FANDOM

Mama Dextera i Dee Dee
Mama Dextera i Dee Dee
Informacje kontekstowe
Serial: Laboratorium Dextera
Pierwszy odcinek: Robotomat
Ostatni odcinek: Struś
Jedyny odcinek:
Liczba odcinków: 140
Dubbing: Kath Soucie (oryginalny)
Kinga Tabor (polski)
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: nieznane
Przydomek:
Rasa: człowiek
Płeć: Kobieta kobieta
Wiek: 32 lata
Stan cywilny:
Karnacja:
Kolor włosów: rude
Kolor oczu:
Rodzina: Dexter (syn)
Dee Dee (córka)
Ojciec Dextera i Dee Dee (mąż)
Dziadek Dextera i Dee Dee (ojciec)
Przyjaciele:
Wrogowie:
Miejsce zamieszkania:
Pochodzenie:
Alter-ego: Supermama
Specjalność:
Dexter logo

Mama Dextera i Dee Dee (ang. Dexter and Dee Dee's Mother) – postać fikcyjna występująca w serialu animowanym Laboratorium Dextera, grana w polskiej wersji przez Kingę Tabor. Jest matką tytułowego bohatera serii.

Historia Edytuj

Sezon 1 i 2 Edytuj

Historia matki dwójki głównych bohaterów rozpoczyna się w epizodzie Robotomat. W tym odcinku musiała cały dzień przeleżeć w łóżku z powodu złego stanu jej zdrowia. Pomogła swojej starszej córce przebrać się za Dymanitową Damę pożyczając jej swoje gumowe rękawiczki (epizod Gwiezdni pomocnicy). W odcinku Wielka Siostra po zjedzeniu ciasteczek została zamieniona w wielkiego zielonego potwora z mackami, czułkami, jednym okiem i piskliwym głosem (choć nadal lekko przypominała siebie, ponieważ miała na sobie swoje ubranie, kolczyki i rude włosy). W epizodzie Mama i Jerry walczyła z myszą, w ciele której był uwięziony jej syn Dexter. W epizodzie U Chubby'ego w pizzerii wybrała się z rodziną do pizzerii, a w epizodzie Sassy, wróć! na kemping.

Została przypadkowo trafiona promieniem, który dał jej siłę i moc (epizod Supermama). Zauważyła uciekającą lodówkę, którą ukradł wzięty za ptaszka żółwik (epizod Techno Żółw). Nie pozwoliła swojemu mężowi zbliżać się do babeczek aż do powrotu (epizod Babeczkowy Król). Została zahipnotyzowana przez jednego z Obcych (epizod Gdy Obcy kontrolują twój umysł).

Sezon 3 Edytuj

W epizodzie Mamdark została porwana i uwięziona przez Mandarka w jego laboratorium. Rywalizowała w supermarkecie z klientką o parę gumowych rękawiczek (epizod Kreskówka o Mamie). Grała ze swoim mężem w grę słowną (epizod Kreskówka o Mamie i Tacie).

Sezon 4 Edytuj

W epizodzie Turniej szachowy pomogła swojemu synowi wygrać turniej szachowy i zdobyć puchar. Testowała swoje laboratorium (epizod Laboratorium Jutra). Uczestniczyła w odjazdowym wyścigu o tytuł mistrza kierownicy (epizod Odjazdowy wyścig Dextera). Poznała również techniki japońskiej sztuki walki zwanej judo (epizod Lekcja judo).

Charkterystyka Edytuj

Mama Dextera i Dee Dee jest postacią drugoplanową w serialu. Jest matką głównych bohaterów kreskówki oraz żoną ich ojca. Jest to perfekcyjna pani domu i najpiękniejsza członkini. Potrafi gotować, sprzątać i robić zakupy ze swoją rodziną. W swoim charakterze sprawia wrażenie spokojnej, stanowczej i przesadnie pedantycznej kobiety. Ma obsesję na punkcie porządków, w tym odkurzanie, wymiana przepalonych żarówek i pranie brudnych rzeczy.

Wygląd Edytuj

Matka jest bardzo wysoką kobietą o szczupłej budowie ciała. Ma krótkie rude włosy, nosi jasnozieloną bluzkę, ciemnozielone spodnie i pantofle. Strój uzupełniają biały fartuch i żółte gumowe rękawiczki, których nigdy nie zdejmuje. Jej wargi są pomalowane czerwoną szminką.

Cytaty Edytuj

"Kochanie, ucieka nam lodówka!"
― Do męża gdy zauważyła zniknięcie lodówki z kuchni, odc. Techno Żółw.
"Nie zbliżajcie się do babeczek!"
― Do swojej rodziny przed wyjazdem do supermarketu, odc. Babeczkowy król.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki