FANDOM

Magiczny ziemniak mocy
505-0019
Typ: obiekt magiczny (kryształ)
Wystąpienia
Jedyny odcinek: Bloo Superkolo i magiczny ziemniak mocy
Liczba wystąpień: 1
Magiczny ziemniak mocy (ang. The Magic Potato Of Power) – jeden z obiektów pojawiających się w serialu animowanym Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster.

Opis Edytuj

Magiczny ziemniak mocy jest kryształem, który ma niezwykłą moc. Pojawia się w odcinku Bloo Superkolo i magiczny ziemniak mocy. W tym odcinku Mały chłopiec przypadkiem znajduje go podczas spaceru z lizakiem w ręku. Gdy pokazuje innym kryształ, nagle nadlatuje statek kosmiczny. Wyskakuje z niego Kosmitka i żąda od młodzieńca kryształu. Ich kłótnię przerywa Wędrowny Mnich, który informuje, że ten kryształ należy do Wielkiego Twórcy Wszystkich Rzeczy. Niestety rodzinne miasto Małego chłopca zostaje zaatakowane przez Lorda Smutasa i jego armię marchewek, którzy chcą odebrać wszystkim czas na zabawę, w tym kryształ. Jednak do akcji wkracza Bloo Superkolo. Wkrótce supergość zostaje pokonany, a Lord Smutas zdobywa kryształ. Wkrótce po ucieczce z celi, do której bohaterowie trafili, Bloo Superkolo pokonuje armię marchewek i odbiera ich przywódcy magicznego ziemniaka mocy. Gdy dociera do zamku, opowiada królowej o wybrykach Lorda Smutasa i pokazuje kryształ. Królowa jest zafascynowana tym klejnotem, że nie ma zamiaru nikomu go oddać. Ostatecznie magiczny kryształ zostaje zniszczony, żeby raz na zawsze przestał wywołać zło.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki