Fandom

Cartoon Network Wiki

Major Man

1755stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Major Man
Major Man.png
Informacje kontekstowe
Serial: Atomówki
Pierwszy odcinek:
Ostatni odcinek:
Jedyny odcinek: Fałszywy bohater
Liczba odcinków: 1
Dubbing: Zbigniew Suszyński (polski)
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: Major Man
Przydomek: Superbohater
Rasa: człowiek
Płeć: Ten bohater jest płci męskiej. mężczyzna
Wiek:
Stan cywilny:
Karnacja:
Kolor włosów: blond
Kolor oczu:
Rodzina:
Przyjaciele:
Wrogowie:
Miejsce zamieszkania:
Pochodzenie:
Alter-ego:
Specjalność: ratowanie świata

Major Man – postać fikcyjna występująca w serialu animowanym Atomówki.

Historia Edytuj

Historia superbohatera ukazana jest w odcinku Fałszywy bohater. Pewnego dnia rodzinne miasto Atomówek stanęło w ogniu. Dziewczynki przybyły go ugasić, ale okazało się, że ktoś to zrobił. Tym tajemniczym gościem był umięśniony superbohater zwany Major Manem. Wszyscy mieszkańcy miasta podziękowali mu za pomoc, a Bajka, Bójka i Brawurka poczuły się odrzucone.

Parę dni później siostry planowały na nim zemstę. Najpierw obserwowały go zza chmur, a potem stwierdziły, że superbohater okazał się być fałszywy. Następnie poprosiły swojego przyjaciela-potwora, aby go złapał na gorącym uczynku. Zgodnie z planem Major Man został złapany przez potwora i uwięziony w jego paszczy. Dziewczynki pomogły załamanenu supergościowi poprzez pokonanie potwora. Ostatecznie Major Man opuścił Townsville na zawsze.

Charakterystyka Edytuj

Major Man jest postacią epizodyczną w serialu. Jest to umięśniony superbohater, który pomaga innym ludziom w trudnych sytuacjach m.in. w przejściu przez ulicę, wyrywaniu torby kieszonkowcom i schytaniu groźnych przestępców. Jego specjalnością jest ratowanie świata przed niesprawiedliwością. Potrafi latać jak inni superbohaterowie. Pojawia się jedynie w odcinku Fałszywy bohater.

Wygląd Edytuj

Major Man jest bardzo wysoki i umięśniony. Ma krótkie blond włosy w średniej tonacji, które są stylizowane na lata siedziemdziesiąte. Jego strój jest biało-niebieski z literą M na piersi. Strój uzupełniają czerwona peleryna, niebieskie rękawice i czerwone wysokie buty.

Ciekawostki Edytuj

  • Imię Major Man jest połączeniem imion dwóch superbohaterów z komiksów wydawnictw DC Comics i Marvel, którymi są Kapitan Ameryka i Superman.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki