Fandom

Cartoon Network Wiki

Lindsay

1755stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Lindsay
Lindsay i karaluch.png
Informacje kontekstowe
Serial: Wyspa Totalnej Porażki
Plan Totalnej Porażki
Totalna Porażka w trasie
Totalna Porażka: Zemsta Wyspy
Totalna Porażka: Plejada gwiazd
Pierwszy odcinek: Miejsce takie sobie
Ostatni odcinek: Zrujnowany finał
Jedyny odcinek:
Liczba odcinków: 62
Dubbing: Stephanie Anne Mills (oryginalny)
Joanna Pach (polski)
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: Lindsay
Przydomek: Blondyna
Rasa: człowiek
Płeć: Ten bohater jest płci żeńskiej. kobieta
Wiek: 16 lat (WTP, PTP)
17 lat (TPwT)
18 lat (TP:ZW; TP:PG)
Stan cywilny:
Karnacja:
Kolor włosów: blond (farbowane)
Kolor oczu:
Rodzina: Ojciec
Matka
Dwie siostry, w tym Paula
Przyjaciele: Alejandro
Beth
Bridgette
DJ
Izzy
LeShawna
Owen
Katie i Sadie
Trent
Tyler
Wrogowie: Courtney
Duncan
Eva
Heather
Jo
Miejsce zamieszkania: Toronto, Kanada
Pochodzenie:
Alter-ego:
Specjalność: bycie piękną
Wyspa Totalnej Porażki Plan Totalnej Porażki Totalna Porażka w Trasie Totalna Porażka: Zemsta Wyspy Totalna Porażka: Plejada gwiazd

Lindsay – fikcyjna postać występująca w serialach animowanych typu reality show Wyspa Totalnej Porażki, Plan Totalnej Porażki, Totalna Porażka w trasie, Totalna Porażka: Zemsta Wyspy i Totalna Porażka: Plejada gwiazd, grana w polskiej wersji przez Joannę Pach-Żbikowską. Jeden z dwudziestu czterech zawodników pierwszej generacji.

Historia Edytuj

Wyspa Totalnej Porażki Edytuj

Historia Lindsay rozpoczyna się w pierwszej części odcinka Miejsce takie sobie. Wraz z 21 innymi uczestnikami przybyła na teren obozu letniego, który nie był od dawna odwiedzany przez kogokolwiek. Na wyspie pojawiła się jako piąta. Po przybyciu zapomniała, kim jest Chris, i pomyliła go z Kyle'm. Została przydzielona do drużyny "Wrzeszczących Susłów". Przestraszona była na widok karalucha, z którym rozprawił się Duncan. W drugiej części odcinka bezproblemowo skoczyła z wysokiego klifu. Wzięła również aktywny udział w budowie mini basenu.

W odcinku Wielkie spanie wraz z Beth zawarła sojusz z Heather. Podczas wyzwania usnęła jako dziesiąta. Podczas gry w zbijaka (odc. Awantura przy grze w zbijaka) wyszła na spacer z Tylerem i całowała się z nim. Została jednak na tym przyłapana przez jej koleżankę. Przez tę sutyację jej zespół uległ drużynie "Zabójczych Okoni". Na ceremonii dostała piankę jako ostatnia, a Noah został wyeliminowany. Została jurorką podczas castingu do konkursu talentów, w którym obecny był Justin (odc. Niezbyt sławni).

W odcinku Kiepskie opowiedziała Izzy, jak kot jej sąsiada zaginął. Wieczorem, podczas wyzwania odkryła również, że jej koleżanka była w stroju niedźwiedzia. Rano wraz z drużyną prawie została pokonana przez drużynę "Okonii". Jednak gdy dowiedziała się od prowadzącego o ich dyskwalifikacji za zgubienie po drodze Katie i Sadie, zapewniła reszcie nietykalność i zakupy w mini sklepiku. Wraz z Sadie przezwyciężyła fobię na okropne peruki (odc. Czynnik fobii).

Podczas wyprawy do Wyspy Kości w odcinku W górę strumienia płynęła łodzią wraz z Trentem i Beth. Podczas przeprawy utknęła wraz z kolegą w ruchomym piasku, lecz została uratowana przez Cody'ego poprzez jego numer z Tarzanem. Zanim dostała do rąk ostatnią piankę, zauważyła również ucieczkę Izzy przed złapaniem przez Królewską Policją Konną. Podczas wyzwania została mianowana myśliwym, lecz pomiędzy nią, Heather i Beth doszło do kłótni, w wyniku której sojusz został zerwany (odc. Paintball i polowanie na jelenia). Przygotowała również deser dla prowadzącego (odc. Jeśli nie możesz znieść upału…). W trzech kolejnych wyzwaniach poszło jej lepiej – najpierw wzięła aktywny udział w konkurencji "ślepy trapez" (odc. Komu możesz zaufać?), potem uczestniczyła w zadaniach wojskowych szefa kuchni (odc. Podstawy naprężenia), a w końcu zebrała wszystkie flagi (odc. Ekstremalna tortura).

Po rozwiązaniu drużyn w odcinku Drugie śniadanie obrzydzeniowości działała indywidualnie wraz z innymi członkami. Zauważyła powrót Izzy i Evy do gry (odc. Bez bólu nie ma gry). Podczas kolejnego wyzwania w odcinku Szukać i nie zniszczyć pomogła Heather w zdobyciu klucza. Potem spuszczała po linie do kuchni, a na końcu wciągnęła ją z powrotem. Później miała zadanie znaleźć klucz schowany w wiszącym na jednym z wysokich drzew ulu, w którym mieszkają pszczoły. Pomogła jej w tym Izzy, która wyciągnęła z niego klucz. Niestety wściekłe owady zaczęły gonić dziewczynę, której udało się przed nimi uciec i wskoczyć do wody. Później zostawiła w łóżku Gwen napisany przez Heather list od Trenta. Gdy na jej oczach pojawiła się jej koleżanka, szybko weszła pod łóżko, gdzie obskoczyły ją karaluchy. Zaraz po wyjściu gothki, blondyna wybiegła z krzykiem. Wkrótce potem siedziała na drzewie i obserwowała teren. Gdy zauważyła Gwen, zaczęła krakać jak kruk. I ten sposób na oczach gothki dała ostrzeżenie Heather całującej jej ukochanego.

W innym wyzwaniu (odc. Przednia zabawa) dotarła na metę druga, lecz ponieważ Duncan i Owen nie ukończyli wyścigu, groziła jej automatyczna eliminacja. Była potwornie wściekła i zła na Heather, a dodatkowo obraziła ją poprzez przeklinanie. Ostatecznie opuściła program wsiadając na pokład Łódki Przegranych. Powróciła w odcinku finałowym To już ostatni raz, naprawdę! na ogłoszenie końcowych wyników. W odcinku specjalnym szukała walizki z milionem dolarów.

Plan Totalnej Porażki Edytuj

Wraz z 14 uczestnikami zakwalifikowała się do drugiego sezonu. Początkowo działała samodzielnie (odc. Uwaga, potwór! i Poszukiwanie kosmicznych jaj). Dopiero w trzecim odcinku programu Zamieszki na planie została przydzielona do drużyny "Zabójczych Makiet". Zbudowała podczas wyzwania zamek z piasku (odc. Plaża, upał i trudne zadanie). Uczestniczyła również w wyzwaniu związanym z westernem, jednak po przegranej widziała, jak Trent pożegnał się z marzeniami o milionie dolarów.

W odcinku Wypożyczona kuchnia szefa Lindsay i jej zespołowi udało się pokonać "Trzeszczące Żarówy" w kolejnym wyzwaniu związanym z filmem o więźniach. Wzięła również aktywny udział w zadaniu związanym z filmem o lekarzach (odc. Pewnej nocy, zaatakowała grypa). Jednak w odcinku Projekt piaskowa czarownica wraz z zespołem uległa drużynie przeciwnej w wyzwaniu dotyczącym filmu grozy. Na kolejnej ceremonii Justin miał odpaść z drużyny Lindsay, lecz zamiast niego z dalszej gry zrezygnował DJ.

W trzynastym odcinku Ocean ośmiu, lub dziewięciu do programu dołączyła do niej Courtney, której udało się wygrać sprawę w sądzie o udział w drugim sezonie. Kontynuowała dalszą walkę o milion poprzez kolejne filmowe wyzwania (odc. Milion dolarów P. C. (Przed Courtney), Dzieci za milion dolarów, -M- Wykręcone połączenie, Super Haro-ld, Duma księżniczki i Poszlaka, dopóki ostatecznie nie wyleciała z programu w odcinku dwudziestym pierwszym Reguła kołysania. Pojawiła się również w dwóch ostatnich odcinkach drugiego sezonu programu – Bunt w studiu i PTP Podsumowanie IV: Kto będzie milionerem?. Uczestniczyła również w wielkim wyścigu w odcinku specjalnym Wyścig celebrytów Planu Totalnej Porażki – powrót.

Totalna Porażka w trasie Edytuj

Wraz z 17 innymi uczestnikami zakwalifikowała się do trzeciego sezonu programu. Podczas lotu samolotem była zauroczona z przystojnym Latynosem imieniem Alejandro. Została przydzielona do drużyny "Zwycięzców". W każdym odcinku jej zespół uległ pozostałym. Zaczęli ją opuszczać członkowie – najpierw odpadł Ezekiel (wykopany został w drugiej części odcinka Przechadzka po Egipcie), a w trzecim odcinku Zakręcony czas w Japonii wyleciał Harold (zrezygnował z powodu obrażeń i winy Alejandro).

W czwartym odcinku Mróz w Yukonie, nie mogło być lepiej! Lindsay i jej zespół dotarli do mety, lecz bez Bridgette, przez co zostali zdyskwalifikowani, a zwycięstwo zapewniła sobie drużyna "Chris jest naprawdę bardzo bardzo bardzo bardzo słodki". Po kolejnej ceremonii, podczas której otrzymała fistaszki, jej drużynę opuściła Bridgette, której język przykleił się do słupa podczas kolejnej próby całowania się z Alejandro. Zwyciężyła po raz pierwszy i jedyny w wyzwaniu na ulicach Nowego Jorku (odc. Ukochany Broadway).

W siódmym odcinku programu Spoliczkowana Rewolucja straciła LeShawnę, przez którą drużyna przegrała wyzwanie, ponieważ pobiła Heather z drużyny "Amazonek". Przeszła przez pełną niebezpieczeństw peruwiańską dżunglę (odc. Wyścig w Amazonii) Ostatecznie opuściła program w odcinku Spadam w Luwrze i zero pomocy. Pojawiła się w podsumowaniach oraz w dwóch ostatnich odcinkach trzeciego sezonu – Samoloty, Pociągi, Gorące Telefony Komórkowe i Aloha, Finał!.

Totalna Porażka: Zemsta Wyspy Edytuj

Lindsay pełniła również rolę epizodyczną w czwartym sezonie programu. W pierwszym jego odcinku Większe, gorsze, brutalniejsze! pojawiła się wśród tłumu w jachtcie i całowała się z Tylerem podczas gdy Beth przyjrzała się sylwetce Justina. W szóstym zaś (Uciekający model) wystąpiła jako jurorka oceniająca dokładność wykonania modeli drużyn: zespołu "Toksycznych Szczurów" i zespołu "Zmutowanych Larw".

Totalna Porażka: Plejada gwiazd Edytuj

Wraz z 13 innymi uczestnikami zakwalifikowała się do piątego sezonu programu. W pierwszym odcinku Bohaterowie kontra Dranie została wraz z resztą wyrzucona z helikoptera i wylądowała w wodzie. Po dotarciu na wyspę, razem z Samem, Cameronem, Sierrą, Courtney, Mike'em i Zoey została przydzielona do drużyny "Bohaterskich Chomików".

W pierwszym wyzwaniu, którym jest znalezienie klucza do hotelu SPA, została wybrana do ciągnięcia wózka z resztą uczestników. Jednak nie dała sobie z tym rady. Odkryła również, że jeden z członków drużyny przeciwnej – Alejandro – po roku odsiadki wyskoczył z Porażko-Miernika w wyniku jego wybuchu. W końcu nie udało się jej i jej drużynie ukończyć wyzwania i wygrać nocy w hotelu. Ostatecznie wyleciała z dalszej walki znikając wewnątrz Spłuczki Wstydu i zajmując ostatnie czternaste miejsce w grze. Powróciła w finałowym odcinku piątego sezonu Zrujnowany finał na ogłoszenie wyników. Była jednym z ośmiu uczestników, którzy znaleźli się wewnątrz napompowanych przez Owena baloników.

Charakterystyka Edytuj

Lindsay jest uczestniczką animowanego reality show. Jedna z najładniejszych i jednocześnie jedna z najmniej bystrych dziewczyn w programie. Uwielbia być w centrum uwagi, zwłaszcza męskiej. Od pierwszego dnia na wyspie czuła miętę do Tylera. Jest tak naiwna, że Heather owinęła ją sobie wokół palca. Nie lubi się brudzić ani niszczyć sobie fryzury. Jest pełna życia i nie lubi konfrontacji. Okazuje się, że mimo awersji do wszelkich zadań ruchowym jest całkiem niezłą atletką.

Wygląd Edytuj

Lindsay Totalna Porażka.png

Podobnie jak reszta uczestniczek programu, w tym m.in. Izzy, Heather, Katie, Zoey , Sierra, Gwen i Bridgette, Lindsay jest wysoka i ma szczupłą budowę ciała. Ma również długie blond włosy, które są farbowane i błękitne oczy. Jej usta są pomalowane różowo-pomarańczowym błyszczykiem. Nosi zwykle błękitną chustę na głowie, czerwono-brązowy topik, pomarańczową minispódniczkę i brązowe kowbojskie kozaki z gwiazdami.

Podczas jednego z wyzwań rozegranych w jednym z odcinków drugiego sezonu przebiera się w kostium Wonder Woman. Natomiast na pierwszą część pierwszego wyzwania i ostatnie zadanie w dwunastym wyzwaniu w pierwszym oraz jedno z wyzwań rozegrane w drugim sezonie programu (w odcinku czwartym Plaża, upał i trudne zadanie), a także na kąpiel w własnoręcznie zbudowanym mini basenie i w luksusowym hotelu na zewnątrz pięciogwiazdkowego hotelu Playa Los Przegranos zakłada czerwony dwuczęściowy kostium kąpielowy.

Cytaty Edytuj

"Jeśli ona nie skoczy, to ja też nie."
― O Heather; odc. Miejsce takie sobie
"Wy też już wiecie? Tyler do nas wrócił!"
― Lindsay do swojej drużyny o "powrocie" Tylera; odc. Spoliczkowana Rewolucja
"Czy biografia to taka wykałaczka? Bo bardzo by mi się teraz przydała..."
― odc. Reguła kołysania
"Co to ma być? Dosyć!"
― podczas piosenki Czego tu nie da kochać się, odc. Ukochany Broadway

Ciekawostki Edytuj

  • Lindsay jest obok Gwen, Izzy, Elli, Scarlett, bliźniaczek Samey i Amy oraz Dawn jedną z uczestniczek, które noszą spódnice.
  • Jest obok Owena, DJ-a, Alejandro, Heather, Courtney i Izzy jednym z uczestników, który przeklinał podczas programu. Jej wypowiedzi były ocenzurowane z powodu przekleństw.
  • Jest jedną z dziewięciu uczestniczek, które podczas wyzwania (m.in. w odcinku Miejsce takie sobie) noszą dwuczęściowe stroje kąpielowe.
  • Jest obok Bridgette, Blaineley, Dakoty, Jo i Owena jednym z uczestników, którzy mają włosy blond.
    • Naturalnym kolorem Lindsay nie jest blond, dziewczyna regularnie farbuje swoje włosy.
  • Lindsay jest jedyną uczestniczką w historii programu, która zagłosowała przez przypadek na samą siebie. Dwukrotnie (za pierwszym razem spowodowało to usunięcie dziewczyny z reality show, za drugim jej głos nie był brany pod uwagę, ponieważ oprócz siebie, zagłosowała na wszystkich kolegów z drużyny).
    • Gwen i DJ również głosowali na siebie, jednak zrobili to z premedytacją.

Wystąpienia Edytuj

Wyspa Totalnej Porażki Edytuj

Plan Totalnej Porażki Edytuj

Totalna Porażka w trasie Edytuj

Totalna Porażka: Zemsta Wyspy Edytuj

Totalna Porażka: Plejada gwiazd Edytuj

Wrzeszczące Susły
CodyJustinNoahOwenTrentBethGwenHeatherIzzyLeShawnaLindsay
Zabójcze Makiety
JustinOwenTrentBethCourtneyIzzyLindsay
Zwycięzcy
DJEzekielHaroldBridgetteLeShawnaLindsay
Bohaterskie Chomiki
DuncanMikeSamLindsaySierraZoey

Więcej z Fandomu

Losowa wiki