Fandom

Cartoon Network Wiki

Mojo Jojo

1723strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Mojo Jojo
Mojo Jojo.png
Informacje kontekstowe
Serial: Atomówki (1998)
Atomówki (20016)
Pierwszy odcinek: Pieski świat
Ostatni odcinek:
Jedyny odcinek:
Liczba odcinków: 44
Dubbing: Polski:
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: Mojo Jojo
Przydomek:
Rasa: małpa
Płeć: Ten bohater jest płci męskiej. mężczyzna
Wiek:
Stan cywilny:
Karnacja:
Kolor włosów:
Kolor oczu:
Rodzina: Bryk (syn)
Bubel (syn)
Bat (syn)
Przyjaciele:
Wrogowie: Bójka
Bajka
Brawurka
Miejsce zamieszkania: Townsville
Pochodzenie:
Alter-ego:
Specjalność: walka o władzę nad miastem Townsville
Atomówki Atomówki

Mojo Jojo – postać fikcyjna występująca w serialach animowanych z serii Atomówki, dubbingowana w polskiej wersji przez Jacka Czyża we wszystkich sześciu sezonach i Jarosława Boberka w dwóch odcinkach specjalnych, a później przez Krzysztofa Cybińskiego. Jeden z głównych przeciwników Atomówek.

Historia Edytuj

Przed stworzeniem Atomówek Mojo był pupilem profesora Atomusa i to właśnie przez to, że popchnął profesora Atomusa podczas pracy nad idealnymi dziewczynkami w stronę kolby ze Związkiem X, powstały Atomówki. Drugi raz (ale pośrednio) w odcinku Powrót Mojo Jojo przyczynił się do stworzenia Atomówek podczas podróży w czasie do lat dzieciństwa profesora Atomusa, by sprawić, żeby nie miał chęci w dzieciństwie do zostania naukowcem. Doprowadzony do ostateczności próbował go zabić, jednak – w wyniku interwencji podążających za nim w czasie Atomówek – nie udało mu się to. Po powrocie całej czwórki do teraźniejszości okazało się, że Atomus zainteresował się nauką właśnie w wyniku ujrzenia ratujących go Atomówek.

Razem z Księżniczką, Felerem Lumpeksem i Nim utworzył pewnego razu grupę przestępczą o nazwie "Zbójtlesi" (parodia The Beatles).

Charakterystyka Edytuj

Genialna małpa podobna do człowieka. Żyje w centrum miasta Townsville na szczycie wulkanu, w swojej bazie-laboratorium. Za wszelką cenę chce zniszczyć Atomówki, które zawsze niweczą jego plany zapanowania nad światem. Mojo próbuje zniszczyć Atomówki przeważnie za pomocą gigantycznych robotów i broni laserowej. Jest najczęściej pojawiającym się wrogiem Atomówek, przez co te w kolejnych starciach czasem go nie doceniają, chociaż jest groźnym przeciwnikiem. Uwielbia długie i złożone zdania, a tym samym nie potrafi się streszczać. Jest twórcą Super Mocnych Chłopaków.

Wygląd Edytuj

Mojo ręcznik.png

Mojo w ręczniku

Jest ubrany w kostium z długą, fioletową peleryną i białymi butami. Ma czarną sierść. Nosi wysoki hełm (biały z fioletowymi paskami), który chroni jego mózg, rozrośnięty podczas wybuchu Związku X, podczas narodzin Atomówek, znajdujący się na zewnątrz czaszki, biało-niebieskie nakrycie głowy, strój w trzech kolorach: biały, niebieski i fioletowy oraz białe rękawice.

Zobacz też Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki