FANDOM

Nina Valerosa
Nina
Informacje kontekstowe
Pierwszy odcinek:
Ostatni odcinek:
Jedyny odcinek: Poszukiwany Chudy
Liczba odcinków: 1
Dubbing: Anna Ułas (polski)
Anna Wiśniewska (młoda Nina, polski)
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: Nina Valerosa
Przydomek: Oficer Valerosa
Rasa: człowiek
Płeć: Kobieta kobieta
Wiek:
Stan cywilny:
Karnacja:
Kolor włosów: czarne
Kolor oczu:
Rodzina: Eduardo (zmyślony przyjaciel),
Młodszy brat (imię nieznane)
Przyjaciele: Eduardo, Maks, Chudy, Koko, Franka
Wrogowie:
Miejsce zamieszkania:
Pochodzenie:
Alter-ego:
Specjalność: policjantka
Ddzppf logo

Nina Valerosa – postać fikcyjna występująca w serialu animowanym Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster.

OpisEdytuj

CharakterystykaEdytuj

Nina Valerosa jest twórczynią Eduardo, która w serialu pojawia się jedynie w filmie Poszukiwany Chudy. Z tego też odcinka możemy się sporo o niej dowiedzieć. Okazuje się, że z zawodu jest policjantką i naprawdę poważnie i surowo podchodzi do swojej pracy. Widać to przede wszystkim poprzez liczne mandaty wręczane France, podczas szaleńczej jazdy w pogoni za Chudym. Jest bardzo dobra w swojej pracy co widzimy podczas "przesłuchania" dwójki złodziei w autobusie. Oprócz tego jednak wydaje się być miłą i inteligentną osobą, jako że to ona poddaje przyjaciołom sposób w jaki mają szukać twórcy Chudego. Ma niezwykle głęboką więź ze swoim zmyślonym przyjacielem, Eduardo, od najmłodszych lat, do dorosłości. W filmie opowiada również swoją historię i powód dla którego wymyśliła Eda. Okazuje się, że dorastała (prawdopodobnie) w Hiszpanii, gdzie ciągle była zastraszana przez nastolatków i potrzebowała kogoś by ich odpędzić. Podobnie jak jej zmyślony przyjaciel, Nina zna hiszpański i często porozumiewa się nim z Eduardo. Ich ulubioną zabawą jest gra w łapki. Poza tym, jak widzimy w jej wspomnieniach, ma młodszego brata, jednak jego imię nie zostało ujawnione w serialu.

CiekawostkiEdytuj

  • Jej nazwisko po hiszpańsku oznacza "dzielna", "odważna" lub "waleczna".
  • W trakcie wczesnego powstawania serialu przyjęto, że twórcą Eduardo będzie mężczyzna[1].

Przypisy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki