielony do drużyny "Chris jest naprawdę bardzo bardzo bardzo bardzo słodki". W drugiej części odcinka jechał na kozie i wziął aktywny udział w budowie łodzi. Do jego drużyny dołączyła również Izzy, która zamieniła się z Sierrą miejscami.

W każdym odcinku, z wyjątkiem odcinków Ukochany Broadway, Wyścig w Amazonii i Nowe dzieci Rocka wyeliminował wszystkich członków drużyny "Zwycięzców". Najpierw poprzez trafienie w plakaty reklamujące rybie ogonki (odc. Zakręcony czas w Japonii), potem wziął udział w biegu zaprzęgowy (odc. Mróz w Yukonie, nie mogło być lepiej!), a w końcu zajął drugie miejsce w wyzwaniu w Alpach Niemieckich (odc. Spoliczkowana Rewolucja), Peru i we Francji (odc. Spadam w Luwrze i zero pomocy).

W odcinku Moja Upalna Jamajka! przed zjazdem śmierci dowiedział się od Owena, że jego drużynę opuściła Izzy, którą w postaci nieprzytomnej zabrało wojsko do namiotu medycznego. Partnerował z nim w drugiej rundzie, podczas której jego kolega chwilowo utknął w torze. Po wypadku DJ-a, ostatniego członka najsłabszej drużyny, chłopak i jego drużyna wygrali wyzwanie.

Natomiast w odcinku Gdy widzę Londyn to... wziął udział w wyzwaniu, gdzie odbywa się kolejne zadanie. Jednak jego drużyna uległa drużynie "Amazonek". Ostatecznie wyleciał z programu, a jego miejsce zajął Duncan. Pojawił się również w dwóch odcinkach podsumowujących ostatnie odcinki programu oraz w dwóch ostatnich odcinkach trzeciego sezonu – Samoloty, Pociągi, Gorące Telefony Komórkowe i Aloha, Finał!.

Totalna Porażka: Zemsta Wyspy Edytuj

Noah pełnił również swoją rolę epizodyczną w czwartym sezonie programu. W pierwszym odcinku podczas przeprawy jachtem widział, jak Izzy nosząc koła ratunkowe na głowie wisiała do góry nogami nad pozostałymi uczestnikami programu.

Charakterystyka Edytuj

Noah jest jednym z uczestników animowanego reality show. Jest chłopakiem o wysokim intelekcie i ciętym humorze. Jeden z dziewięciorga rodzeństwa. Z charakteru jest sarkastyczny i ekstremalnie inteligentny. Interesuje się książkami i grami komputerowymi. Jego słabymi stronami są sport i ciągłe konflikty, których unika ze wszystkich sił. Posiada psa rasy labrador. Zaprzyjaźnia się ze swoimi przyjaciółmi, w tym m.in. z Izzy i Trentem. Jest nękany przez swoich wrogów, w tym głównie Heather.

Wygląd Edytuj

Noah.png

Noah ma średni wzrost. Dorównuje nim reszcie uczestników, w tym m.in. Ezekielowi, Haroldowi, Cameronowi i Staci. Ma szczupłą budowę ciała, podobnie jak inne chłopaki, w tym m.in. Tyler, Duncan, Trent, Mike i Alejandro. Jego cera ma kolor bezowy w oliwkowej karnacji. Ma krótkie brązowe włosy i kasztanowe oczy.

Zwykle nosi białą bawełnianą bluzę, na to ciemno-niebieski, jeansowy t-shirt z czerwoną, wełnianą kamizelką, średniej długości zielono-beżowe, sztruksowe spodnie, białe skarpetki i biało-brązowo-beżowo-zielono pomarańczowe tenisówki. Natomiast na pierwszą część zadania eliminacyjnego, kąpiel w własnoręcznie zbudowanym mini basenie i luksusowym basenie na zewnątrz pięciogwiazdkowego hotelu Playa Los Przegranos oraz na jedno z zadań (w odcinku Moja Upalna Jamajka!) zakłada niebieskie szorty kąpielowe w czerwone kwiaty i czarno-beżowe sandały.

Cytaty Edytuj

"Ale my nie!"
― Do Alejandro, odc. Moja upalna Jamajka!
"Co? Zabić go chcesz?!"
― Do Owena, podczas piosenki Kogoś trzeba zmusić, więc..., odc. Gdy widzę Londyn, to...

Ciekawostki Edytuj

  • Noah jest jedyną osobą, która nigdy nie otrzymała symbolu bezpieczeństwa, choć w trzecim sezonie przed nim wyleciało ośmiu innych uczestników, w tym jedyna dziewczyna w jego drużynie – Izzy.
  • Jest jednym z siedemnastu uczestników, którzy podczas wyzwania (m.in. w odcinku Moja Upalna Jamajka!) noszą szorty kąpielowe.

Wystąpienia Edytuj

Wyspa Totalnej Porażki Edytuj

Plan Totalnej Porażki Edytuj

Totalna Porażka w trasie Edytuj

Totalna Porażka: Zemsta Wyspy Edytuj

Wrzeszczące Susły
CodyJustinNoahOwenTrentBethGwenHeatherIzzyLeShawnaLindsay
Chris jest naprawdę bardzo bardzo bardzo bardzo słodki
AlejandroDuncanNoahOwenTylerIzzy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki