FANDOM

Treść

Ddzppf logo
Mam dla ciebie niespodziankę (ang. I Only Have Suprise for You) – czterdziesty piąty odcinek serialu Dom dla Zmyślonych Przyjaciół pani Foster, szósty odcinek czwartego sezonu.

WprowadzenieEdytuj

Maks, przekonany, że Bloo chce urządzić dla niego poniżające przyjęcie urodzinowe, planuje zepsuć przygotowania do imprezy, tak, by nie odbyła się ona.

FabułaEdytuj

SPOILER: Zawiera szczegółowy przebieg fabuły.

Zbliżają się urodziny Maksa. Gdy odwiedza on dom pani Foster, widzi strasznie wesołego Bloo. Podejrzewa go o zamierzanie zorganizowania przyjęcia. Na imprezach z zeszłych lat chłopak wychodził na idiotę, więc nie chce przyjęcia urodzinowe. Bloo jednak wypiera się oskarżeń i mówi, że niczego nie planuje. To samo mówi cała reszta osób.

Ostatecznie dom pani Foster odwiedza Goo z prezentem. Mówi jednak, że to nie prezent urodzinowy, tylko kanapki zapakowane dla Artiego. Maks następnie podsłuchuje rozmowę Bloo, Chudego, Eduardo, Koko, Pana Zająca, Franki i Goo, którzy mówią, że Goo omal nie powiedziała o przyjęciu. Chłopak nie może znieść myśli, że znów czeka go upokarzająca impreza. Gdy cała reszta zaczyna przygotowywać dekoracje, Maks sprytnie wszystko psuje.

Jakiś czas później, wszyscy zbierają się pod biblioteką, gdzie ma się odbyć przyjęcie urodzinowe. Kiedy otwierają drzwi, zastają zrujnowane dekoracje oraz Maksa, który mówi, że nie chciał przyjęcia i wziął sprawy w swoje ręce. Okazuje się jednak, że Goo mówiła prawdę, miało się odbyć przyjęcie, ale nie dla niego, lecz małego zmyślonego przyjaciela. Wszyscy są zniesmaczeni tym, co narobił Maks. W tym czasie przychodzi solenizant, którym okazuje się być Artie.

Maks z Bloo postanawia naprawić wszystko i razem organizują na nowo przyjęcie, dodatkowo Maks zostaje klaunem na przyjęciu, by uszczęśliwić solenizanta. Rozbawia zmyślonego przyjaciela udając typowego klauna-idiotę. Po jakimś czasie Artie zdejmuje kostium i okazuje się być nim... Pani Foster. W ten oto sposób Maks znów wystawił się na pośmiewisko.

Spoiler kończy się w tym miejscu.

Bohaterowie odcinkaEdytuj

Główni bohaterowieEdytuj

Bohaterowie drugoplanowiEdytuj

Bohaterowie tłaEdytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Choć według karty Koko, Maks ma urodziny 8 grudnia, w odcinku nie było żadnych oznak zimy.