Fandom

Cartoon Network Wiki

Miss Fru Fru

1723strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Odcinek

Miss Fru Fru
Sezon 2, Odcinek 15b
Miss fru fru.jpg
Oryginalny tytuł: Miss Fru Fru
Premiera: 11 listopada 2005 FlagaUSA.png
6 sierpnia 2006 FlagaPL.png
Serial: Harcerz Lazlo
Produkcja
Kod produkcji: 202
Reżyseria: Russell Calabrese
Scenariusz: Kaz Prapuolenis
Steve Little
Merriwether Williams
Mike Roth
Tuck Tucker
Chronologia
Poprzedni
"Paciorki albo figa"
Następny
"Odwiedziny"
Harcerz Lazlo

Miss Fru Fru – drugi epizod piętnastego odcinka serialu animowanego Harcerz Lazlo, drugiego odcinka drugiego sezonu.

Opis odcinka Edytuj

Po nieudanym prowadzeniu konkursu Miss Fru Fru panna Doe postanawia wrócić do Francji. Aby sprowadzić ją z powrotem, Wiewiórki sprawdzają, co to znaczy "fru Fru", i planują poprowadzić konkurs.

Fabuła Edytuj

SPOILER: Zawiera szczegółowy przebieg fabuły.

W obozie Wiewiórek jest dzień zajęć. Każda z obozowiczek z ma inne zajęcie: Greta ma wylosowane tarzanie się w błocie, Nina – wyścigi os, a Patsy – ślimaki. Dziewczyny jednak nie mają pojęcia, od czego zacząć, więc postanawiają połączyć trzy zajęcia w jedno. Tymczasem Jane Doe podczas sprzątania znajduje zdjęcie z ostatniego udziału w konkursie Miss Fru Fru. Pokazuje je swojej asystentce i postanawia zorganizować ten konkurs.

Konkurs rozpoczyna się od wygłaszanego przez drużynową przemówienia, którego słuchają wszystkie harcerki. Później następuje etap pierwszy, czyli etap sukienek. Podczas etapu Greta czyta wiersz o drzewie. Jednak przez wielokrotne czytanie słowa "drzewo" staje się agresywna i ścina drzewo, co przeraża Ninę i Patsy. Panna Doe zaś stwierdza, że aligatorzyca nie jest "fru fru". W kolejnym etapie – etapie równowagi – radzi, jak utrzymać równowagę podczas konkursu. Nina siedząc na monocyklu, próbuje ją utrzymać, lecz się jej nie udaje.

W ostatnim etapie zwanym etapem kostiumów jest jeszcze gorzej – Almondine prowadzi zbyt szybko motorówkę i niechcący powoduje kraksę. Załamana i rozłoszczona panna Doe poddaje się. Gdy wszystkie dziewczyny wracają do swoich zajęć, drużynowa informuje je przez megafon, że nie są "fru fru", i postanawia odejść. Zażenowane tym faktem Patsy, Nina, Greta, Amber i Almondine sprawdzają w encyklopedii, co to znaczy słowo "fru fru". Później planują zrobić dla panny Doe własny konkurs Miss Fru Fru.

Gdy drużynowa Jane Doe jest gotowa do powrotu do Francji, zauważa tiarę, która prowadzi ją do stołówki. Tam odbywa się konkurs Miss Fru Fru, które zrobiły Wiewiórki. Almondine jako prowadząca konkurs zapowiada kolejne wydarzenia. Najpierw na scenie pojawia się Greta jako stewardessa, następnie Nina jako dziewczyna oświetlająca pas startowy, później Honey i jej rzut walizką, a całość zamyka etap kostiumów. Wynik konkursu zostaje ogłoszony – pada remis. Odcinek zamyka numer z lotem wykonanym przez Ninę.

Spoiler kończy się w tym miejscu.

Bohaterowie odcinka Edytuj

Główni bohaterowie Edytuj

Bohaterowie drugoplanowi Edytuj

Bohaterowie epizodyczni Edytuj

Galeria Edytuj

Kliknij tutaj, by zobaczyć galerię do artykułu {{{pagename:Miss Fru Fru}}}.
Kliknij tutaj, aby zobaczyć galerię dla tego artykułu.

Ciekawostki Edytuj

  • Ten odcinek jest pierwszym, w którym nie pojawia się żaden harcerz z Zastępu Groszków.
  • Autorem wiersza o drzewie jest Kucharz McMuesli. Jednak w tym odcinku nie występuje.

Więcej w Fandom

Losowa wiki