FANDOM

Odcinek

Mały Groszek
Sezon 5, Odcinek 64
Mały groszek
Oryginalny tytuł: The Little Peas
Premiera: 19 maja 2008 FlagaPL
Serial:
Produkcja
Kod produkcji: 512
Reżyseria: Craig McCracken
Scenariusz: Darrick Bachman
Lauren Faust
Chronologia
Poprzedni
"Bajeczki Eda"
Następny
"Zając rusza w tango"
Ddzppf logo

Mały Groszek (ang. The Little Peas) – sześćdziesiąty czwarty odcinek serialu Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster, dwunasty odcinek piątego sezonu.

Opis odcinkaEdytuj

Groszek, mimo małego wzrostu, stara się pomóc innym przyjaciołom.

Streszczenie Edytuj

Akcja tego odcinka dzieje się w tym samym czasie, co odcinek Ser – wielka szycha. Okazuje się, że jeden z przyjaciół – Mały Groszek, został w domu, kiedy cała reszta wyszła na zewnątrz, a pan Zając zapomniał kodu i nie ma możliwości powrotu do środka. Groszek musi odbyć bardzo "długą" drogę do drzwi; spotykają go różne nieprzyjemności – przykleja się do gumy, o mało nie zostaje zjedzony przez roztocza podczas wędrówki po dywanie itp. Gdy już jest pod drzwiami, otwiera wszystkim drzwi, aby przyjaciele mogli wejść do domu. Drzwi zostały otwarte do tego stopnia, że nikt tego nawet nie zauważa. Dodatkowo, właśnie przyjeżdża ekipa telewizyjna, a dom jest zrujnowany poprzez wcześniejsze próby wejścia do środka. Na szczęście Groszek wspina się do ucha Franki podczas wywiadu z nią i radzi jej, co ma powiedzieć. Dzięki tekstowi, który Franka powiedziała, placówka została odbudowana za pieniądze wysłane do domu pani Foster od hojnych ofiarodawców.

Bohaterowie odcinkaEdytuj

Główni bohaterowieEdytuj

Bohaterowie drugoplanowiEdytuj

Bohaterowie epizodyczniEdytuj

Ciekawostki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki