FANDOM

Musi się udać
Musi się udać.png
Informacje główne
Serial: Totalna Porażka w trasie
Odcinek: Samoloty, Pociągi, Gorące Telefony Komórkowe
Wykonawca: Alejandro, Cody'ego, Heather i Sierry
Gatunek: pop, rock, heavy metal
Długość: 01:43
Wideo
Totalna Porażka w Trasie♫♪ Musi się udać♫♪ (piosenka nr 29)01:43

Totalna Porażka w Trasie♫♪ Musi się udać♫♪ (piosenka nr 29)

Musi się udać (ang. I'm Gonna Make It) – piosenka pojawiająca się w trzecim sezonie animowanego reality show "Totalna Porażka". Jest śpiewana przez Alejandro, Cody'ego, Heather i Sierrę. W polskiej wersji piosenkę wykonują Anna Sroka, Marcin Przybylski, Dorota Furtak i Michał Głowacki.

Opis ogólny Edytuj

Piosenka jest śpiewana przez trójkę finalistów – Alejandro, Cody'ego i Heather oraz zdyskwalifikowaną w poprzednich odcinkach Sierrę. Uczestnicy wykonują ją podczas wyścigu z miasta Albeta w Kanadzie na Hawaje w Stanach Zjednoczonych. Cechuje ją dynamizm i elementy heavy metalu. Piosenka pojawia się w odcinku Samoloty, Pociągi, Gorące Telefony Komórkowe.

Opis fabularny Edytuj

Podczas piosenki Alejandro i Heather zaciekle walczą o miejsce w finale, znajdując się na dachu pędzącego pociągu. Ich utarczki zakrawają o flirt, jednak wciąż nie wiadomo, czy nie jest to element strategii. Do sceny rywalizacji dołączają Cody i Sierra, którzy lecąc balonem na gorące powietrze starają się zapewnić obiektowi westchnień latynoski miejsce w finale.

Osoby, które zaśpiewały Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to ostatnia piosenka, którą wykonuje Cody.
  • Jest to pierwsza piosenka w programie (nie licząc piosenek z podsumowań), którą wykonuje więcej osób (4) niż zawodników pozostałych w grze (3).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki