Fandom

Cartoon Network Wiki

Nina Neckerly

1723strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Nina Neckerly
Nina.png
Informacje kontekstowe
Serial: Harcerz Lazlo
Pierwszy odcinek: To nie piknik
Ostatni odcinek: Gwiezdny ser
Jedyny odcinek:
Liczba odcinków: 30
Dubbing: Jill Talley (oryginalny)
Małgorzata Puzio (polski)
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: Nina Neckerly
Przydomek: Szyjasta
Rasa: żyrafa
Płeć: Ten bohater jest płci żeńskiej. kobieta
Wiek:
Stan cywilny:
Karnacja:
Kolor włosów: rude
Kolor oczu:
Rodzina:
Przyjaciele: Lazlo
Raj
Zgrzyt
Patsy Smiles
Greta
Almondine
Amber
Suzie
Honey
Chip i Skip
Wrogowie:
Miejsce zamieszkania: Hufiec Wiewórek
Pochodzenie:
Alter-ego:
Specjalność: harcerka z Zastępu Wiewiórek
Harcerz Lazlo

Nina Neckerly – postać fikcyjna występująca w serialu animowanym Harcerz Lazlo, grana w polskiej wersji przez Małgorzatę Puzio. Inteligentna żyrafa oraz najlepsza przyjaciółka Patsy. Jest jedną z harcerek z Zastępu Wiewiórek.

Historia Edytuj

Sezon 1 Edytuj

Historia Niny rozpoczyna się w drugim epizodzie pierwszego odcinka serii To nie piknik. W tym odcinku razem z drużyną rywalizowała o bajoro w wysiadywaniu szyszek. Wraz z Gretą, Amber i Almondine słuchała opowieści grozy czytanych przez Patsy (odc. Piankowy Johnny). Obserwowała dziwne zachowanie Lazlo, Raja i Zgrzyta (odc. Groszki są z Marsa). W odcinku Niebezpieczne związki tańczyła z tym drugim. Stała się członkinią niewidzialnego klubu Lazlo (odc. Klub Niczego). Ukrywała się z innymi przed Wężusiem na drzewie (odc. Oczy węża).

Sezon 2 Edytuj

W odcinku Miss Fru Fru wraz z koleżankami z Zastępu zremisowała w konkursie Miss Fru Fru. Pomogła im wygrać zadowy przeciągania liny (odc. Zakochanie) i sprzedawać ciastka w mieście (odc. Krzywa wieża Groszków). Radziła Lazlo, jak poradzić sobie z utrudnionym bekaniem (odc. Bekać czy nie bekać). Uczestniczyła również w wycieczce na stok (odc. Groszki na stoku) i teście sprawności (odc. Test sprawności). Oglądała również zadowy maskotek (odc. Mecz maskotek).

Sezony 3-5 Edytuj

W odcinku Polowanie na Samsona wraz z przyjaciółkami szła za Samsonem jak cień. Uczestniczyła w wycieczce autobusowej (odc. Siedzący z babami) i dodatkowych zajęciach w stołówce obozu Nerka (odc. Tajemne tipi). Zrobiła Skradaczowi makijaż (odc. Wiewiórkowy Skradacz). Pomogła w przygotowaniach do parady (odc. Z miłości do parady), a także obserwowała dziwne zachowanie Grety (odc. Kto się zajmie Gretą?).

Świętowała również Walentynki (odc. Walentynki) i święta Bożego Narodzenia (odc. Na ratunek Świętom). Uczestniczyła w konkursie piękności (odc. Na imię mam Almondine) i spędziła czas ze Zgrzytem (odc. Braciszek). Przeglądała komiksy i książki o najeźdźcach z kosmosu (odc. Gwiezdny ser).

Charakterystyka Edytuj

Nina jest postacią drugoplanową w serialu. Jest żyrafą z obozu Wiewiórek. Najmądrzejsza harcerka w drużynie Wiewiórek, do której należy. Ma wysoki głos. Jest urocza, mądra i inteligentna. Jest również pomocną dłonią Lazlo. Interesuje się książkami naukowymi, komiksami i opowiadaniami. Pomaga innym i rozwiązuje życiowe problemy. Najczęściej podczas częstych wycieczek na teren Obozu Nerka pomaga Lazlo w trudnych sytuacjach. Jej przyjaciółkami są Patsy, Greta, Almondine, Honey, Suzie i Amber. Z dwiema pierwszymi prawie zawsze trzyma się razem.

Uwielbia wycieczki autobusowe, wyścigi pszczół, zawody ślimaków, tarzanie się w błocie oraz sprzedaż ciastek i słuchanie opowiadań przy ognisku. Uczestniczy też w różnych uroczystościach jak wybory Miss Fru Fru czy zawody przeciągania liny. Wróży z tablicy gwiazd.

Wygląd Edytuj

Nina Neckerly-pic.png

Nina jest jedyną, najwyższą harcerką w Zastępie Wiewiórek i jedną z dwóch harcerek noszących okulary, drugą z nich jest Almondine. Jej ciało jest całe żółte i pokryte kilkoma średniej wielkości brązowymi plamkami. Ma bardzo długą szyję i proste, rude włosy.

Na co dzień nosi średnioturkusowy mundurek przepasany na prawym ramieniu (czasami na lewym ramieniu co jest błędem w serialu) pomarańczowo-czerwoną wstęgą z czterema pomarańczowymi odznakami (czasami większą ich ilością), ciemnoturkusowy kapelusz, ciemnoturkusową apaszkę z pisaną żółtą literą S i fioletowo-brązowe buty. Strój uzupełniają okulary z jasnobrązowymi szkiełkami, których prawie nigdy nie zdejmuje.

Na konkurs Miss Fru Fru (etap pierwszy) i konkurs piękności zakłada niebieską sukienkę ozdobioną białymi falbankami, a na etap kostiumów konkursu Miss Fru Fru – kostium kąpielowy w różowo-fioletowe paski. W trakcie konkursu ma na sobie szaro-beżowy kombinezon z identyfikatorem, biało-niebieską czapkę i białe tenisówki. Na wyjazd na stok w górach wkłada zimowe, sportowe ciuchy, które uzupełniają czerwone nauszniki.

Ciekawostki i błędy Edytuj

  • Jest nazywana przez Grętę "szyjastą".
  • W odcinku Piankowy Johnny jej wstęga znajduje się raz na prawym ramieniu, a raz na lewym. Oprócz tego jest więcej odznaczeń.
  • W odcinku Niebezpieczne związki okazuje się, że zna judo.
  • Jej hobby jest także czytanie książek, o czym dowiadujemy się w odcinku Groszki są z Marsa.

Galeria Edytuj

Kliknij tutaj, by zobaczyć galerię do artykułu {{{pagename:Nina Neckerly}}}.
Kliknij tutaj, aby zobaczyć galerię dla tego artykułu.

Wystąpienia Edytuj

Sezon pierwszy Edytuj

Sezon drugi Edytuj

Sezon trzeci Edytuj

Sezon czwarty Edytuj

Sezon piąty Edytuj

Gry Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki