FANDOM

Malowanie obozu
Malowanie obozu.png
Platforma: Online
Tryb gry: Jednoosobowa
Link: Klik!
Ten artykuł dotyczy gry. Harcerz Lazlo

Malowanie obozu (ang. Paintcan Panic) – gra zręcznościowa oparta na serialu animowanym Harcerz Lazlo.

Wprowadzenie Edytuj

Pewnego dnia w obozie Nerka jeden z harcerzy z Zastępu Groszków, Lazlo, znajduje w magazynie kilka puszek farby. Nasz bohater wpada na pomysł. Postanawia więc pomalować poprzez bieg cały obóz na dowolny kolor. Nie wie jednak, że na drodze stoją mu Edward Dziobak oraz Chip i Skip, którzy nie mogą do tego dopuścić.

Zasady gry Edytuj

Zadaniem gracza jest zamalowywanie farbą każdej planszy. Steruje Lazlo za pomocą klawiszy strzałek i spacji. Przed rozpoczęciem każdej planszy zobaczy, ile procent powierzchni musi pomalować, aby rozpocząć kolejny etap gry. Nie wolno zderzyć się z Edwardem i jego kolegami, bo w przeciwnym wypadku straci część farby. Jeżeli farba się skończy a każdy poziom nie będzie zaliczony, gracz ma dwie możliwości – rozpocząć go od nowa lub zrestartować. Gdy graczowi uda się zaliczyć wszystkie 20 poziomów, gra będzie ukończona sukcesem.

Sterowanie Edytuj

  • Strzałka w prawo – bieg w prawo
  • Strzałka w lewo – bieg w lewo
  • Strzałka w górę – bieg w górę
  • Strzałka w dół – bieg w dół
  • Spacja – skok

Bohaterowie Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Choć nazwa gry została przetłumaczona w indeksie gier na polskiej witrynie Cartoon Network, na początku gry widzimy nazwę w języku angielskim.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki