Fandom

Cartoon Network Wiki

Mordechaj

1723strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij
Mordechaj
Mordechaj.png
Informacje kontekstowe
Serial: Zwyczajny serial
Pierwszy odcinek: Potęga
Ostatni odcinek:
Jedyny odcinek:
Liczba odcinków: 193
Dubbing: J.G. Quintel (oryginalny)
Piotr Bajtlik (polski)
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: Mordechaj
Przydomek: Mordek
Rasa: sójka amerykańska
Płeć: Ten bohater jest płci męskiej. mężczyzna
Wiek: 23 lata
Stan cywilny:
Karnacja:
Kolor włosów:
Kolor oczu:
Rodzina:
Przyjaciele: Rigby
Hop
Atleta
Duch Piątka
Benson
Thomas
Ilena
Wrogowie:
Miejsce zamieszkania: park
Pochodzenie:
Alter-ego:
Specjalność:
Zwyczajny serial

Mordechaj (ang. Mordecai) – postać fikcyjna występująca w amerykańskim programie animowanym Zwyczajny serial. Jeden z głównych bohaterów kreskówki i najlepszy przyjaciel Rigby'ego.

Charakterystyka Edytuj

Mordechaj jest główną postacią kreskówki. Jest przedstawiony jako wysoka na sześć stóp niebieska sójka płci męskiej. Mordechaj ma ok. 190 cm wzrostu i jest sójką błękitną. Ma 23 lat. Główny bohater serialu, który jest najlepszym przyjacielem Rigby’ego. Białe pióra Mordechaja różnią się w poszczególnych odcinkach serialu. Przez większość czasu są śnieżnobiałe, ale zdarza się, że są zabarwione na niebiesko. Mordechaj pije dużo kawy i napojów gazowanych. Wymyśla różne wymówki, aby tylko móc pójść do kawiarni i zobaczyć się z Małgosią (w której się podkochuje). To Mordechaj wypowiedział pierwsze zdanie, w pierwszym odcinku Zwyczajnego serialu (odc. Pierwszy dzień). Jak Rigby, nie nosi ubrań, gra w gry wideo, i śpiewa karaoke. Wydaje się być inteligentniejszy, odpowiedzialniejszy i cierpliwszy od swojego najlepszego kumpla. Zaprzyjaźnia się również m.in. z Duchem Piątką i Atletą.

Wygląd Edytuj

Mordechaj to bardzo wysoka sójka amerykańska. Jest ciemnoniebieski na głowie i na rękach, ale na szyi i brzuchu jest biały (zdarzają się odcinki, w których biel zmienia się w jasno niebieski). Na nadgarstkach ma białe pasy. Jego dziób i nogi są czarne. Ma około 190 cm wzrostu i dwa palce u nóg zamiast czterech, tak jak przeciętne sójki. 

Ciekawostki Edytuj

  • Jest mistrzem w walce na spojrzenia.
  • Znany jest z tego, że jako jedyny przetrwał Jajcarskie Wyzwanie
  • Mordechaj nazywa Rigby'ego "koleś" w każdym odcinku.
  • W odc. "Grill Ostateczny" prawie zginął przez Rigby'ego, gdy ten niszczy termostat. Natomiast w odcinku "Już czas" Mordechaj zabił szopa.
  • W części pokoju Mordechaja można zauważyć plakat. Prawdopodobnie przedstawia jego ulubiony zespół "Mózgo-eksplozja", który strasznie nudzi jego najlepszego przyjaciela Rigby'ego.
  • Ma zęby, co jest nie podobne do ptaków.
  • Uwielbia kawę.
  • Wspomniane jest w odcinku "Don", że nie posiada brata, ale może posiadać siostrę. 
  • W odcinku "Don" okazało się, że Mordechaj zna Rigby'ego od czasu, gdy mieli pięć lub sześć lat. 
  • Mordechaj jest jedyną znaną osobą, która skończyła i przeżyła Jajcarskie wyzwanie.
  • Mordechaj pocałował Małgosię pięć razy; w odcinkach "Nieświeży pocałunek" (tylko na początku), "Jazda po Małgosię", "Meteorowe kroki", "Klastek Amadeusz" i "Merry Christmas Mordecai". 
  • W odcinku "Hopsanie w czasie" można dowiedzieć się, że gdy Mordechaj był w szkole średniej, nosił aparat na zęby. 
  • W odcinku "Srebrny koleś" można dowiedzieć się, że Mordechaj posiadał długie, brązowe włosy, gdy był młodszy.
    • Może być to nawiązanie do fryzury J.G. Quintela, osoby, która podkłada jego głos w języku angielskim, który miał podobną fryzurę przez krótką chwilę.

GaleriaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki