Fandom

Cartoon Network Wiki

Mama Maksa i Tadka

1723strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Mama Maksa i Tadka
Mama Maksa i Tadka.png
Informacje kontekstowe
Pierwszy odcinek: Nowy dom Bloo
Ostatni odcinek: Piekielny sen (osobiście)
Mam dla ciebie niespodziankę (we wspomnieniach Maksa)
Jedyny odcinek:
Liczba odcinków: 4
Dubbing: Grey DeLisle (oryginalny)
Agnieszka Fajlhauer i Anna Apostolakis (polski)
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: nieznane
Przydomek:
Rasa: człowiek
Płeć: Ten bohater jest płci żeńskiej. kobieta
Wiek: 30 lat
Stan cywilny: wdowa
Karnacja:
Kolor włosów: brązowe
Kolor oczu:
Rodzina: Maks (syn)
Tadek (syn)
Tom (siostrzeniec)
Przyjaciele:
Wrogowie:
Miejsce zamieszkania: Topeka, Stany Zjednoczone
Pochodzenie:
Alter-ego:
Specjalność: praca na piętnaście etatów
Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster

Mama Maksa i Tadka (ang. Mac and Terrence's Mother) – postać fikcyjna występująca w serialu animowanym Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster.

Historia Edytuj

Film Nowy dom Bloo Edytuj

Historia matki Maksa rozpoczyna się w filmie Nowy dom Bloo. Pewnego popołudnia kobieta wróciła do domu i zastała tam okropny bałagan. Jej najstarszy syn, Tadek, okłamał ją zwalając winę na swojego młodszego brata, lecz ta mu nie wierzyła. Po wysłaniu chłopaka do pokoju, zadecydowała zapobiec kolejnym konfliktom pomiędzy braćmi. W pokoju młodszego syna powiedziała mu, że zmyśleni przyjaciele są potrzebni tylko dzieciom w wieku przedszkolnym. Później stwierdziła, że chłopiec skończył osiem lat i jest już zbyt dojrzały na posiadanie Bloo, i poprosiła go, żeby go wyrzucił z domu. Po rozmowie wyszła z pokoju Maksa przepraszając zmyślonego przyjaciela za chwilowe odpychanie.

Zagubiony Mikołaj Edytuj

W bożonarodzeniowy poranek kobieta wraz z Tadkiem zawołała swojego młodszego syna do salonu, aby zobaczył prezenty. Spędziła z nimi rodzinne święta. Próbowała pocieszyć również załamanego Maksa, który stwierdził, że Mikołaj nie zostawił bielizny i że to najgorsze święta w jego życiu.

Księżna lamentów Edytuj

Miała bardzo fatalny poranek. Podczas przygotowania śniadania przeszkadzał jej i jej rodzinie płaczliwy głos Księżnej z mieszkania ich sąsiadów. Z powodu ciągłych odgłosów kobieta postanowiła się wyprowadzić w inne miejsce.

Piekielny sen Edytuj

Pewnej nocy w jej pokoju Eduardo robił zdjęcia. Gdy wstał nowy dzień, kobieta po wstaniu z łóżka i szykowaniu się do pracy zdziwiła się, jak czysto jest w mieszkaniu i podziękowała Maksowi za sprzątanie. Później pożegnała się z nim i wyszła do pracy. Podczas napisów końcowych, gdy Tadek mówił jej, że widział zmyślonych przyjaciół w nocy i są oni odpowiedzialni za szkody w domu, kobieta nie chciała mu wierzyć i dała mu szlaban.

Charakterystyka Edytuj

Mama Maksa jest jedną z postaci epizodycznych w serialu. Jest kobietą, która samotnie wychowuje dwóch synów – Maksa i Tadka. Wcześniej miała również psa. Jej mąż nigdy się nie pojawia w serialu (najprawdopodobniej zmarł). Aby utrzymać rodzinę, pracuje na piętnastu etatach przez siedem dni w tygodniu i nigdy nie wraca do domu przed północą. Nie wierzy także w kłamstwa swojego, najstarszego syna ze względu na jego charakter. Nawet nie wie, że jej młodszy syn odwiedza Bloo w domu pani Foster w tajemnicy przed nią.

Wygląd Edytuj

Mama Maksa ma szczupłą budowę ciała i wysoki wzrost. Jest przedstawiana podobnie jak Panna Sara Bella z serialu Atomówki – nigdy nie pokazano jej twarzy. Jej włosy są średniej długości i mają kolor kasztanowy. Nosi różową bluzkę, kostium składający się z ciemno-brązowej marynarki i jasno-brązowej spódnicy do kolan oraz czarne szpilki.

Cytaty Edytuj

"To moje ostatnie słowo. Masz się pozbyć Bloo."
― Do Maksa, który jest za duży na zmyślonego przyjaciela; odc. Nowy dom Bloo
"Tadziu, masz szlaban."
― Do Tadka, gdy wyjaśnił matce, że dziura w dachu jest spowodowana wizytą zmyślonych przyjaciół u Maksa; odc. Piekielny sen.

Ciekawostki Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki