Fandom

Cartoon Network Wiki

Niezbyt sławni

1739stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Odcinek

Niezbyt sławni
Sezon 1, Odcinek 5
WTP S01 E05 Niezbyt sławni.png
Oryginalny tytuł: Not Quite Famous
Premiera: 29 lipca 2007 FlagaKanada.png
25 września 2008 FlagaPL.png
Serial: Wyspa Totalnej Porażki
Produkcja
Kod produkcji: 105
Reżyseria: Todd Kauffman
Mark Thornton
Scenariusz: Jennifer Cowan
Chronologia
Poprzedni
"Awantura przy grze
w zbijaka
"
Następny
"Kiepskie"
Wyspa Totalnej Porażki

Niezbyt sławni (ang. Not Quite Famous) – piąty odcinek serialu animowanego typu reality show Wyspa Totalnej Porażki.

Opis odcinka Edytuj

Noah już nie walczy w programie. W grze o 100 tysięcy dolarów bierze udział 19 obozowiczów. Tym razem ich zadaniem jest pokazywanie swoich umiejętności podczas pokazu talentów.

Fabuła Edytuj

Przed amfiteatrem Edytuj

SPOILER: Zawiera szczegółowy przebieg fabuły.

W Obozie Wawanakwa jest ranek. W chatce drużyny "Wrzeszczących Susłów", Lindsay znajduje pustą tubkę po kremie do palania i oznajmia jeszcze nie do końca rozbudzonej Gwen, że zużyła cały krem. Gotka po końcowym przebudzeniu stwierdza, że jest to bezinteresowne. Później wszyscy obozowicze, którzy już wstali z łóżek, słyszą dobiegający z megafonów głos Chrisa, który prosi ich o pojawienie się przed sceną amfiteatru i czekanie na kolejne wyzwanie.

Gdy się tam zjawiają, siadają przodem do sceny i czekają, jakie to będzie nowe zadanie. Podczas oczekiwania na nie, Lindsay myśli, że będzie musical. W tym samym czasie Trent rozmawia z Gwen. Mija ich Heather, która swym ostrym spojrzeniem odkrywa, że Lindsay znów całuje się z Tylerem. Gdy podchodzi do nich, Lindsay patrzy na nią z przerażeniem. Heather ze złością zaczyna kręcić swoją głową i uderza dziewczynę końskim ogonem w twarz, przez co kilka włosków ląduje w jej ustach.

Chris pojawia się przed oczami obozowiczów i ogłasza, że dzisiejszym zadaniem jest konkurs talentów. Obie drużyny mają osiem godzin na wytypowanie trójki uczestników do tego wyzwania. Kapitanem u drużyny "Okoni" zostaje Courtney. Ku niezadowoleniu Gwen, Heather zostaje kapitanem drużyny u "Susłów". Pomiędzy nimi wybucha kłótnia. Ich kłótnię przerywa Trent, który daje Gwen pyszną babeczkę. Dziewczyna się uspokaja i proponuje mu, żeby zaśpiewał piosenkę. Ten się na to zgadza. Natomiast Heather oficjalnie deklaruje siebie, Lindsay i Beth, aby zostać sędzinami podczas występu reszty drużyny.

Casting Edytuj

Po kilku minutach rozpoczyna się casting. Pierwsze na scenie pojawiają się Katie i Sadie, które prezentują swój taniec. Okazuje się, że ich taniec był tak dziwny, aż nie spodobał się innym członkom drużyny "Zabójczych Okoni". W związku z tym nie zostaje przyjęty przychylnie. Następnie do castingu zgłasza się pierwszy zawodnik z drużyny "Wrzeszczących Susłów" – Owen. Chłopak pije napój gazowany i bekając wymawia wszystkie litery alfabetu. Jego występ zyskuje uznanie u wszystkich chłopaków. Jednak dziewczyny nie są tym zachwycone.

Do castingu zgłasza się kolejny zawodnik z drużyny "Okoni" – Tyler. Chłopak chce pokazać sztuczkę z jojo. Podczas swojej sztuczki zapląta się w nie i tym samym odpada. Kolejną uczestniczką jest Heather z drużyny "Susłów". Prezentuje swoje umiejętności baletowe, które od razu podobają się Lindsay i Beth. Następnie do castingu zgłasza się DJ. Pokazuje innym swój taniec ze wstążką, który spodobał się innym. Kolejną zawodniczką jest Izzy, która prezentuje swój hipnotyczny taniec, który zyskuje uznane u Owena. Kolejna zawodniczka – Bridgette – chce pokazać, jak stoi przez dwadzieścia minut, lecz Courtney ją powstrzymuje od tego. Następna zawodniczka – Beth – prezentuje sztuczkę z pochodniami. Jednak przypadkowo upuszcza jedną z nich i podpala jeden z krzaków, który gasi Justin.

Ostatnimi zawodnikami są Harold i Geoff. Temu pierwszemu Courtney nie daje pokazać, co umie. Drugi z nich prezentuje jazdę na desce. Po ośmiu godzinach jest już ostateczny werdykt podczas castingu. Drużynę "Susłów" reprezentują Justin, Trent i Heather, zaś drużynę "Okoni" – Courtney, DJ i Geoff. Po castingu Heather prosi Lindsay, aby śledziła Gwen. Dziewczyna nie ufa gotce i wyczuwa, że coś kombinuje. Później odkrywa, że Gwen siedząc na uboczu coś spisuje w swoim pamiętniku. Następnie zauważa Tylera, który jest związanym swoim jojo. Oboje idą do łazienki się całować.

Przed konkursem Edytuj

Gwen w samotności spisuje swój pamiętnik, kiedy nagle na jej oczach pojawia się Cody. Chłopak chce z nią chwilę porozmawiać, jednak ta ignoruje jego prośbę. Gdy dziewczyna wraca do domku, przebiera się w strój kąpielowy. Później udaje się do Portu Wstydu, gdzie spędza miły czas z Trentem. Ich rozmowę przerywają Cody i Owen, którzy wskakują do wody. Gdy Gwen wraca do chatki się przebrać, zatrzymuje ją Lindsay mówiąc, że Heather szukała pamiętnika w środku i wzięła go ze sobą. Przed występem Bridgette je chipsy rozmawiając z Courtney. Podczas kolejnej próby stania na rękach dziewczyna zrzuca reflektor na koleżankę niechcący niszcząc jej skrzypce. W pewnym momencie zjawia się Heather i sugeruje, że Bridgette sabotuje, co wkurza dziewczynę.

Konkurs Edytuj

Rozpoczyna się konkurs talentów. Chris wyjaśnia jego zasady: Każdy obozowicz musi zaprezentować swoją umiejętność. Ich występy będą oceniane przez szefa kuchni w skali 0-9 punktów na kucharzo-metrze. Uczestnik, który uzyska najwyższy wynik, zapewni swojemu zespołowi nietykalność. Jako pierwszy zaczyna Justin. Pokazuje swój taniec ukazujący jego atrybuty. Za ten taniec dostaje 6 punktów. Kolejnym uczestnikiem jest DJ i jego taniec ze wstążką. Podczas pokazywania swojej umiejętności obwiązuje nią nogi i upada, za co dostaje dwa punkty.

Kolejnym zawodnikiem jest Trent, który za piosenkę o Gwen otrzymuje osiem punktów. Następną zawodniczką jest Bridgette, która zgłosiła się zamiast Courtney. Podczas stania na rękach zaczyna wymiotować z powodu za dużej liczby chipsów, poślizguje się na wymiocinach i ląduje na rękach Tylera, wywołując wściekłość u Lindsay. Za swoją umiejętność dostaje dwa punkty. Na scenie pojawia się Heather. Zamiast zatańczyć swój taniec, czyta w pamiętniku Gwen wszystkie notatki. Jednak okazuje się, że nikomu to się nie spodobało. Gwen jest załamana i ucieka ze wstydem.

Przed swoim występem Geoff niszczy swoją deskorolkę. Bridgette i Courtney postanawiają na jego miejsce zgłosić Harolda. Chłopak podczas swojego występu pokazuje swój niesamowity beat-box. Otrzymuje za niego dziewięć punktów i zapewnia reszcie drużyny nietykalność. Drużyna "Susłów" zaś znów dostaje karę – musi zadecydować, kto powinien odpuścić program. Heather, Beth i Lindsay sądzą, że to będzie Justin.

Eliminacja Justina i zemsta Gwen Edytuj

Wieczorem odbywa się ceremonia przy ognisku. Heather i Justin są teraz osobami zagrożonymi eliminacją. Gdy Heather dostaje ostainią piankę, Justin zostaje odesłany do domu. Po eliminacji Gwen postanawia się zemścić na swojej koleżance, która zabrała jej pamiętnik bez pytania. Pożycza od Harolda hodowlę czerwonych mrówek i wsypuje je do łóżka Heather, zmuszając ją do biegu z nimi tej nocy. Gdy jej krzyki rozchodzą się po całym obozie, gotka w końcu zasypia z uśmiechem na swojej twarzy.

Spoiler kończy się w tym miejscu.

Uczestnicy Edytuj

Wrzeszczące Susły Edytuj

Zabójcze Okonie Edytuj

Wyzwanie Edytuj

Zadanie do wykonania: Konkurs talentów
Zwycięska drużyna: Zabójcze Okonie
Nagroda: Nietykalność
Przegrana drużyna: Wrzeszczące Susły
Powód przegranej: Harold pokonał ich wspaniałym beat box'em, za który dostał 9 punktów
Osoba zagrożona Heather
Wyeliminowany uczestnik: Justin
Powód eliminacji: Został przegłosowany przez Beth, Owena, Izzy i Lindsay, za namową Heather.

Ciekawostki Edytuj

  • Ten odcinek nawiązuje do programów typu talent show m.in. Mam talent i Got to Dance. Tylko taniec.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki