FANDOM

Mike
MikeAudition
Informacje kontekstowe
Serial: Totalna Porażka: Zemsta Wyspy
Totalna Porażka: Plejada gwiazd
Pierwszy odcinek: Większe, gorsze, brutalniejsze!
Ostatni odcinek: Mózg kontra Tężyzna – Ostateczna bitwa
Jedyny odcinek:
Liczba odcinków: 23
Dubbing: Cory Doran (oryginalny)
Piotr Bajtlik (polski)
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: Mike
Przydomek: Zakochany chłopak
Rasa: człowiek
Płeć: Mężczyzna mężczyzna
Wiek: 18 lat
Stan cywilny:
Karnacja:
Kolor włosów: ciemno-brązowe
Kolor oczu:
Rodzina:
Przyjaciele: Brick
Cameron
Sam
Zoey
Wrogowie: Alejandro
Courtney
Jo
Scott
Miejsce zamieszkania: Toronto, Kanada
Pochodzenie:
Alter-ego: różne
Specjalność: gimnastykowanie się
TDRIlogo Total Drama All-Stars Logo

Mike – fikcyjna postać występująca po raz pierwszy w serialu animowanym typu reality show Totalna Porażka: Zemsta Wyspy oraz Totalna Porażka: Plejada gwiazd .

Historia Edytuj

Totalna Porażka: Zemsta Wyspy Edytuj

Historia Mike'a rozpoczyna się w odcinku Większe, gorsze, brutalniejsze!. Wraz z 12 osobami pojawił się w obozie letnim napromieniowanym radioaktywnie. Podczas przeprawy jachtem wykazał swoją miłość do swojej dziewczyny – Zoey. Po wybuchu statku znalazł się w wodzie. Razem z Staci został uratowany przez Zoey. Po dotarciu do mety znalazł się w drużynie "Zmutowanych Larw". Podczas wyzwania stał się "Chesterem" – zrzędliwym staruszkiem. Gdy usłyszał wołanie Zoey o pomoc, stał się z powrotem sobą i uratował swoją dziewczynę. Niszcząc domek "Szczurów" zapewnił swojej drużynie pierwsze zwycięstwo.

W drugim odcinku Prawda albo laser rekina pokonał tor przeszkód jako wygimnastykowana Svetłana. W roli silnego Vito zdobył proporzec z flagą drużyny (odc. Lód, lód, dziecino). Uratował swoją drużynę przed pająkiem, którego udawała Izzy (odc. Schwytani straceńcy). Pompował powietrze do skafandra Jo, a także jechał na nartach wodnych wraz z Cameronem i Anną Marią (odc. Ahoj, załogo!).

Podczas pierwszej części wyzwania w odcinku Uciekający model próbował złapać trój-oką żabę, lecz płaz teleportował się. W drugiej części wyzwania zrobił Jo makijaż, z czego ta nie była zadowolona. W odcinku Kopalnia jest kiepskim miejscem na odpady podczas zadania znalazł kapelusz, dzięki któremu stał się poszukiwaczem przygód zwanym Manibotha Smith. Gdy za sprawą Camerona wrócił do siebie, został zaatakowany przez zmutowane świstaki, ale Brick przybył w samą porę, aby mu pomóc. Gdy szukał wraz z resztą skrzyni z zakopanymi ludźmi, został zaatakowany przez zmutowanego aligatora, którego udało mu się przechytrzyć (odc. Wyspa skarbów Dr. McLeana).

W odcinku Grand Chef Auto po rozwiązaniu drużyn działał indywidualnie z innymi osobami. Został zaatakowany przez karalucha, który znalazł się na jego twarzy. Po zadaniu przyznał się Zoey, że ma wiele osobowości. Ostatecznie opuścił program zajmując szóste miejsce. Powrócił na ogłoszenie wyników w odcinku finałowym Mózg kontra Tężyzna – Ostateczna bitwa. Zaśmiał się z zatrzymania prowadzącego przez policję za zatruwanie wyspy.

Totalna Porażka: Plejada gwiazd Edytuj

Wraz z 13 uczestnikami zakwalifikował się do piątego sezonu programu. W pierwszym odcinku Bohaterowie kontra Dranie wylądował w wodzie. Po dotarciu na wyspę został umieszczony w drużynie "Bohaterskich Chomików". Znalazł się z resztą w wózku, którego nie mogła ciągnąć Lindsay. Wieczorem otrzymał symbol bezpieczeństwa – piankę. Pomógł reszcie drużyny znaleźć wszystkie puzzle 3D (odc. Zły lęk). Trafił pijawką w Gwen i Heather (odc. Chroń prywatności Pijawko-Ballem).

W odcinku Walka na jedzenie powitał wraz z resztą nowego członka drużyny, którym jest Duncan, były członek drużyny "Nikczemnych Sępów". Uczestniczył również w wyzwaniu związanym z jedzeniem. Było mu smutno, gdy Cameron przeszedł do drużyny "Sępów" (odc. Księżycowe szaleństwo).

Charakterystyka Edytuj

Mike jest jednym z uczestników animowanego reality show. Jest chłopakiem posiadającym wiele osobowości. Jego alter-ego są Mal (morderczy antagonista, którego poznajemy dopiero w piątym sezonie), Svetłana (szwedzka/rosyjska gimnastyczka), Vito (flirciarz skory do walki), Chester (stary zrzęda) i Manitoba Smith (nieco arogancki poszukiwacz przygód). Jego ulubionym hobby jest gimnastyka. Ćwiczy i dużo trenuje. Zakochuje się w nim Zoey. Jest nękany przez takich wrogów jak Alejandro i Jo. Po raz pierwszy pojawia się w czwartym sezonie programu, gdzie rywalizuje w drużynie "Zmutowanych Larw". W piątym sezonie wraz z Samem, Duncanem, Sierrą, Zoey i Lindsay tworzy drużynę "Bohaterskich Chomików".

Wygląd Edytuj

NewMikeHQ

Mike jest dość wysokim chłopakiem. Swoim wzrostem dorównuje m.in. Justinowi, Tylerowi, Alejandro i Lightningowi. Ma szczupłą budowę ciała, czym dorównuje reszcie zawodników, w tym m.in. Cody'emu, Noah, Duncanowi i DJ-owi. Jest lekko umięśniony podobnie jak osiem innych osób w tym Geoff. Jego cera ma kolor beżowo-brązowy w jaśniejszej karnacji. Ma średniej długości ciemno-brązowe włosy stylizowane na gwiazdę rocka i duże kasztanowe oczy.

Zwykle nosi jasno-turkusowy t-shirt z białymi wykończeniami na kołnierzu i mankietach, niebieskie dżinsowe spodnie z błękitnymi wykończeniami na samym dole, białe bawełniane skarpetki i beżowo-brązowe tenisówki. W jednym z odcinków jego strój czasami uzupełnia kapelusz poszukiwacza przygód, który chłopak znajduje podczas wykonania zadania w kopalni. W innym odcinku jako Vito nosi również naszyjnik. Natomiast na jedno z wyzwań, które jest rozegrane w odcinku Ahoj, załogo! w ramach czwartego sezonu, zakłada biały podkoszulek i jasnozielone, bawełniane szorty kąpielowe. Swoim pierwotnym wyglądem przypomina tytułową postać z kanadyjsko-brytyjskiej kreskówki Jimmy Cool.

CytatyEdytuj

OgólnieEdytuj

"Dobra więc...mam się zwierzyć? Więc Zoey...fajna jest.Dobra, super fajna. Ale czy umówi się z kimś takim jak ja?Bo mam pewną...wadę. Tylko żeby mój stan znów wszystkiego nie zepsuł."
― O Zoey; odc. Większe, gorsze, brutalniejsze!
"Uwielbiasz filmy akcji? Jeśli jeszcze lubisz kickboxing to się z Tobą ożenię."
― Do Zoey; odc. Prawda albo laser rekina
"Dobra niech będzie. Przyznaję się, że mam tak zwaną osobowość wieloraką. Staram się okiełznać wcielenia, ale nie chcą mnie słuchać."
― O swojej osobowości wielorakiej; odc. Lód, lód, dziecino

O Mike'uEdytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Mike i Izzy są uczestnikami, którzy posiadają wiele osobowości.
  • Jedna z osobowości Mike'a jest aluzją do legendarnego Indiany Jonesa z serii filmów przygodowych.
  • Jest jednym z siedemnastu uczestników, którzy podczas wyzwania (m.in. w odcinku Ahoj, załogo!) noszą szorty kąpielowe.
    • On i Brick są uczestnikami, którzy oprócz szortów noszą także podkoszulki.
  • W związku z wieloma kontrowersjami na temat ukazania Mike'a (który bądź co bądź reprezentuje swoimi wielorakimi osobowościami realną przypadłość) producenci postanowili nie wykorzystywać więcej w serialu tej postaci, przynajmniej na kilka najbliższych sezonów.

Wystąpienia Edytuj

Totalna Porażka: Zemsta Wyspy Edytuj

Totalna Porażka: Plejada gwiazd Edytuj

Zmutowane Larwy
CameronMikeScottAnna MariaDakotaZoey
Bohaterskie Chomiki
DuncanMikeSamLindsaySierraZoey

Więcej z Fandomu

Losowa wiki